بیوگرافی بازیگران سریال سارق روح با نقش + اسامی و عکس و داستان

بازیگران سریال سارق روح و اسامی و بیوگرافی بازیگران این مجموعه تلویزیونی را در ادامه در مجله شبونه برای علاقه مندان گرداوری کرده ایم.

بیوگرافی بازیگران سریال سارق روح با نقش + اسامی و عکس و داستان

 

اسامی بازیگران سریال سارق روح

اسامی بازیگران سریال سارق روح نقش ها
دانیال حکیمی
محمود پاک نیت
متین ستوده
ساناز سعیدی
نگین معتضدی
بهرام ابراهیمی
شیوا خسرومهر
ساغر عزیزی
الهام طهموری
سجاد دیرمینا
ابوالفضل همراه
ایرج نوذری
بهنوش بختیاری
کمند امیرسلیمانی
الناز حبیبی
علیرضا جلالی تبار
ویدا جوان
آرش تاج
کریم امینی
مجید واشقانی
علیرام نورایی وحید

سریال سارق روح به تازگی روی آنتن شبکه سه رفته و در حال نمایش از این شبکه می باشد.
این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی احمد معظمی برای نمایش از شبکه پنج سیما تهیه و
تولید شده بوده که به صورت هفتگی از شبکه پنج و یا همان شبکه تهران هر هفته پخش میشد.

بازیگران سریال سارق روح + اسامی و بیوگرافی

بازیگران سریال سارق روح

 

زمان و ساعت پخش سریال سارق روح

این سریال از روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه ۱۳۹۷ از باز پخش شده و هر روز ساعت ۱۵ روی آنتن
شبکه سه و تکرار پخش آن در ساعت ۹:۳۰ صبح روز بعد خواهد شد.

بازیگران سریال سارق روح

خلاصه داستان سریال

سارق روح با نویسندگی هومان فاضل با موضوع معمایی و هیجانی درباره امنیت نرم و
آسیب های اجتماعی می باشد .

بازیگران سریال سارق روح

عکس بازیگران سریال سارق روح

نادر عابدی بازنشسته وازارت اطلاعات بوده و همره تیمی که وی را در یک مأموریت‌ سری و معمایی همراهی می‌کنند، که این تیم متشکل از دانشجوهای خودش هستند و نگاه موشکافانه‌ای به پرونده‌ها دارد.

بازیگران سریال سارق روح

بیوگرافی و بازیگران سریال سارق روح

دانیال حکیمی در نقش نادر عابدی ، محمود پاک نیت ، علیرام نورایی ، ویدا جوان ، متین ستوده ، ایرج نوذری ، مجید واشقانی ، کمند امیرسلیمانی ، علیرضا جلالی‌تبار ، ساناز سعیدی ، ابوالفضل همراه ، نگین معتضدی ، الناز حبیبی ، کریم امینی ، بهنوش بختیاری ، بهرام ابراهیمی ، محمد عمرانی ، ساغر عزیزی ، آرش تاج ، شیوا خسرومهر ، حمیدرضا هدایتی ، شیما جعفرزاده ، الهام طهوری و امیرکریمی از جمله بازیگران این سریال هستند .

بازیگران سریال سارق روح + اسامی و بیوگرافی

بیوگرافی بازیگران سریال سارق روح

دانیال حکیمی نقش و بازیگر اصلی این سریال تلویزیونی است و با نقشی متفاوت و به عنوان یک کارشناس امنیتی در این مجموعه ظاهر شده است .

بیوگرافی بازیگران سریال سارق روح با نقش + اسامی و عکس و داستان

  • بیوگرافی دانیال حکیمی

دانیال حکیمی بازیگر معروف ایرانی است که متولد سال 1342 در میغان شاهرود است. او مدرک دیپلم اقتصاد دارد و دانش آموخته مدرسه عالی بازیگری رادیو در سال 1363 است. دانیال حکیمی این هنرپیشه ی معروف ایرانی دارای دیپلم اقتصاد است و در ورزش زرمی کنگ فو نیز دارای مهارت است.

بیوگرافی بازیگران سریال سارق روح با نقش + اسامی و عکس و داستان

  • بیوگرافی ایرج نوذری

ایرج نوذری متولد 7 اسفند 1342 دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان شناسی و پسر منوچهر نوذری است. او سال 1370 ازدواج کرده است و همسرش اسپانیائی است و دو دختر به نامهای دلربا و دلناز دارد. اولین حضور نوذری برمی گردد به سال 1370 كه در دو فیلم “اوینار”(شهرام اسدی) و “آخرین تلاش”(سیامك اعتمادی) ایفای نقش كرد. او ظاهرا بعد از این دو فیلم به خارج از كشور سفر كرد و حضور دوباره اش در سینما با 12 سال تاخیر همراه شد.

بیوگرافی بازیگران سریال سارق روح با نقش + اسامی و عکس و داستان

  • بیوگرافی محمود پاک نیت

محمود پاک نیت زاده ۱۰ دی ۱۳۳۱ در شهر کازرون است. محمود پاک نیت، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. به گفتۀ خودش با شنیدن صدای اکبر مشکین، به گویندگی رادیو علاقه‌مند شد، اما سرنوشت او را به سمت بازیگری سوق داد.از هفده سالگی وارد عرصه تئاتر شد. محمود پاک نیت در سال ۱۳۵۲ به استخدام اداره کل فرهنگ و هنر درآمد. از سال ۱۳۶۷ به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون پرداخت و موفق به اخذ درجهٔ یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردید. با مجموعه پرطرفدار روزی روزگاری به محبوبیت دست یافت.

بیوگرافی بازیگران سریال سارق روح با نقش + اسامی و عکس و داستان

  • بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده فرزند سیدحسین ستوده، هنرپیشه سینما و تلویزیون متولد 22 اردیبهشت 1364 اسـت. متین ستوده لیسانس مدیریت بازرگانی دارد. سیدحسین پدر متین کـه متولد 1327 در محله پشت بازار خرم‌ آباد و کارمند صدا و سیما اسـت مادر متین نیز معلم دبستان بود کـه پس از 35 سال خدمت بازنشست شد.

متین ستوده در زمان خردسالی دو بار تجربه بازیگری رابه خاطر حضور پدرش در صدا و سیما بـه دست آورد؛ یکبار بـه سن 10 سالگی در نقش نوه مرحوم حمیده خیرآبادی در سریال «این خانه دور اسـت» و بار دیگر در نقش نوه مرحوم هادی اسلامی در سریال «بازنشستگی»

بیوگرافی بازیگران سریال سارق روح با نقش + اسامی و عکس و داستان

  • بیوگرافی نگین معتضدی

نگین معتضدی متولد ۳ مهر ۱۳۶۴ بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون است. وی در سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد و در سریال های گذر از رنج‌ها، «تکیه بر باد» و «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» و همچنین اپیزود چهارگاه سریال «روزهای بهتر» نیز ایفای نقش داشت.او در برنامه دورهمی مهران مدیری به عنوان مهمان حضور داشت.  همسر نگین معتضدی جواد خیرخواه است و طلا معتضدی خواهر وی در عرصه نویسندگی فعالیت دارد و در برخی قسمت های شاید برای شما اتفاق بیفتد همکاری داشته است.

بیوگرافی بازیگران سریال سارق روح با نقش + اسامی و عکس و داستان

  • بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 21 مردادماه سال 1367 و اهل تهران است . در یک خانواده پرجمعیت با 5 خواهر و 1 برادر بزرگ شده است که بیشتر اعضای خانواده او در کشور سوئد زندگی می کنند اما خانم بازیگر به دلیل علاقه به کشور و شغل بازیگری، به مهاجرت فکر نکرده و در ایران سیر تکاملی و موفقیت خود را طی کرده است تا کنون که تبدیل به یکی از مشهورترین چهره های بازیگری شده است. بیوگرافی کامل الناز حبیبی / از افسردگی و طلاق تا افتخارات و موفقیت ها !

  • بیوگرافی ویدا جوان

ویدا جوان، متولد ۳۱ مرداد ماه سال ۱۳۶۵ در تهران با اصلیت اردبیلی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. او با بازی در سریال «زمانه» به کارگردانی «حسن فتحی» در سال ۱۳۹۱ برای اولین بار به تلویزیون راه یافت. ویدا جوان دارای مدرک لیسانس حسابداری است، اما به دلیل علاقه‌اش به عرصه هنر، بازیگری تئاتر را در کانون آموزش‌های استاد حمید سمندریان آموخت. او در رابطه با انتخابش بری بازی در این سریال می‌گوید: «من از طریق برنامه‌ی ریز تله فیلم «یک خواب کوچولو» که در آن ایفاگر نقش اصلی داستان بودم،

  • بیوگرافی علیرام نورایی

علیرام نورایی متولد 18 فروردین 1356 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون میباشد. او فارغ التحصیل رشته کامپیوتر از دانشگاه جهاد است.چند سالی است که متاهل شده ام و زندگی خیلی خوبی دارم. امیدوارم چشم نخوریم. (می خندد) همسرم هنرمند نیستند اما هنر سینما را دوست دارند. در مورد پیشنهادهایم با ایشان صحبت می کنم و در قبول نقش ها از مشورت های ایشان استفاده می کنم.

خواننده تیتراژ مجموعه تلویزیونی سارق روح

تیتراژ سریال با صدای کاوه آفاق می باشد که در طول سریال نیز چندین قطعه را
آواز خوانی و خوانندگی می کند .
البته ناگفته نماند که برای اولین بار است که صدای پای آب ها از صدا و سیمای ملی
پخش می شود و به عنوان خواننده تیتراژ انتخاب شده است .

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *