بیوگرافی امیرحسین فتحی بازیگر و همسرش و پدرش +عکس خانواده

بیوگرافی امیرحسین فتحی بازیگر و همسرش و پدرش حسن فتحی +عکس

بیوگرافی امیرحسین فتحی و همسرش و ماجرای مدلینگ و بازیگری و عکس های شخصی و خصوصی امیرحسین فتحی را در ادامه در مجله شبونه ببینید.

امیرحسین فتحی از بازیگران شناخته شده کشورمان میباشد که سالهاست در عرصه بازیگری فعالیت دارد او به دلیل شغل پدرش که کارگردان سینما است خیلی زود توانست به شهرت برسید اولین فیلم او به صورت حرفه ای کیفر ساخته پدرش بود و سپس با درخشش در سریال شهرزاد موفق شد به شهرت برسد او در سریال شهرزاد نشان داد که چه بازیگر قابلی است و بی خود نیست که پدرش اینقدر به بازیگری او ایمان دارد . شاید برخیها معتقدند که پارتی بازی پدرش باعث شد که امیرحسین وارد سینما شود اما خوب میدانیم بازیگر شدن شاید بتوان با پارتی بازی یک یا چند فیلم را بازی کرد اما ماندن در سینما نیاز به استعداد داد و امیرحسین فتحی به خوبی نشان داد که او در بازیگری دارای استعداد و مهارت بسیار بالایی است. در این صفحه به بیوگرافی کاملی از امیرحسین فتحی خواهیم پرداخت.

بیوگرافی امیرحسین فتحی بازیگر و همسرش و پدرش +عکس کودکی و دوران بچگی

بیوگرافی امیرحسین فتحی

امیرحسین فتحی بازیگر ایرانی جوان در 10 مهر سال 1372 در تهران به دنیا آمده و دارای لیسانس ادبیات انگلیسی و و همچنین فارغ التحصیل ممتاز بازیگری می باشد.

یک برادر به نام محمدرضا دارد.

امیرحسین وی فرزند حسن فتحی از کارگردانان پر کار و معروف سینما و تلویزیون می باشد.

بیوگرافی امیرحسین فتحی و پدرش حسن فتحی

امیرحسین فتحی و پدرش

پدرش آثار شاخصی چون سریال نمایش خانگی شهرزاد با ژانر عاشقانه قدیم را در کارنامه خود دارد.
فتحی به دلیل داشتن پدر کارگردان و آشنا به حرفه بازیگری و فنون سینما از کودکی به این هنر علاقه مند شده و از نزدیک فعالیت پدرش را مشاهده کرده و آموخته و یک دوره تکمیلی را نیز در خارج از کشور گذارنده است.

بیوگرافی امیرحسین فتحی بازیگر و پدرش حسن فتحی +عکس خانواده

امیرحسین فتحی و پدرش

اولین حضور او در فیلم سینمایی کیفر در سال ۸۸ بود که نقش آفرینی کرد ، سپس بازی در فیلم پریناز در سال ۸۹ بود که بنا به دلایلی اکران نشد ، اما بعد از هفت سال تاخیر در نهایت در سال ۹۶ روی پرده سینماها رفت .
چهره و نامش بعد از بازی در سریال پدرش به نام شهرزاد شناخته و مشهور شد .

بیوگرافی و عکس امیرحسین فتحی و همسرش

عکس امیرحسین فتحی در سریال شهرزاد

او در نقش همایون مهتدی در این سریال عاشقانه بازی کرده بود .

بیوگرافی و عکس امیرحسین فتحی بازیگر پسر حسن فتحی کارگردان

عکس همسر امیرحسین فتحی

وی تاکنون در فیلم ها و سریال هایی چون فیلم کیفر ، پریناز ، مزار شریف ، فیلم سینمایی آخرین بار کی سحر رو دیدی و سریال شاهگوش ، پرده نشین و سریال شهرزاد نقش آفرینی کرده است .

بیوگرافی و عکس امیرحسین فتحی بازیگر پسر حسن فتحی کارگردان

عکس اینستاگرام امیرحسین فتحی

او به دلیل داشتن استایل و چهره جذاب چندین درخواست و پیشنهاد مدلینگ داشته که همه را رد کرده و گفته فعلا تمام تمرکزم روی سینما و بازیگری می باشد .

عکس کودکی امیرحسین فتحی

عکس کودکی امیرحسین فتحی بازیگر

همکاری و حمایت پدر

آقای فتحی کوچک درباره کمک پدرش در ورود به بازیگری گفت : من و پدرم از شروع فعالیتم تصمیم گرفتیم که مستقل کار کنیم و هر کس فعالیت خود را داشته باشد.

بیوگرافی و عکس امیرحسین فتحی بازیگر پسر حسن فتحی کارگردان

عکس شخصی امیرحسین فتحی

من نیز دوست دارم مستقل کار کنم و حتی برای انتخاب برای بازی شهرزاد پدر قبلا با من در منزل صحبت نکرد و قرار کاری ما در دفتر بود .

ازدواج و عکس همسرش

امیرحسین فتحی مجرد بوده و فعلا ازدواج نکرده است.

بیوگرافی و عکس امیرحسین فتحی بازیگر پسر حسن فتحی کارگردان

اینستاگرام : instagram.com / amirhosseinfathi

آدرس اینستاگرام امیرحسین فتحی را برای مشاهده تصاویر شخصی دنبال کنید.

امیرحسین فتحی: بابام به من پول نمی‌داد!

همسر حسن فتحی با سلبریتی شدن پسرش مخالف بود

همسر حسن فتحی در مصاحبه ای گفت: من ابداً با پسرم امیرحسین فتحی تعارف ندارم و الکی از او تعریف نمی کنم زیرا پشت همه حرفهایم عاقبت بخیری فرزندم است چراکه معروف شدن و سلبریتی شدن تنها اتفاقات بازی های زندگی است

اعظم بروجردی نویسنده و کارگردان تئاتر و مادر امیرحسین فتحی بازیگر سریال “شهرزاد” در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درخصوص تلاش بازیگران برای سلبریتی شدن گفت: سلبریتی شدن یک جلوه گری است و به نظر من جایگاه یک بازیگر والاتر از آن است که تنها برای سلبریتی شدن تلاش کند.

بیوگرافی و عکس امیرحسین فتحی پسر حسن فتحی کارگردان

کارگردان نمایش “راز” درخصوص ستاره شدن امیرحسین فتحی فرزندش با بازی در سریال شهرزاد تاکید کرد: من هر بار که پسرم صحبت می کنم او را از سلبریتی شدن پرهیز می دهم. به او می گویم که مغرور به این نشو که دورت آدمهای زیادی جمع می شوند بلکه بدان زندگی در این جهان آمادگی برای جهان دیگری است.

بیوگرافی امیرحسین فتحی بازیگر و همسرش و پدرش +عکس خانواده

وی درخصوص بازیگر شدن پسرش اضافه کرد: من خوشحالم که امیرحسین بازیگری را انتخاب کرده زیرا انتخاب خودش است اما دوست دارم در این راه همه چیز را فدای بازیگری نکند. امیرحسین بازیگر بسیار خوبی است و بازی‌اش در شهرزاد را دوست دارم اما بازی‌اش در فیلم “آخرین بار کی سحر رو دیدی؟” را بسیار بیشتر دوست داشتم و به من چسبید در حدی که به سرعت تماس گرفتم و به او بابت هنرش تبریک گفتم.

قد و تیپ امیرحسین فتحی بازیگر

زندگی امیرحسین فتحی و تاثیر پدر بر شهرت پسر

به دلیل اخلاق‌ خاص پدرم در جریان فیلمسازی، همکاری با او سخت است. او در خصوص همکاری با حسن فتحی گفت: من به‌جز پدرم با فیلمسازان دیگر نیز کار کرده‌ام اما به دلیل خصوصیات و اخلاق‌ خاص پدرم در کارگردانی، کار کردن با او سخت‌ است.

وقتی در خانواده‌ای متولد و بزرگ می‌شوی که به یک شغل خاص مشغولند و یا کار هنری می‌کنند به این کار علاقه‌مند می‌شوی و به این راه می‌روی. من بعد از چند ایفای نقش در اثر پدرم کار کردم و این نبوده که به واسطه حرفه ایشان بمانم و فقط با پدر کار کنم. به‌طور قطع علاقه پدر در انتخاب راه من موثر بوده است اما اینکه در بازیگری ماندگار شوم یا خیر، به خودم بستگی دارد.

بیوگرافی و عکس کودکی امیرحسین فتحی بازیگر

ماجرای بازیگر شدن امیرحسین فتحی

شاید بشود گفت از ۱۶ سالگی مطمئن شدم که می خواهم بازیگر شوم و قبل از آن فکر نمی کردم بخواهم بازیگر شوم، چون با خانواده مادری خیلی رفت و آمد داشتیم و آنها مثل یکسری عوام جامعه این فضا را فضای سالمی نمی دانستند و من هم طبعا خیلی به فضای سینما فکر نمی کردم، البته چون مادر من هم نویسنده و کارگردان تئاتر هستند، از بچگی در این فضاها بوده ام، اما هیچ وقت فکر نمی کردم که بخواهم در این فضا باشم. شاید معجزه ماجرا هم برای من همین باشد که حالا دارم برای هدف خودم و چیزی که می خواهم به آن برسم، تلاش می کنم.

حکایت آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم، است. گاهی اینگونه می شود که یک چیزی در دسترس و نزدیک شما باشد و بعضا ممکن است که شما اصلا به آن توجه نکنید. سینما و بازیگری هم برای من اینگونه بود و از موقعی که به آن توجه کردم، شروع کردم، تمرین کردم، کلاس رفتم و فهمیدم من چقدر این کار را دوست دارم و فهمیدم چقدر باید اینجا باشم و اگر اینجا نباشم، کجا باشم؟

بیوگرافی امیرحسین فتحی بازیگر و همسرش و پدرش +عکس خانواده
این نکته خیلی عجیب است که من وقتی شروع کردم، فکر می کردم بعدها مثلا می توانم بگویم که کدام کاراکتر را بیشتر دوست دارم. منظور من از بعدها، بیست سال بعد است و نه، حتی الان، اما همین الان هم که من چند کاراکتر بازی کرده ام و می توانم به آنها فکر کنم و راجع به آنها حرف بزنم، خیلی عجیب است که نمی دانم کدام را باید بگویم. می دانم که با «صابر عبدلی» شهرزاد بیشتر معرفی و دیده شده ام و با مخاطب ارتباط گرفته ام، اما با هر کدام از نقش هایم خوشحالی و ناراحتی داشته ام، خندیده ام و گریه کرده ام، غم آنها را خورده ام و ناراحتی آنها را کشیده ام، پس نمی توانم بگویم کدام. این را صادقانه و از ته دل می گویم که خیلی برای من سخت است که بگویم کدام نقش را بیشتر دوست دارم، حتی می توانم بگویم نمی توانم کاراکتری که در یک فیلم پخش نشده دارم را با کاراکتری در یک سریال که خیلی مخاطب داشته، از هم جدا کنم و بگویم این را بیشتر دوست دارم. می شود گفت کدام کاراکتر و کدام نقش که بازی کرده ام، بازخورد بیشتری برای من داشته، اما نمی توانم بگویم کدام را بیشتر دوست دارم، همه را دوست دارم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. امیرحسین فتحی بخاطر کارکتر کاریزماتیک و ستاره گرمی که داره خیلی ها رو با فیلم و سریال ایرانی آشتی داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *