بیوگرافی باران کوثری بازیگر و همسرش و پدر و مادرش کیست + عکس

بیوگرافی باران کوثری بازیگر و همسرش و پدر و مادرش کیست + عکس

باران کوثری 25 مهر 1364 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.بیوگرافی باران کوثری بازیگر و همسرش + زندگینامه دیپلمه نمایش هنرستان سوره و دانشجوی انصرافی رشته جامعه شناسی می باشد از 6 سالگی وارد بازیگری شد و منشی صحنه و طراح لباس را هم تجربه کرد. او فرزند رخشان بنی اعتماد کارگردان و جهانگیر کوثری تهیه کننده ، مجری ، گزارشگر فوتبال و روزنامه نگار میباشد. بهترین بابای دنیا (1370) ساخته داریوش فرهنگ ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش آفرینی های بعدی وی تا سال 1380 به تمامی در فیلم های مادرش رخشان بنی اعتماد است.

بیوگرافی باران کوثری بازیگر و همسرش و پدر و مادرش کیست+طلاق و عکس کوثری و همسرش را در مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی باران کوثری بازیگر و همسرش کیست + عکس کودکی و قدیمی

بیوگرافی باران کوثری

بیوگرافی باران کوثری بازیگر ایرانی در اکران پل خواب به همراه پدرش حضور داشت و این فیلم سینمایی جدیدترین بازی وی می باشد که در پردیس چارسو اکران شد.بیوگرافی و زندگینامه
در فیلم پل خواب هومن سیدی و ساعد سهیلی و هستی مهدوی فر بازی کردند.

 

بازیگر زن ایرانی در 25 مهر 1364 در تهران به دنیا آمده است.
تحصیلاتش را در رشته نمایش به پایان رسانده است.بیوگرافی باران کوثری

بیوگرافی باران کوثری بازیگر و همسرش و پدر و مادرش کیست + عکس

خانواده و والدین

در خانواده هنری بزرگ شده و پدرش جهانگیر کوثری تهیه کننده سینما و کاشناس فوتبال و مادرش از کارگردانان برجسته سینمای ایران است‌.بیوگرافی باران کوثری
وی همیشه می گوید من مدیون پدر و مادرم هستم و با زحمت های آنها به اینجا رسیدم و زیر سایه آنها هستم.بیوگرافی باران کوثری

بیوگرافی باران کوثری و پدرش +عکس

شروع فعالیت سینمایی

خانم کوثری از سال 1370 وارد عرصه بازیگری شده و اولین فیلمی که بازی کرده بهترین بابای دنیا به کارگردانی داریوش فرهنگ بوده است.
بعد از آن در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده و فیلم دایره زنگی و خون بازی و روز سوم از شاخص ترین این آثار می باشد.
سد معبر و پل خواب و عرق سرد و نمایش های تئاتر از آثار جدید وی می باشد.

بیوگرافی باران کوثری و پدرش +عکس

تحصیل در خارج از کشور

وی مدتی در ایتالیا برای ادامه تحصیل رفت و تحصیلات خود را در این کشور ادامه داده و سپس به ایران بازگشت.
مدتی دیده نشد و اما بعد از بازگشت دوباره فعالیت خود را از سر گرفت.

بیوگرافی باران کوثری و پدرش +عکس

همسر و ازدواج

باران کوثری هنوز ازدواج نکرده و فعلا مجرد می باشد.

اینستاگرام باران کوثری :

عکس های باران کوثری با تیپ ساده

جوایز و افتخارات

۱۳۹۳ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن بخش سودای سیمرغ / سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر کوچه بی‌نام برنده
۱۳۹۲ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن بخش مسابقه سینمای ایران / سی و دومین جشنواره فیلم فجر عصبانی نیستم نامزدشده

۱۳۹۰ جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن بخش فیلم‌های اول نگاه نو / سی‌امین جشنواره فیلم فجر بغض نامزدشده
۱۳۸۹ بهترین بازیگر زن یکمین جشنواره ملی فیلم جوان ایرانی ابله برنده

عکس های باران کوثری با تیپ ساده

۱۳۸۷ سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن بخش مسابقه سینمای ایران / بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر حیران نامزدشده
۱۳۸۶ جایزه بهترین بازیگر زن نخستین جایزه اسکرین آسیا پاسیفیک؛ استرالیا خون بازی نامزدشده
۱۳۸۶ تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن یازدهمین جشن خانه سینما خون بازی برنده

۱۳۸۵ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن بخش مسابقه سینمای ایران / بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر خون بازی
روز سوم برنده
۱۳۸۵ دیپلم افتخار بهترین نقش‌آفرینی بخش مسابقه بین‌الملل / بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر خون بازی برنده
۱۳۷۹ دومین بازیگر کودک و نوجوان سال به انتخاب منتقدین زیر پوست شهر
باران و بومی

بیوگرافی باران کوثری و پدر و مادرش +عکس

رقابت با گلشیفته فراهانی

مایلم درمورد ترانه این موضوع را بازگو کنم که او به غیر از این که یک مادر مجسمه ساز درجه یک داردپدرش آقای علیدوستی هم به شدت هنرمند هست و ما در زمان کودکیفیلم و موسیقی هاي زیادی را از او قرض میگرفتیم و لذت می بردیم. اگر غرور نباشد باید بگویم کهنسل ما خیلی ویژه بود. به علت خانواده و تربیتی که داشتیمو رفاقتی که در دوران نوجوانی بین ما شکل گرفته بود؛ موضع گیریهای مشترکی داشتیم.

چیزی که به نظرم در نسلهای مشترک بازیگران کمتر دیده می شد. به این موضوع پایبند بودیمو اعتقاد داشتیم کسی نمیتواند جای فرد دیگری را بگیرد. برایبازی در فیلمهای گوناگون با هم تعامل داشتیم. اگر یکی از ما نمی توانستیم، نفر دیگری را برای بازیدر آن نقش توصیه می دادیم.شاد می شدیم شخصدیگری نقش مورد نظر را بازی کند.رقابت سالمی با هم داشتیم. عموما هم نسبت به مسائلمختلف موضع گیری داشتیم و وا کنش نشان می دادیم.

بیوگرافی باران کوثری بازیگر و همسرش کیست + عکس کودکی و قدیمی و پدرش

این واکنش ها یا موضع گیریها در کشورهای دیگر و به خصوص سینمای هالیوود هم دیده می‌شود.برای مثال تظاهرات ضد ترامپ را دیدیم که تعداد زیادی از هنرمنداندر آن شرکت داشتند. ناخوداگاه چنین حرکاتی باعث میشود که یک هنرمند نسبت به وضعیتموجود و جامعه اي که در آن زندگی می‌کند احساس مسئولیت کند.

به راحتی از کنار توقیف و مسائلی شبیه به این عبور میکنیم.سرمایه و زمان ما در این شرایط از بین می‌رود.ما درمورد چه کسانی صحبت می‌کنیم. درمورد بیضایی بزرگ می‌گوییم که سالهاست فیلمنساخته یا آقای تقوایی و مادر خود من که دیگر انگیزه اي برای تولید فیلم ندارد و ترجیح می دهدهمان کار مستند را دنبال کند یا خود آقای عیاری که سالها فیلم نساختند.

بیوگرافی باران کوثری بازیگر و همسرش کیست + عکس کودکی و قدیمی و پدرش

باران کوثری می میگوید حامد بهداد خرجم را می داد!

در۲سال ممنوع الکاری،حامد بهداد خرجم را می‌داد. باران کوثری بازیگر زن سینمای ایران که امسال موفق شد بخاطر بازی در “کوچه بی نام” سیمرغ بلورین بهترین بازیگری زن را از آن خود کند در تازه ترین گفتگوی خود نکات جالب و خواندنی را درباره وضعیت سینمای ایران در سالهای اخیر، جشنواره سی و سوم و دوره ممنوع الکاریش بیان کرده است.

کوثری در این گفتگو که با “صدا” انجام شده به صراحت از به هم ریختن اوضاع مالی زندگیش بواسطه ممنوع الکاری حرف زده و اینکه در آن دوره مجبور شده از حامد بهداد پول قرض کند.

باران کوثری در گفته هایش گلایه های فراوانی را از مدیریت سابق سینمایی و البته شخص علیرضا سجادپور رییس وقت اداره نظارت بیان کرده اما کمترین گلایه ای را از سیستم سینمایی فعلی ارائه نکرده! آن هم در شرایطی که سیستم سینمایی دولت یازدهم علیرغم اختصاص مجوز نمایش به یکی از بهترین فیلمهای باران کوثری یعنی “عصبانی نیستم” شرایط اکران این فیلم را فراهم نکرد.

بیوگرافی باران کوثری بازیگر و همسرش کیست + عکس کودکی و قدیمی و پدرش

فیلمهای خنثی رواج پیدا کردند

باران کوثری با اشاره به کیفیت پایین فیلمهای سالهای اخیر بیان می دارد: {در سالهای اخیر} فیلم های خنثی رواج پیدا کردند. حتی بعضی از فیلمسازانی که در سینمای اجتماعی کار میکردند فیلمهای خنثی ساختند که فیلم های بدی هم نیستند اما قلابشان به هیچ جا گیر نمی کند و به جایی ضربه نمیزنند. فکر می کنم این خیلی هدفمند اتفاق می افتد.

یکی از مدیران میگفت اصراری نداریم غیر ابوالقاسم طالبی بقیه فیلم بسازند

باران کوثری با اشاره به یکی از مدیران بیان می دارد: همزمان با جشنواره سال گذشته که بحث اکران “من عصبانی نیستم” و “قصه ها” مطرح بود یکی از مدیران می گفت ما اصلا اصراری نداریم غیر از عده معدودی بقیه فیلم بسازند. مسئول که می گویم منظورم مسئولان سینمایی نیست. از این هایی که مثل قارچ در می آیند و همیشه هم سر یک پست هایی هستند.این مسئول حتی اسم برد که ما به غیر آقای ابوالقاسم طالبی و فلان و فلان اصراری نداریم بقیه فیلم بسازند.

بیوگرافی باران کوثری بازیگر و همسرش کیست + عکس کودکی و قدیمی و پدرش

ممنوع الکاری باران کوثری

این بازیگر که چند سالی قبل دچار ممنوع الکاری شده بود در توصیف آن ماجرا روایت جالبی دارد. کوثری بیان می دارد: وسط اجرای نمایش هومن سیدی بودیم که من فهمیدم تهدید هایی وجود دارد. مثلا یکی دو تا از دوستان من که در حراست تئاتر شهر بودند بعد از پایان اجرا من را اسکورت می کردندبه پشت صحنه. گویا تهدید های شدیدی شده بود. تا اینکه از حراست مرکز هنرهای نمایش من را خواستند آقایی نشستند و گفتند من که شما را نمی شناسم . گفتم چه بد که شما مسئول جایی هستید که کسانی را که باید با آنها برخورد داشته باشید ، نمی شناسید. گفتند نامه ای آمده که شما نمی توانید روی صحنه بروید.گفتم می شود نامه را ببینم که گفتند من که به شما نامه نشان نمی دهم.من هم گفتم پس من هم می روم روی صحنه.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. باران کوثری (Fan Forever)

    سلام خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *