بیوگرافی بهناز شفیعی قهرمان موتور ریس موتورسوار و همسرش

بیوگرافی بهناز شفیعی قهرمان موتور ریس و همسرش +عکس مدلینگ

بیوگرافی بهناز شفیعی موتور سوار و تصاویر بهناز شفیعی دختر موتور سوار ایرانی را در این بخش از بیوگرافی و زندگینامه مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی بهناز شفیعی

بهناز شفیعی در ۲۸ آذر ۱۳۶۸ در شهر نورآباد به دنیا امده است

بیوگرافی بهناز شفیعی قهرمان موتور ریس و عکس مدلینگ و همسرش

او در رشته رشته حسابداری تحصیل کرده و لیسانس آن را دریافت نموده است.

او اولین زن ایرانی موتورسوار حرفه ای و قهرمان موتور ریس و موتور کراس است. او به عنوان یکی از هشت زن قدرتمند جهان در عرصه ورزش در سال ۲۰۱۵ معرفی شده و همچنین در فستیوال جهانی ایتالیا به عنوان یکی از پنج بایکر نمونه زن جهان شناخته شد.

بیوگرافی بهناز شفیعی قهرمان موتور ریس و عکس مدلینگ و همسرش

فعالیت ورزشی بهناز شفیعی

خانم شفیعی به گفته خودش علاقه خاصی به موتور سواری داشت و از نوجوانی و در پانزده سالگی شروع فعالیت ورزشی به آموزش موتور سواری کرده و با سفر به شهرستان قیدار زنجان موتور سواری را از یک خانم در همان شهرستان یاد گرفت و با تمرین به کار ادامه داد تا در موتور سواری را حرفه ای یاد گرفت‌.

بیوگرافی بهناز شفیعی دختر موتور سوار و تصاویر بهناز شفیعیبیوگرافی بهناز شفیعی دختر موتور سوار

اولین موتوری که خریداری کرد موتور ۱۲۵ سی سی و سپس آپاچی و در سال ۹۰ موتور کراس را خریداری کرد.

تمرینات و آموزش های حرفه ای

وی تمرین موتور سواری کراس را به صورت حرفه ای در پیست های مخصوص در شارجه امارات و سپس در تایلند انجام داد.
رشته وی موتور سواری ریس است و مدرک موتور سواری ریس را در ایران دریافت کرده است.

بیوگرافی بهناز شفیعی و مادرش
بیوگرافی بهناز شفیعی و مادرش

واکنش با نام اولین زن موتور سواری

ایشان با واکنش به این که اولین زن موتور سوار ایرانی است گفت: حدود چهل سال پیش یا بیشتر ما زنان موتور سوار داشتیم و پلیس های زن موتور سوار که قبل از من بودند و زنان دیگری که سال هاست موتور سواری می کنند.

بیوگرافی بهناز شفیعی قهرمان موتور ریس موتورسوار و همسرش

علاقه و تفریحات

علاوه بر موتور سواری ورزش های نینجا و پارکور و بدنسازی را نیز انجام می دهد.

ازدواج و همسرش

از ازدواج و همسرش اطلاعاتی در دست نیست و گوبا مجرد می باشد.

بیوگرافی بهناز شفیعی قهرمان موتور ریس موتورسوار و همسرش

ماجرای اختلاف با نیکی کریمی و فیلم آذر

در فیلم آذر به کارگردانی نیکی کریمی آموزش و بدلکاری این فیلم در سکانس های موتور سواری بر عهده بهناز شفیعی بود و وی اعلام کرد که نیکی کریمی حق الزحمه وی را نداده و حتی از وی برای جشنواره دعوت نکرده و در اینستاگرام بلاکش کرده است.

بیوگرافی بهناز شفیعی قهرمان موتور ریس موتورسوار و همسرش

وی دلیل ناراحتی نیکی کریمی را گفتن اینکه من بدلکار وی بودم دانست و گفت وی گفته بود که من دروغ بگویم و بگویم سکانس های موتور سواری را خود نیکی کریمی انجام داده و من نیز اهل دروغ نیستم.

به اندازه کافی برای مردمی که میدیدند یک دختر مشغول موتورسواری در خیابان هست, موضوع عجیب و پیچیده بوده, ولی اکنون زمان زیادی از آن روزها می‌گذرد و بهناز تبدیل به موتورسواری حرفه‌اي شده: اکنون تلاش میکند توانایی‌هایش را در تورنمنت‌های خارجی بیازماید و پرچم ایران را در کشورهای دیگر بالا ببرد: خودش را یکی از سفیران ایران میداند

و میگوید هرجا که می روم کوشش میکنم چهره اشتباهی از ایران راکه به جهان مخابره شده اصلاح و چهره حقیقی ایرانیان را به مردم بقیه کشورها نشان دهم.مانند هر ورزشکار زن ایرانی محدودیت‌های ریزودرشتی داشته و دارد, ولی حرفش از ابتدا تا انتها یکی هست: من کسی نیستم که تسلیم شوم. می‌جنگم: مانند خیلی دیگر از دختران ایرانی که برای خواسته‌های درستشان می‌جنگند.

این روزها خودش را مهیا می کند تا برای رقابت‌های «ریس» دوبی حاضر شود: تورنمنتی که قرار هست دی ماه برود و در آن شرکت کند, ولی سازوکار تمرین‌کردنش شباهتی به بقیه زنان موتورسوار جهان که اوضاع تمرینی لوکسی دارند, ندارد.

روزهای تابستان و زمانی که درهای پیست برای تمرین به رویش بسته میشود, خودش را به تونل ابتدای جاده چالوس میرساند و آنجا تمرین میکند: آن‌هم تازه ساعت 12 شب! ورود به پیست آزادی و تمرین‌کردن در این پیست هم که تقریباً برایش آرزوی محال شده, چون صدور مجوز برای زنان برای ورود به این پیست کار ساده‌اي نیست… .

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. تو ایران به مردها اجازه موتورسواری داده شده صدتا یکیشم گواهی ندارن اما برای زنان حتی با گواهیم اجازه موتورسواری ندادن.عدالت الهی حداقل نصف حق و حقوق را به زن ها داده اما اینها کلا دست خدا را از پشت بستن.
    هرکس،بخواد از مسولین اجازه فعالیت بگیره تا قیامت نوبتش نمیشه خودمون باید یواشکی شروع کنیم بعد پزش،مسولین بدن از ایرانم زن قهرمان داریم.

  2. انسانم آرزوست

    تو ایران به مردها اجازه موتورسواری داده شده صدتا یکیشم گواهی ندارن اما برای زنان حتی با گواهیم اجازه موتورسواری ندادن.عدالت الهی حداقل نصف حق و حقوق را به زن ها داده اما اینها کلا دست خدا را از پشت بستن.
    مسولین حمایت نمی کنن فقط پزش میدن از ایرانم قهرمان زن داریم. کاش خانواده‌ها یاد میگرفتن خودشون باعث پیشرفت دختراشون می شدن نه اینکه بگن جامعه بده تورم اجازه موتورسواری نمیدن زشت دختر تو خیابون با موتور بره مردم چی میگن.اینکه حقوقی توش،نیس برو سرکار یا ازدواج کن یه لقمه نونی،گیرت بیاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *