بیوگرافی حمید استیلی و همسرش آناهیتا زهرایی و فرزندان + عکس
حمیدرضا استیلی فوتبال سابق و مربی فوتبال کنونی ایرانی متولد ۱۲ فروردین ۱۳۴۶ در تهران میباشد نام همسرش آناهیتا زهرایی بوده و دارای دو فرزند دختر به نام های آنیتا و آتنا میباشد.

بیوگرافی حمید استیلی و همسرش آناهیتا زهرایی و فرزندان + عکس

بیوگرافی حمید استیلی و همسرش

حمید استیلی با نام اصلی حمیدرضا استیلی فوتبالیست سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس و مربی فوتبال ایرانی متولد ۱۲ فروردین ۱۳۴۶ در تهران میباشد.

او ۸۲ بازی ملی داشته و 12 گل ملی را در کارنامه اش داشت که گل ایران به امریکا در جام جهانی فرانسه از مهمترین گل های بوده در خاطره های ایرانیان مانده است حمید استیلی با 98 بازی برای پرسپولیس بیشترین حضورش در فوتبال را با این تیم تجربه کرده است

بیوگرافی حمید استیلی و همسرش آناهیتا زهرایی و فرزندان + عکس

آناهیتا زهرایی همسر حمید استیلی است و حاصل این ازدواج دو دختر بنام های آنیتا و آتنا است.

حمید استیلی کیست و اهل کجاست

حمید رضا استیلی فوتبالیست ایرانی در ۲۱ دی ۱۳۴۹ در محله چهارصد دستگاه نازی آباد تهران به
دنیا آمده است. اصالتا اهل استان آذربایجان شرقی شهرستان سراب روستای اسطلو بوده و در پست هافبک توپ میزده و فعلا مربی می باشد.

بیوگرافی حمید استیلی و همسرشحمید استیلی و همسرش

استیلی ملی فوتبال اسبق فوتبال ایران بوده و سابقه ۸۲ بازی ملی با ۱۶ گل و جام جهانی را در کارنامهٔ ورزشی خود دارد .

گل تاریخی او به آمریکا در تورنمنت جام جهانی ۱۹۹۸ یکی از ماندگارترین گل های او در دوران بازیکنی بود.

عکس قدیمی حمید استیلی جوانی کریم باقری و علی کریمی

سوابق

علاقه و عشق به فوتبال از دوران کودکی باعث شد تا علاوه بر مشکلات و کمبودها در دوران کودکی ناامید نشده و به طورحرفه ای دنبال این رشته ورزشی برود.

از زمان شروع فعالیت حرفه ای در فوتبال و در مدت بازیکنی در باشگاه هایی چون پاس و پرسپولیس ، بهمن ، القادسیه ، گیلانگ یونایتد و تیم ملی ایران را در کارنامه خود دارد.

استیلی در مدت بازیگری شاگرد مربیانی نظیر فیروز کریمی؛ فرهاد کاظمی، علی پروین، جلال طالبی، غلامحسین مظلومی، منصور پورحیدری و بیژن ذوالفقارنسب بوده است. وی سابقه حضور در باشگاهای استقلال جنوب، پاس تهران، پرسپولیس، بهمن کرج، القادسیه کویت و گیلانگ سنگاپور را دارد. وی از سال ۶۳ در ترکیب اصلی پاس جای گرفت و ۸ سال بعد به پرسپولیس رفت. استیلی در سال ۷۲ از پرسپولیس جدا شد و در سال ۷۷ مجدداً بازگشت. وی در سال ۱۳۸۳ و بعد از بازی با سپاهان از فوتبال باشگاهی خداحافظی کرد.

عکس قدیمی حمید استیلی فوتبالیست

حمید استیلی بعد از خداحافظی از فوتبال تاکنون به عنوان کمک مربی و مربی در باشگاه هایی چون پرسپولیس در کنار افشین قطبی و مربی در استیل آذین ، شاهین بوشهر ، راه‌آهن ، ملوان بندر انزلی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

بازیکن اسبق پرسپولیس زیر نظر مربیان کارکشته ای چون علی پروین، جلال طالبی، غلامحسین مظلومی، منصور پورحیدری و بیژن ذوالفقارنسب بوده تا فنون و فوت و فن آنرا بیاموزد.

 

عکس قدیمی حمید استیلی و علی پروین

حمید استیلی در سال ۱۳۸۳ و بعد از بازی با سپاهان از فوتبال باشگاهی خداحافظی کرد.

وی در سال ۱۳۶۸ توسط علی پروین به تیم ملی دعوت شد و اولین بازی ملی خود را مقابل شوروی سابق انجام داد .

حمید استیلی و سالار عقیلی

مربیگری

استیلی مدتی دستیار آری هان و سپس مصطفی دنیزلی در باشگاه پرسپولیس بود. وی در زمان افشین قطبی به عنوان کمک مربی اول در پرسپولیس فعالیت می‌کرد. در سال ۱۳۸۸؛ او سر مربی استیل آذین تهران شد و دراواخر لیگ نهم از این تیم کنار گذاشته شد.استیلی در لیگ دهم چند هفته مانده به شروع لیگ به شاهین بوشهر پیوست اما پس از فوت برادرش در فروردین ۱۳۹۰ و به خاطر مسائل روحی از این سمت استعفا داد.

همچنین ببینید

بیوگرافی پرویز برومند دروازه بان استقلال و همسرش و فرزندان

بیوگرافی محمد مایلی کهن و همسرش (از بچه طلاق تا زندان و مربیگری)

در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ و پس از رد درخواست کمیته ی فنی باشگاه پرسپولیس مبنی بر ادامه ی همکاری علی دایی با پرسپولیس؛ استیلی توسط کمیته ی فنی به عنوان سرمربی انتخاب شد.استیلی در تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۹۰ پس از شکست ۳ بر صفر مقابل استقلال در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، از مربیگری پرسپولیس کناره گیری کرد.

بیوگرافی حمید استیلی و همسرش

گل تاریخ به آمریکا

حمید استیلی اولین گل ملی را نیز در جام جهانی ۱۹۹۸ با ضربه سرروانه دروازه تیم ملی فوتبال آمریکا کرد . ایشان به دلیل این گل از سوی رهبر انقلاب تقدیر شد و سید علی خامنه‌ای رهبر انقلاب طی دیدار ورزشکاران با ایشان پیشانی استیلی را بوسید.

سال‌ها باشگاه‌ها بازی (گل)
۱۳۶۸–۱۳۷۱ پاس تهران ۶ (۹)
۱۳۷۱–۱۳۷۳ پرسپولیس ۲۰ (۱)
۱۳۷۳–۱۳۷۷ بهمن ۳۰ (۸)
۱۳۷۴ → القادسیه (قرضی) ۴۰ (۵۰)
۱۳۷۵ → گیلانگ (قرضی) ۶۰ (۴)
۱۳۷۶ → باشگاه فوتبال گیلانگ (قرضی) ۹ (۱۲)
۱۳۷۷–۱۳۸۳ پرسپولیس ۹۸ (۹)

حمید استیلی و حامد همایون

حمید استیلی و حامد همایون

آناهیتا زهرایی همسر حمید استیلی کیست

آناهیتا زهرایی همسر حمید استیلی است و حاصل این ازدواج دو دختر بنام های آنیتا و آتنا است.

بیوگرافی حمید استیلی و همسرش

ایشان بیشترین سابقه حضوئر در پرسپولیس را دارد و به عنوان بازیکن سرخ پوش شناخته می شود.

عکس حمید استیلی و دخترانش

عکس حمید استیلی و دخترانش

بازی در فیلم فوتبالیست ها

حمید استیلی  در سال 1379 در فیلم سینمایی فوتبالیست ها بازی کرد و نقش خود را بر عههد داشت فیلمی به کارگردانی و نویسندگی علی‌اکبر ثقفی ساختهٔ سال ۱۳۷۹ است و فاطمه گودرزی و علی پروین در آن بازی میکردند.

حمید استیلی میگوید فیلم فوتبالیست ها یک پروژه عام المنفعه بود که قرار بود قسمتی از عواید آن خرج بهزیستی شود. همین برای من کفایت می کرد که به این پیشنهاد جواب مثبت دهم و اگر می توانم در این راه قدم بردارم.

عکس حمید استیلی و همسرش آناهیتا زهرایی و دخترانش

بیوگرافی حمید استیلی و همسرش آناهیتا زهرایی و فرزندان + عکس

بالاخره حضور پروین هم در این فیلم بی تاثیر نبود. وقتی علی آقا پذیرفت در این فیلم نقش ایفا کند، من هم در تصمیمی که گرفته بودم مصمم تر شدم ولی اینکه بگویم صرفا به خاطر حضور پروین ترغیب شدم در این پروژه سینمایی شرکت کنم درست نیست، من قبل از پروین در این مورد تصمیم خودم را گرفته بود.

بیوگرافی حمید استیلی و همسرش آناهیتا زهرایی و فرزندان + عکس
حمید استیلی و همسرش آناهیتا زهرایی

 

به من پیشنهاد شد که در کلاس بازیگری شرکت کنم یا تمرین فیلمنامه خوانی داشته باشم اما نه پذیرفتم، نه وقتش را داشتم که بپذیرم. آن روزها فوتبال تمام وقت روزانه من را گرفته بود و اجازه نمی داد به کار دیگری فکر کنم. همین الان هم همینطور است و فوتبال تمام وقتم را پر می کند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *