بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر و همسرش و عکس دوران کودکی و قدیمی

بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر و همسرش + ازدواج و طلاق و عکس

لیلا اوتادی در ۱۴ مرداد سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شده اسـت. لیلا اوتادی مدرک تحصیلی معماری داخلی از دانشگاه تهران دارد. او سه خواهر و یک برادر دارد و اصالتا ترک قشقایی می باشد. لیلا اوتادی نخستین کار حرفه اي خودرا درسال ۱۳۸۱ با بازی در فیلم چشمان سیاه بـه کارگردانی زنده یاد ایرج قادری شروع نمود. لیلا اوتادی در تیرماه 1402 به جرم کشف حجاب به 10 ماه زندان از سوی دادگاه کیفری سمنان محکوم شد.

بیوگرافی لیلا اوتادی و همسرش و عکس های لیلا اوتادی را در ادامه در مجله شبونه ببینید.

لیلا اوتادی از بازیگران بی حاشیه و از خیرین و مترجم های ایرانی بوده که سوابق زیادی در عرصه هنری دارد او توانسته تا به حال فیلم ها و سریالهای زیادی بازی کند اما جالب است بدانید که لیلا اوتادی بیشتر برای کارهای انسان دوستانه خود شهرت دارد و سعی میکند به بیماران خاص ، سالمندان، زندانی های مالی و …. کمک کند و با برگزار کردن جشن های گلریزان کارهای خیر و انسان دوستانه زیادی انجام داده است.

بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر و همسرش و عکس دوران کودکی و قدیمی

بیوگرافی لیلا اوتادی و همسرش

بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر ایرانی در چهاردهم مرداد سال 1362 در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته معماری داخلی می باشد .

بیوگرافی لیلا اوتادی عکس کودکی لیلا اوتادی

عکس های اینستاگرام لیلا اوتادی

همچنین تسلط کامل به زبان های انگلیسی و ترکی دارد.

بیوگرافی و عکس جنجالی لیلا اوتادی بازیگر

نحوه شروع فعالیت در عرصه سینما

این بازیگر فعالیت خود را از دهه ۸۰ با فیلم چشمان سیاه به کارگردانی مرحوم ایرج قادری آغاز کرده است .
بعد از درخشش در فیلم ایرج قادری در بید مجنون سریال مهر و ماه در سال ۸۲ بازی کرد.

 

بیوگرافی و عکس جنجالی لیلا اوتادی بازیگر

عکس های مدلینگ لیلا اوتادی

اوتادی بازیگری است که هم در عرصه سینما فعالیت دارند با سینمایی پرباری را در پرونده خود دارد و هم در مجموعه تلویزیونی و سریال ها با سیما همکاری دارد ایشان در هر دو عرصه موفق و یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران می باشد.

بیوگرافی و عکس جنجالی لیلا اوتادی بازیگر

تیپ سریالی و تیپ بیرون لیلا اوتادی

وی در سریالهای پلیسی نیز نقش آفرینی کرده و جدیدترین سریالی که در تلویزیون ازاد مشاهده شد مجموعه تلویزیونی آرام ‌میگیرم بود.

بیوگرافی و عکس جنجالی لیلا اوتادی بازیگر

علاقه به بازیگری از دوران کودکی

خانه اوتادی درباره علاقه به بازیگری و کار در عرصه سینما گفت: من از بچگی علاقه به بازی و اجرای نقش داشتن تا جایی که وقتی ۵ سالم بود جلوی آینه برای خودم نقش بازی می کردم.
وی چندین فیلم و سریال بازی کرده که بیشترشان از پر بیننده ترین های سال بودند.

بیوگرافی و عکس لیلا اوتادی

آدرس اینستاگرام لیلا اوتادی

Instagram / LEILAOTADII

بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر

فعالیت ورزشی و رشته های مورد علاقه

ایشان علاوه بر بازیگری در عرصه ورزش نیز فعالیت دارند از جمله رشته های ورزشی مورد علاقه او تنیس و سوارکاری فیتس می باشد.
همچنین وی چند سال است که در رشته بدنسازی فعالیت دارد و الان به عنوان مربی بدنسازی در یکی از باشگاه های معروف فعالیت می کند.

بیوگرافی لیلا اوتادی

چهره طبیعی و بدون عمل زیبایی

این بازیگر در مصاحبه گفت یکی از افتخاراتم انجام ندادن عمل زیبایی روی چهره می باشد و هیچ گونه عملی انجام ندادم همچنین بازیگر شباهت زیادی به یکی از بازیگران هالیوودی دارد.

شایعه ازدواج با افراد معروف

تاکنون شایعات زیادی مبنی بر ازدواج این بازیگر با افراد و چهره‌های مشهور در رسانه ها منتشر شده که این چنین نیست و این بازیگر مجرد هستم و تاکنون ازدواج نکرده است.

فعالیت مدلینگ و مدل ایرانی

وی در عرصه تبلیغات محصولات برندهای معروف فعالیت دارد و به عنوان مدل در بیشتر برندها و مارک های معروف دیده می شود و چند سالی است که وارد عرصه مدلینگ شده است.

ازدواج و عکس همسر

لیلا اوتادی مجرد است اما به تازگی در صفحه اینستاگرامش عکسی با لباس عروس منتشر کرده و نوشته است در حال پرو لباسم که مشخص نیست لباس و نقش جدید در سریال جدید می باشد و یا در زندگی خصوصی در حال ازدواج و ورود به زندگی مشترک است.

بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر و ماجرای ازدواج و طلاق +عکس

گفتگو با لیلا اوتادی

البته با این دست‌پختی که شما دارید، من مطمئن هستم که به زودی به تعداد خواستگارهای‌تان اضافه می‌شود، راستی با خرید میانه‌تان چه‌طور است؟
(می‌خندد) عالیه، کدام خانومی را می‌شناسید که میانه‌اش بد باشد، من خیلی‌خیلی، خرید را دوست دارم، یک زمان‌هایی که از کار خسته‌ام‌، سر راه بازگشت به خانه، حتی شه به سوپرمارکت باید بروم و یک چیزی بخرم. این خرید، حال من رو خوب می‌کنه، در واقع خرید عادت من شده است.

بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر و ماجرای ازدواج و طلاق +عکس

 

فیلم و سریال ها

چشمان سیاه
بید مجنون
چپ دست
قصه دلها
چهار انگشتی
زن ها فرشته اند
دعوت
حرکت اول
پسر آدم دختر حوا
عروسک
آدم کش
باغ قرمز
پیتزا مخلوط
دردسر بزرگ
اخراجی ها3
شیر تو شیر
زن مرد زندگی
آقای الف
کبریت سوخته

بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر و مادرش + ازدواج و طلاق و عکس

۱۳۹۲  لاله
دور زدن ممنوع
یک شام خوب
آزاد به قید شرط
مهر و ماه
آخرین گناه
خونبها
اشک ها و لبخندها
زخم و چرخ و فلک

ساخت فیلمی درباره وقایع تابستان ۶۷

تهیه کننده فیلم «سیانور» درخصوص فیلم پلیسی بعدی خود گفت:فیلم بعدی من درباره اتفاقات تابستان ۶۷ (سال وقوع عملیات مرصاد) است.فعلا در مرحله تحقیقات فیلمنامه هستیم و هنوز به سرنخ خوب و نتیجه کامل نرسیده ایم.دوست دارم برخی افراد این فیلم را کارگردانی کنند اما هنوز درباره کارگردان آن به جمع بندی نرسیده ام.

بیوگرافی لیلا اوتادی و خواهرانش + ازدواج و طلاق و عکس

چرایی افزایش قیمت بلیت سینماها

در ادامه برنامه بهروز افخمی با سیدمسعود اطیابی، سخنگوی شورای عالی تهیه کنندگان درباره افزایش قیمت بلیت سینماها گفتگو کرد. اطیابی درخصوص این افزایش بلیت گفت:سینماگر و سینمادار به هیچ وجه علاقه ای به افزایش قیمت بلیت ندارند.اما امروزه سهم بخش خصوصی در سینما بیشتر شده است و نمی توان به فکر سود او نبود.

*تو زندگی‌ات بازیگری را حذف نمی‌کنی؟
اصلا، اگر هم فیلم بازی نکنم، باید فیلم را ببینم، فیلم دیدن اصلی‌ترین رکن زندگی‌ام است. چرا که به آن انس گرفتم و نمی‌توانم کنارش بگذارم… با دیدن فیلم می‌‌خوابم و بیدار می‌شوم. در خانه که هستم دائما فیلم می‌بینم و اصلا چیزی نیست که از زندگی‌ام حذفش کنم.

بیوگرافی لیلا اوتادی و خواهرانش + ازدواج و طلاق و عکس

*آرایشگاه رفتن هم، جزو همان چیزهایی است که نمی‌توانی از زندگی‌ات حذف کنی!
(می‌خندد) آره، حتما، اگر بیکار باشم و اما این تازگی‌ها، آشپزی هم اضافه شده است. قبلا فکر می‌کردم که شاید آشپزی بیهوده‌ترین کار دنیا باشد، چرا باید دو، سه ساعت بروم توی آشپزخونه و از آن سو، لیلا اوتادی می گوید : وقتی می‌توانم فیلمنامه بنویسم یا کتاب بخوانم چرا باید بروم چند ساعت غذا درست کنم که حداکثر در نیم ساعت خورده شود. در واقع فکر می‌کردم وقتم تلف می‌شود… اما الان یک سالی است که جدی آشپزی می‌کنم و خوشبختانه دست‌پخت من هم به مادرم رفته است خودم هم برایم غیرقابل باور است که دست‌پختم، آنقدر خوب باشه، خلاصه، این آشپزی را در این یک سال ادامه دادم تا حالا که انواع و اقسام کیک، شیرینی و دسر را حرفه ای درست می‌کنم. این شیرینی‌‌پزی تا آنجا پیش رفته که اگر خسته بروم خانه و حال و حوصله هیچ‌کاری را نداشته باشم، اما با این حال کیک درست کردن را دوست دارم. خیلی از دوستان و اقوام هم مشتری پروپا قرص کیک‌های من شده‌اند.

بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر خواهرش تارا اوتادی کارگردان عکس

همکاری لیلا اوتادی با خواهرش تارا اوتادی

در ابتدا تارا اوتادی کارگردان فیلم درخصوص نحوه ورودش به سینما گفت: من از طریق لیلا اوتادی یعنی خواهرم با سینما آشنا شدم. از نوجوانی سینما را دوست داشتم اما به دلیل مخالفت‌های خانواده نتوانستم پیشرفت کنم که لیلا این سد را شکست و راه مرا به سینما باز کرد و در ادامه راه کارگردانی را انتخاب کردم چون به شخصیتم نزدیک تر بود.

وی در خصوص اقتباسی بودن فیلمنامه‌ی این اثر از نمایش “پنچری” عنوان کرد: تا مدتی تعمدی در مورد اقتباسی بودن فیلم نامه و انتخاب آن وجود نداشت، چون در واقع اصل طرح را دوست داشتم و به این خاطر فیلم را ساختم.

اوتادی ادامه داد: نمایش نامه های اروپایی را دوست دارم اما نگاهم به سینمای اروپا اینگونه‌ است که بیشتر فیلم‌های آن ها را دوست ندارم، اروپایی‌ها ادبیات بسیار قوی دارند و نوشته های آن‌ها اعجاب برانگیز است که می توان در سینما آن را به خوبی پیش برد.

وی در خصوص ساخت اثر بعدی خود بیان کرد: برای ساخت فیلم بعدی نیز به سراغ اقتباس یکی دیگر از نمایشنامه‌های اروپایی می‌روم چون ساخت فیلم«پنج تا پنج» راهی شد که من با ادبیات زیبای اروپایی آشنا شوم و فیلم بسازم.

این کارگردان در خصوص انتخاب شمس لنگرودی در این فیلم عنوان کرد: قصد ما این بود که یک عده جدید و از اهالی ادبیات که اهل سینما نیستند و کتاب را بیشتر از فیلم ترجیح می‌دهند را به واسطه شمس لنگرودی به سینما بکشانیم. قبل از شمس لنگرودی از احمدرضا احمدی و مرحوم سپانلو دعوت کردیم که بنا به دلایلی جور نشد و در ادامه لنگرودی را انتخاب کردیم و انتظار زیادی هم از وی نداشتیم.

بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر و همسرش و عکس دوران کودکی و قدیمی

اوتادی اظهار داشت: یک بعد از شخصیت من این است که در انجام کارها سعی می کنم پله پله و با صبوری پیش بروم تا کمتر کسی بتواند از من ایراد بگیرد و از طرفی به سادگی در همه چیز اعتقاد دارم. دوست دارم روایتی را با تمام سادگی به تصویر بکشم که برای من جذابیت داشته باشد و در «پنج تا پنج» این اتفاق افتاد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

5 نظر

  1. لویزانی همسر اوتادی

    لیلی. دردناکه که بهت بگم. می‌بینمت دلم واست تنگ. میشه. میفهمی. چی میگم د؟؟. من عکس تو رو نمی‌خوام خودتو میخوام واسه همیشه با هم باشیم این طوری عذاب میکشم.

  2. اینجا یک فضای مجازی است و من اشتباه میکنم

  3. خانوم اوتادی زیبایی شما در مقایسه با زیبایی های شگفت انگیز و چشمگیر رزیتا دغلاوی نژاد دختر مشهور عروسکی ایران صفره پس الکی صابون به دلتون نزنید به عنوان یک مرد اریایی بنظرم شما اصلا خوشگل نیستید و جذابیتی در شما ندیدم البته ببخشید با صراحت گفتم امیدوارم ناراحت نشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *