بیوگرافی محمدحسین میثاقی مجری و همسرش و پسرش +عکس خانواده

بیوگرافی محمدحسین میثاقی مجری و همسرش و پسرش +عکس خانواده

محمدحسین میثاقی کیست و اهل کجاست

محمدحسین میثاقی مجری ورزشی متولد ۱۴ مهر ۱۳۶۵ در کرج بوده و دارای لیسانس رشته ریاضی کاربردی از دانشگاه کرمانشاه است پدرش مدرسه بوده و مادرش فوت کرده است او در دوران دانشجویی زمانی که تیم شیرین فراز کرمانشاه به لیگ برتر امد از حواشی مسابقات ویدیو میگیرفت و برای شبکه سه ارسال میکرد که در نهایت فردوسی پور او را برای همکاری در برنامه 90 دعوت کرد.

محمدحسین میثاقی از مجریان ورزشی بوده که او را بیشتر به عنوان مجری فوتبال برتر شبکه سه میشناسیم خیلی‌ها معتقد بودند که او نباید پابرجای پایه عادل فردوسی پور قرار می داد او در حال حاضر برنامه فوتبال برتر را اجرا می کند برنامه ای که جایگزین برنامه نود عادل فردوسی پور شده و علاقمندان به عادل فردوسی‌پور به شدت از آقای میثاقی انتقاد می کنند در ادامه مجله شبونه به بیوگرافی کامل از این مجری ورزشی خواهیم پرداخت.

بیوگرافی محمدحسین میثاقی

  • نام کامل : محمدحسین میثاقی
  • متولد : ۱۴ مهر ۱۳۶۵ ‏
  • محل تولد : کرج
  • تحصیلات : کارشناسی ارشد در رشتهٔ ریاضیات کاربردی
  • محل تحصیل : دانشگاه رازی، کرمانشاه
  • حرفه : مجری و تهیه‌کننده
  • شروع فعالیت : ۱۳۸۶–اکنون
  • قد : 169
  • وضعیت تاهل : متاهل
  • فرزندان : سام
  • جوایز : بهترین گزارشگر سال ۱۳۹۴ از دید مردم

محمدحسین میثاقی مجری ورزشی و تحلیلگر فوتبال در چهاردهم مهر ۱۳۶۴ در تهران به دنیا
آمده و فارغ التحصیل رشته ریاضی کاربردی در مقطع کارشناسی می باشد.

در یک خانواده پر جمعیت بدنیا آمده و ساکن کرج است .

بیوگرافی محمدحسین میثاقی مجری و همسرش و پسرش +عکس خانواده

نحوه ورود به صدا و سیما

او میگوید من از سال ۷۳ وارد سازمان شدم؛ پدرم مشوق من بود و زمانی که در کرمانشاه مشغول تحصیل بودم، فرم ورود به سازمان را به دستم داد تا پر کنم. من هم تا آن روز اصلا به اجرا فکر نمی‌کردم و به خاطر اینکه دل پدرم را نشکنم، فرم را پر کردم. البته منکر علاقه ام به فوتبال نیستم و امروز خوشحالم که پدرم این لطف را در حقم کرد و من را به آرزویم رساند.

 

بیوگرافی محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر +عکسبیوگرافی محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر +عکس

عکس های محمدحسین میثاقی

او به دلیل علاقه به فوتبال این رشته ورزشی را دنبال کرده و در نوجوانی بطور رسمی وارد تیم
نوجوانان کرج شد تا قعالیت خود را در این تیم انجام دهد.

بیوگرافی محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر +عکس

دوران کودکی و نوجوانی

خانواده اش بشدت با فوتبالیست شدنش مخالف بودند و پدرش که مدیر مدرسه و فردی فرهنگی
بود ، با این تصمیم پسرش مخالفت کرد .
به گفته محمدحسین با انتخاب رشته اشتباهی من در انتخاب شهر خانواده ام چهار سال بخاطر
تحصیل من در دانشگاه در کرمانشاه، ساکن این شهر شدند .

بیوگرافی محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر +عکسبیوگرافی محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر +عکس

انتخاب اشتباه اما پر برکت

ما که چهار سال در کرمانشاه ساکن بودیم ، خیری نیز در انتخاب شهر محل رشته برایم به ارمغان
آورد ، آن هم این بود که فرم تست صدایی برای رادیو کرمانشاه فرستادم قبول شدم و در مدت دانشجویی ، کارم از رادیو کرمانشاه به عنوان گوینده شروع کردم و بعد از رادیو وارد تلویزیون و مرکز سیمای
این شهر شدم .

بیوگرافی محمدحسین میثاقی و همسرش +عکس

عکس شخصی محمدحسین میثاقی

نحوه ورودم نیز به برنامه نود به این گونه بود که با فرستادم حواشی جالب لیگ برتر به شبکه
سه توجه عوامل برنامه نود جلب شد و از من برای همکاری دعوت کردند .
من در زندگی همیشه جملهد مادربزرگ‌م را راهنمای زندگی خودم قرار دادم که
می گفت: دماغت را بالا نکش، اگر بالا جا داشت پایین نمی‌ آمد .

بیوگرافی محمدحسین میثاقی مجری و همسرش و پسرش +عکس خانواده
بیوگرافی محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر +عکس

اولین اجرا در برنامه فوتبال 120 شبکه ورزش بود که جایگزین حمید محمدی شد .
یکی از ایرادات من تند حرف زدن است که گاهی به من میگویند که ما چیزی متوجه نمیشویم .

بیوگرافی محمدحسین میثاقی مجری تلویزیون و پسرش سام فرزندان +عکس خانواده

همسر و پسرش

محمدحسین میثاقی مدتی است که ازدواج کرده و وارد زندگی مشترک شده است و دارای یک فرزند پسر به نام سام است

او درباره همسرش گفته که او نیز فوتبال را دوست دارد و باهم مسابقه تماشا می کنیم.

 

پسر او در ۲۸ بهمن ۹۶ در بیمارستان صارم تهران به دنیا آمد. او پس از به دنیا آمدن فرزندش گفت: با سن و سال من، این بچه بیشتر رفیق من است تا فرزندم.

میثاقی برای انتخاب نام پسرش خیلی به جزئیات فکر کرده است. مثلاً نام انتخابی حتماً کوتاه باشد. اولین حرف فامیلی اش با آخرین حرف اسمش یکی باشد و بشود لوگو یا طرح خاصی با اسم و فامیلش طراحی کرد. حتی به کسانی که در این روز متولد شده اند نیز فکر کرده، روز تولد سام با روز تولد مایکل جردن و ۱۰ ورزشکار و هنرمند مشهور دیگر یکی است.

برایش آنقدر ها مهم نیست شغل انتخابی پسرش چه باشد، بیشتر دوست دارد پسرش در کار و حرفه انتخابی اش خاص و نفر اول باشد. حالا اگر ورزشکار یا خبرنگار و حتی نویسنده و اهل فیلم و موسیقی شود، مهم این است که در حرفه انتخابی اش خاص باشد و زبانزد.

خاطره جالب از همسرش

یک روزی دیر وقت در خانه به همراه خانومم بازی بایرن مونیخ و بارسلنا را تماشا می کردم، وقتی بارسا گل زد من خیلی داد زدم، یکی از همسایه های ما یک خانوم مسن است که به خانومم گفتم فردا برود حتما حالشو بپرسد. جالب اینجاست فردا همسایه ها به من گفتند آنها همزمان بازی والیبال را می دیدند که با صدای من فهمیدند که در بازی فوتبال اتفاقی افتاده است.

 

بیوگرافی محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر +عکسبیوگرافی محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر +عکس

من فقط شبکه ورزش را نگاه میکنم

محمدحسین میثاقی میگوید من فقط شبکه ورزش و فوتبال را نگاه می‌کنم. یکی از خاطره‌های جالبی که برایم اتفاق افتاد زمان پخش مجدد برنامه ورزشی ۱۲۰ بود؛ پسرکوچک یکی از اقوام کنار من نشسته بود و تلویزیون نگاه می‌کرد و از دیدن همزمان من در تلویزیون و نشستن در کنارش، به قدری تعجب کرد که یک دفعه برگشت و به من گفت: شما بالاخره کجایین؟ انقدر از واکنشی که داشت خنده ام گرفته بود که خودم هم نمیدانستم باید چه جوابی به او بدهم.

بیوگرافی محمدحسین میثاقی مجری تلویزیون و پسرش سام فرزندان +عکس خانواده

در خانه پدری ما تلویزیون نقش مهمی داشت و هر زمان که برنامه‌ای پخش می‌شد، هر شش نفرمان جلوی تلویزیون جمع می‌شدیم و زمان‌هایی که تلویزیون خاموش بود، به جای تیر دروازه از آن استفاده می‌کردیم. یادم است روز‌هایی که خانه سبز داشت همه تشک هایمان را جلوی تلویزیون پهن می‌کردیم و و قطاری پای دیدن آن می‌نشستیم و بعد از آن هم می‌خوابیدیم. بعضی شب‌ها که بقیه خواب بودند و من می‌خواستم برنامه‌ای را ببینم، پتو را روی تلویزیون می‌انداختم تا نورش بقیه را اذیت نکند!

سر یکی از برنامه‌ها ماشینم خراب شده بود. آن را گوشه‌ای از خیابان پارک کردم و به یک مغازه دار سپردم و با موتور به سرعت خودم را به سازمان رساندم.

بیوگرافی محمدحسین میثاقی مجری تلویزیون و پسرش سام فرزندان +عکس خانواده

اجرایِ راحتِ محمد حسین میثاقی در تلویزیون

تعداد کامنت هایی که اجرای راحت من را می پسندند بیشتر بوده است.راحت بودن البته به معنی رعایت نکردن استاندارد اجرا نیست اما خب، می شود بعضی کلیشه هارا کنار گذاشت و با بیننده صمیمی بود. من اول «فوتبال ۱۲۰» می گویم که قرار استدو ساعت با هم کیف کنیم؛ برای همین مثلا وقتی دستم به لیوان خورد و آب وسط استودیو ریخت، خودم بیشتر از بقیه خندیدم و همان موقع با دستمال شروع به خشک کردن میز کردم.

بیوگرافی محمدحسین میثاقی مجری و عادل فردوسی پور عکس

سعی کردم طوری رفتار کنم که وقتی یک اتفاق این چنینی پیش بیاید خیلی عجیب و غریب جلوه نکند.اگر یادت باشد موقعی که فوتبال گزارش می کردم هم راحت بودم.می گفتند میثاقی طوری گزارش می کند که انگار کنار هم توی خانه نشسته ایم تخمه می خوریم و او دارد یک بازی را برای مان تعریف می کند. واقعا هدفم همین بود.

سلفی عکلس جنجالی و منشوری محمدحسین میثاقی مجری

سختی های تهیه کنندگی

من تا حالا کلی آیتم ساخته ام ولی مقوله تهیه کنندگی کلا جداست.اگر شنبه تا جمعه هر شب برنامه اجرا کنم، نصف انرژی تهیه کنندگی را از من نمی گیرد.خیلی استرس داشتم نکند نتیجه مطلوب به دست نیاید و به قول معروف شرمنده کسانی شوم که به من اعتماد کرده بودند.از آن طرف خودم منتقدترین آدم نسبت به برنامه های ورزشی هستم.

بیوگرافی محمدحسین میثاقی مجری و همسرش و پسرش +عکس خانواده

حوصله ام از برنامه ورزشی که کند باشد سر می رود؛طاقت نمی آورم گفتگوی استودیویی بیشتر از هفت – هشت دقیقه باشد؛تماس تلفنی بیشتر از چهار دقیقه خسته ام می کند. گفتم من که خودم این طوری ام،شاید کاری کنم حوصله مردم سر برود. برای همین «رکورد» هم آیتم دارد، هم مهمان تلفنی و هم مهمان استودیویی ولی سخت است، چون تجربه اول است و علاوه بر آن کار دیگری هم دارم.با این حال تمام تلاشم این بوده، بیننده با تماشای «رکورد» مطلب تازه ای دستگیرش شود.

بیوگرافی محمدحسین میثاقی مجری و عادل فردوسی پور عکس

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

3 نظر

  1. میثاقی ، مزدور داعش

    • تا جونت دربیاد میثاقی صدبار از اون مجری مافیای فوتبال بهتره…هم اجرا قوی هم مودب
      عادل از حرصش همش داره به اینو اون متلک میندازه…

  2. محمد مرشدلو

    سلام بهترین گزارشگری که تا امروز دیدم آقای میثاقی بوده ماشاالله هم خوب حرف میزنه هم توی حرف زدن اشتباه نمیکنه کم نمیاره از قدیم گفتن خدا هرکی رو برای کاری ساخته به اندازه خودش لیاقت میده واقعا من وقتی پای حرف های محمد میشینم کیف میکنم خدا سایه شو بالا سر بچه اش نگه داره خدا نگهدارت محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *