بیوگرافی محمودرضا قدیریان و همسر بازیگرش و فرزندان

بیوگرافی محمودرضا قدیریان و همسر بازیگرش و فرزندان + تصاویر و اینستاگرام

بیوگرافی محمودرضا قدیریان و همسر بازیگرش فرشته آلوسی را در مجله شبونه با عکس های شخصی مشاهده کنید.

بیوگرافی محمودرضا قدیریان و همسر بازیگرش و فرزندان

بیوگرافی محمودرضا قدیریان و همسر بازیگرش

محمودرضا قدیریان مجری و بازیگر و گوینده ایرانی در ۲۰ شهریور ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته نرم افزار کامپیوتر در مقطع کارشناسی می باشد.

بیوگرافی محمودرضا قدیریان

نحوه ورود به رادیو

قدیریان از سال ۸۲ فعالیت خود را به عنوان گوینده در رادیو شروع کرد یکی از گویندگان و مجریان معروف رادیو می باشد به علاوه بر گویندگی چند کار تلویزیونی و سریال نیز بازی کرده و در عرصه بازیگری نیز فعال میباشد.

 

بیوگرافی محمودرضا قدیریان و همسر بازیگرش

عکس اینستاگرام محمودرضا قدیریان

گوینده خوش صدای رادیو مجری چند برنامه موسیقایی و صندلی داغ بود اجرای این برنامه‌ها را به عهده داشت.

 

بیوگرافی محمودرضا قدیریان

از مجری گری تا بازیگری

او در سریال های برنا و ستاره سهیل و در سریال به کجا چنین شتابان نقش آفرینی کرده است.

عکس مادر محمودرضا قدیریان

بیوگرافی محمودرضا قدیریان و مادرش

فعالیت دوبله

مجری معروف علاوه بر کار اجرا و گویندگی در رادیو و تلویزیون در کار دوبله نیز هست و صدای خاص و منحصر بفردش باعث شده تا در این عرصه نیز کار بکند و یکی از دوبلورها است.

عکس پدر محمودرضا قدیریان

بیوگرافی محمودرضا قدیریان و پدرش

ازدواج با یک بازیگر

محمودرضا قدیریان در سال ۹۶ خبر از ازدواجش داد و عکسی از دسته گل خواستگاری در اینستاگرامش منتشر کرد اما هویت و نام همسرش را فاش نکرد.

بیوگرافی محمودرضا قدیریان و همسر بازیگرش

عکس مراسم ازدواج محمودرضا قدیریان

اما در تاریخ 23 فروردین عکسی از همسرش فرشته آلوسی که یکی از بازیگران سینما و تلویزیون است منتشر کرده است.بیوگرافی محمودرضا قدیریان

بیوگرافی محمودرضا قدیریان

توضیحاتش درباره بازیگر شدنش

من کلا بازیگرم و از اول بازیگر بودم.

بیوگرافی محمودرضا قدیریان و همسر بازیگرش

عکس فرشته آلوسی همسر محمودرضا قدیریان

از همان موقع که وارد رادیو شدم با استادم حمید منوچهری، فعالیتم را از سال 82 آغاز کردم. یکی از شاگردان ایشان بودم و تا الان هم در خدمت ایشان هستم و کنار ایشان هنوز دارم یاد می گیرم

بیوگرافی محمودرضا قدیریان

اینستاگرام محمود رضا قدیریان : instagram / mahmoodrezaghadirian

چند سال قبل بود که سریال ستاره ی سهیل به من پیشنهاد شد که مرحوم قویدل عزیز آن را کارگردانی می کرد. من در این سریال نقش اویس قرنی را داشتم و این اولین کار تصویری من بود.

بیوگرافی محمودرضا قدیریان و همسر بازیگرش

مصاحبه با محمودرضا قدیریان درباره یکی از برنامه های پرببیننده

خودم موسیقی سنتی را ترجیح می‌دهم

قطعا من هم مثل بقیه مردم موسیقی را دوست دارم با تاکید این موضوع که من موسیقی سنتی را بیشتر دوست دارم ولی خواننده‌های پاپ ما این روزها آنقدر خوب عمل می‌کنند که من و مردم را به سمت شنیدن کارها و رفتن به کنسرت‌های‌شان سوق می‌دهند. من موسیقی را دوست دارم و خوشحالم که چنین برنامه‌ای به من پیشنهاد شد.

بیوگرافی محمودرضا قدیریان

به اقتضای کار و برنامه‌هایی که داشتیم هرازگاهی با دعوت از خوانندگان آشنایی دورادوری با آنها داشتم اما اینکه کارها و عوامل آنها برای اطلاع بیشتر زیر ذره‌بین داشته باشم تا به حال اینطور نبوده است. من تجربه موسیقیایی نداشته ام و فقط شنونده موسیقی هستم، بنابراین به اقتضای برنامه مجبورم جزئیات بیشتری از موسیقی بدانم و حتی خود من هم مشغول آزمون و خطا هستم، یعنی من و مردم با هم به بهانه ساعت ۲۵ خواسته‌ها و سبک‌ متفاوت اجراهایی که آنها می‌پسندند را می‌گیریم و بعد از جمع کردن نظرات با هم به نتیجه می‌رسیم و پیش می‌‌رویم.

ساعت ۲۵ خود من را با خیلی از ترانه‌سراها و آهنگسازان مستعد وخوب موسیقی آشنا کرد و بیش از همه متوجه این موضوع شدم که تنها خواننده نیست که یک کار خوب را ارائه می‌کند بلکه تیمی موثر و قوی پشت سر کارش قرار دارد.

بیوگرافی محمودرضا قدیریان

مثل کار خودمان در اجرای تلویزیون که تقریبا ۱۵-۱۰ نفر در پشت دوربین زحمت تولید کار را می‌کشند ولی مجری برنامه به عنوان پیشانی کار دیده می‌شود و اگر یک برنامه دیده می‌شود به این معنی است که تمام عوامل کارشان را درست انجام داده‌اند.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *