تجاوز به دختر 15 ساله توسط شوهر عمه هوس باز

تجاوز به دختر 15 ساله توسط شوهر عمه هوس باز +عکس

تجاوز به دختر 15 ساله توسط شوهر عمه هوسباز و ماجرای تجاوز به دختر نوجوان توسط شوهر عمه را در این بخش از حوادث دلخراش مجله شبونه مشاهده نمایید.

تجاوز به دختر 15 ساله

روز گذشته یک پدر میانسال به کلانتری یکی از مناطق تهران مراجعه و ادعا کرد که شوهر خواهرش چندین بار به دختر 15 ساله او تجاوز کرده است.

بعد از این ادعا تیمی از پلیس آگاهی تهران برای بررسی این موضوع تشکیل داده شد و به تحقیقات درباره این پرونده پرداختند

تجاوز به دختر 15 ساله توسط شوهر عمه هوس بازتجاوز به دختر 15 ساله توسط شوهر عمه هوس باز +عکس

دختر 15 ساله درباره این مسئله گفت که شوهر عمه ام مدت ها پیش با من تماس میگرفت و میگفت که از من خوشش می اید و علاقه شدیدی به من پیدا کرده است.

فریب دختر نوجوان به قصد تجاوز

این دختر نوجوان ادامه داد که به من گفت بیا فلان پارک میخواهم ببینمت و درباره موضوع مهمی با تو صحبت کنم

وقتی به پارک رفتم برایم دسته گلی خریده بود و شروع به ابراز علاقه کرد و من به او گفتم که این کارها برای چیست؟ تو همسر عمه من هستی و سن ما اصلا به هم نمیخورد.

ولی او شروع به گریه کردن کرد و گفت که عاشق من شده است!

این دختر گفت که میخواستم ماجرا را به خانواده ام بگویم ولی ترسیدم درگیری بین پدرم با او اتفاق بیافتد و برای همین موضوع را از خانواده ام و همچنین عمه ام پنهان کردم.

روز تجاوز

یک روز با من تماس گرفت و گفت به خانه ما بیا چرا که کامپیوترمان خراب شده و نگاهی بهش بیانداز ببینم مشکلش چیست، من هم به خانه انها رفتم ولی فهمیدم که اصلا ماجرای کامپیوتر بهانه بوده و عمه ام در خانه نیست.

سپس درب ها را قفل کرد و از من درخواست کارهای نامشروع کرد و من هرچقدر به او التماس کردم فایده ای نداشت و او به من تجاوز کرد و بعد گفت اگر به خانواده ام بگویم فیلمی که از تجاوز گرفته بود را پخش خواهد کرد!

تجاوز به دختر 15 ساله توسط شوهر عمه هوس بازتجاوز به دختر 15 ساله توسط شوهر عمه هوس باز

من هم به خاطر آبرویم مسئله را به کسی نگفتم و او همیشه با این تهدید من را چندینبار مورد آزار و اذیت قرار داد تا اینکه دیگر خسته شدم و موضوع را به خانواده ام اعلام کرد.

بعد از تحقیقات پلیس این مرد شیطان صفت و هوسباز دستگیر شد.

اعتراف شوهر عمه بعد از دستگیری

این مرد بعد از دستگیری اعتراف کرد که چندین بار از این دختر نوجوان خواسته که به او تجاوز کند و وی را تهدید کرده در صورتی که به کسی بگوید فیلم تجاوز را پخش کند.

این مرد در پاسخ به اینکه چرا این دختر را برای تجاوز انتخاب کرده گفت که هروقت به خانه آنها میرفتیم لباس های چسبان و نیمه برهنه بر تن میکرد و باعث میشد که من از دیدن او بسیار تحت تاثیر قرار بگیرم.

تجاوز به دختر 15 ساله توسط شوهر عمه هوس باز +عکس

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

7 نظر

  1. وقتی میگن پیش نامحرم نباید بی حجاب بود واسه همین چیزاس

    • ایا واقعا شما از طریق نگاه و خواهرتان از طریق حجاب و عفاف این موضوع را واقعا رعایت میکنند

  2. مرتضی رفیع تبار

    باسلام. خانواده ها باید توجه داشته باشند که در مقابله با نا محرم خود را بپوشانند تا از وسوسه های شیطان دور باشند. البته باید سطح ایمان خود را بالا ببرند. و مراقب تیر های شیطان باشند.

  3. حجاب و پوشش برای همینه که مورد سو استفاده قرار نگیریم،ولی کجاست گوش شنوا،ومیگن حجابمون به خودمون مربوطه

    • علیرضا عسکری

      کسی که تجاوز کرده گناهکاره نه اونی که بهش تجاوز شده مثه این میمونه که یه قاتل بیاد شمارو بکشه بعد اگه پرسیدن چرا کشتی بگه چون توخونشون چاقو بود ممکنه حتی حرفای این آدم متحاوز راجع به پوشش دختر بیچاره دروغ باشه ولی شما بازم از یه حیوون پست طرفداری میکنین فرق شما با این آدم چیه؟

  4. سپیده سلیاری

    چقدر این شوهرعمه لاشی بود حرومزاده اون همسنه بچته کثافت احمق.. مگ 15ساله خیلی بزرکه باو بچس دیگ هرجوری دلش بخواد لباس میپوشه.. حتما خانوادش بهش اعتماد داشتن اجازه میدادن.. و اینکه شوهرعمش باید قصاص بشه اعدامش کنید یا ابدویک روز حتی یک ساعتم ملاقاتی نداشته باشه.. من الان 26سالمه تا پارسال با تیشرتو شلوار پلنگی بیرون میرفتم.. امسال فقت کلاه میزارم
    زن زندگی آزادی💛🤍✌🏿

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *