عوارض رابطه جنسی مقعدی و عوارض دخول از پشت
عوارض رابطه جنسی مقعدی و عوارض دخول از پشت

چگونه رابطه جنسی باعث ییماری ایدز و عفونت میشود؟

چگونه رابطه جنسی باعث ییماری ایدز و عفونت میشود؟ جزئیات کامل را در این بخش مشاهده نمایید.

رابطه مقعدی خطرناک ترین رابطه

 HIVویروس نقص ایمنی بدن انسان است. این ویروس با از بین بردن سلول‌های مهم بدن به نام لنفوسیت‌های T(تحت عنوان CD4مثبت) که با بیماری و عفونت مبارزه می‌کنند، سیستم ایمنی بدن را ضعیف می‌کند.

هنگامی‌که تعداد  لنفوسیت‌های Tدر فرد آلوده به HIVتا حد معینی سقوط کند، شخص مستعد ابتلا به مجموعه‌ای از بیماری‌ها می‌شود که در حالت معمول، بدن می‌تواند آن‌ها را مهار کند. ایدز عبارت است از مجموعه‌ای از نشانه‌ها که به علت عفونت مزمن HIVایجاد می‌شود.

در این مرحله  پس از یک دوره طولانی که حتی می‌تواند بیش از ده سال طول بکشد، ویروس زیاد شده و با کاهش تعداد لنفوسیت‌های T CD4+، سطح ایمنی فرد پایین آمده و مستعد ابتلا به عفونت‌های فرصت‌طلب می‌شود.

عوارض رابطه جنسی مقعدی و عوارض دخول از پشت

برخی از زوجین متاسفانه اقداماتی خارج از عرف زنانشویی مرتکب میشوند و به تقلید از فیلم های پورنو روشهای جنسی را انتخاب میکنند که نه تنها از لذت جنسی بهره نمیبرند بلکه خود و شریک جنسی خود را به مشکلات و بیماری های مختلفی مبتلا میکنند.

تقلید از فیلم های مستهجن

اول از هر چیزی باید بگوییم که پوزیشن ها و حرکاتی که در فیلم های پورنو صورت میگیرد همگی از قبل برنامه ریزی و کارگردانی شده است و هدف آنها به تصویر کشاندن یک نمایش مصنوعی میباشد.

اما باید به این نکته توجه کنید که در رابطه زناشویی دیگر نمایش در کار نیست و باید سعی کنید هم خودتان و هم همسرتان از این هم آغوشی نهایت لذت را ببرد و از نظر روحی و جنسی ارضاء شود.

سلول های ناحیه ی دهانه رحم نیز دارای استعداد زیادی برای سرایت اچ. آی. وی به بدن هستند.

اگرچه زنان از طریق ارتباط جنسی در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به بیماری می‌باشند ، ولی به یاد داشته باشید که بسیاری از مردان مبتلا به ایدز از طریق داشتن ارتباط جنسی با زنان آلوده به این بیماری مبتلا شده‌اند و ابتلای افراد به اچ. آی. وی از طریق ارتباط جنسی معمول در بسیاری از مناطق دنیا از جمله کشورهای آفریقایی و برخی از مناطق آمریکای جنوبی به کرات مشاهده می‌شود.

اگرچه در ایالات متحده این انتقال بیشتر از طریق روابط میان افراد همجنس باز صورت گرفته است، ولی در پسران جهان بیش از 75% موارد انتقال اچ. آی. وی از طریق داشتن روابط جنسی معمول با زن آلوده بوده است. این روند در کشور آمریکا و کانادا به سرعت رو به رشد می‌باشد و بسیاری از زنان در امریکا از طریق داشتن روابط جنسی با مردان آلوده به عفونت اچ. آی. وی، دچار این بیماری می‌شوند، هر چند که این مردان معتاد به مواد مخدر تزریقی نمی‌باشند.

الگوی رفتارهای جنسی به‌خصوص در جوانان نشان می‌دهد موج بعدی بیماری در افراد عادی جامعه (غیر معتادان تزریقی) و از طریق انتقال جنسی خواهد بود و افراد بیشتری از جامعه به آن مبتلا خواهند شد.
ارتباط جنسی مقعدی و همجنسگرایی از روش هایی است که موجب سرایت ویروس نقص ایمنی می‌گردد، به وی‍ژه شخصی که مفعول واقع شده است، در معرض بیشتری از این آلودگی قرار دارد؛ زیرا آلت تناسلی فرد موجب پارگی لایه های داخلی مقعد شده و این امر موجب می گردد تا اچ. آی. وی که درون مایع منی قرار دارد به راحتی وارد جریان خون شود.

بیماری عفونی برای مردان

انتقال ایدز: بدلیل خونریزی در آمیزش مقعدی، احتمال انتقال ویروس ایدز بالا میرود. بهتر است در آمیزش مقعدی از کاندوم استفاده شود. مگر اینکه این اطمینان باشد که شریک شما آلوده نیست.

بیماریهای عفونی: مخصوصا درحالتی که پس از آمیزش مقعدی و قبل از شستشوی کامل طرفین رابطه جنسی از جلو انجام شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *