صحبت جنجالی جواد خیابانی درباره مسکن مهر و زلزله زده ها

صحبت جنجالی جواد خیابانی درباره مسکن مهر و زلزله زده ها

صحبت جنجالی جواد خیابانی درباره مسکن مهر و زلزله زده های کرمانشاه را در ادامه این بخش از سایت شبونه مشاهده نمایید.

صحبت جنجالی جواد خیابانی درباره مسکن مهر

در پی زلزله 7 ریشتری استان کرمانشاه جواد خیابانی کمک های مردمی تهران را از سطح شهر جمع آوری کرده و به مناطق زلزله زده منتقل کرد.

کار بسیار زیبایی این مجری تلویزیونی که واقعا جای تحسین دارد. خبرهای ایران

صحبت جنجالی جواد خیابانی درباره مسکن مهر و زلزله زده ها

او بعد از اینکه در مناطق حادثه دیده حاضر شد انتقاد بسیار تند و صحبت های جنجالی را درباره سازندگان مسکن مهر ارائه کرد که در ادامه فیلم آن را مشاهده میکنید.

فیلم انتقاد جواد خیابانی از سازندگان مسکن مهر

دانلود فیلم انتقاد خیابانی از مسکن مهر

زلزله 7 ریشتری که در استان کرمانشاه رخ داد تلفات بسیار زیادی را به بار اورد که گویا بیشترین آسیب ها را خانه های مسکن مهر متحمل شده است و به دلیل استاندارد نبودن ساختار و بنای این خانه ها به سرعت بر روی مردم آوار شده اند.

این روزها انتقاد از خانه ها مسکن مهر به شدت زیاد است خانه هایی که از پروژه های دولت احمدی نژاد بود که متاسفانه پیمانکاران آنها نکات ایمنی را در آن پیاده سازی نکرده اند و با یک زلزله دیدم که چگونه تلفات و خساراتی را به بار آورد.

انتقاد جواد خیابانی از سازندگان مسکن مهر

هر چند که وزیر دولت احمدی نژاد چندی پیش بیانیه ای رسمی صادر کرد و گفت که پروژه مسکن مهر برای خانه دار شدن و رفاه مردم بود که بعد از اتمام دوره احمدی نژاد ، دیگر به آنها توجهی نشد و این پروژه در مجلس شورای اسلامی تصویب شده بود.

صحبت جنجالی جواد خیابانی درباره مسکن مهر

از این ماجراها که بگذریم نباید به سادگی از کار زیبای جواد خیابانی هم گذر کرد چرا او با هزینه شخصی به کمک چند هنرمند دیگر کمک های مردمی را از سطح شهر تهران جمع اوری کرده و آنها را  به مناطق زلزله زده انتقال داد تا مستقیم در بین مردم توزیع کند.

امیدواریم که انتقاد تند او باعث ممنوع التصویر شدن وی نشود چرا که حرفهای او حق بود و از روی دلسوزی…

صحبت جنجالی جواد خیابانی درباره مسکن مهر و زلزله زده ها

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *