ماجرای نوار بهداشتی برای مردم زلزله زده کرمانشاه
ماجرای نوار بهداشتی برای مردم زلزله زده کرمانشاه

ماجرای نوار بهداشتی برای مردم زلزله زده کرمانشاه

ماجرای نوار بهداشتی برای مردم زلزله زده کرمانشاه خبری عجیب است که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی توسط کانال های تلگرامی منتشر شده که قابل تامل است!

نوار بهداشتی برای مردم زلزله زده

در روزهای اخیر برخی از کانال های تلگرامی نوشتند که نوار بهداشتی برای بانوان مناطق زلزله زده به خاطر “خجالت کشیدن” ارسال نشده و بانوان این مناطق با مشکلات بهداشتی روبه رو شده اند!چالش نوار بهداشتی

همچنین ببینید: عکس های هنرمندان در بین زلزله زده های کرمانشاه

البته به این خبرهای تلگرامی نمیشود اعتماد کرد چرا که ادمین و گرداننده این کانالها افراد قابل اعتماد و معتبری نیستند و هرچیزی که دلشان میخواهد بدون ذکر منبع منتشر میکنند.

این خبر باعث شد که حتی مهناز افشار بازیگر سینما هم نسبت به آن واکنش نشان دهد و در صفحه تویتر خود از مردم درخواست کند که برای بانوان زلزله زده نوار بهداشتی و همچنین پوشک بچه ارسال نمایند.

توئیت مهناز افشار برای ارسال نوار بهداشتی به مناطق زلزله زدهماجرای نوار بهداشتی برای مردم زلزله زده کرمانشاه

نوار بهداشتی و پوشک خجالت ندارد

سرویس ها و وسایل بهداشتی در حال حاضر یکی از مهمترین کالای های مردم زلزله میباشد چرا که عدم رعایت بهداشت میتواند باعث بیماری های مختلفی شود و مشکلات بزرگی را به غم و اندوه این مناطق بیافزاید.

مردم و مسئولان باید به کالاهای بهداشتی توجه ویژه ای داشته باشند چرا که در این مناطق نبود آب باعث شده که وضعیت بهداشتی زلزله زدگان شرایط بسیار بحرانی ایجاد نماید.

ماجرای نوار بهداشتی برای مردم زلزله زده کرمانشاه

نبود امنیت مشکل اصلی کمک رسانی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان نبود امنیت کافی در مناطق حادثه دیده توزیع کالا و کمک‌رسانی به مردم با شرایط سختی مواجه شده و در صورت برقراری امنیت به سرعت این اقلام در بین مردم توزیع میشود. خبرهای ایران

به گزارش این خبرگزاری کمک رسانی به مناطق حادثه دیده کرمانشاه نسبت به بم پیچیده تر و مشکل تر است و با کمک  نیرو های مسلح کم کم این مشکلات در حال برطرف شدن میباشد.

ماجرای نوار بهداشتی برای مردم زلزله زده کرمانشاه

آمار کشته شده ها

خبرهایی که در فضای مجازی به خصوص توسط نماینده مردم کرمانشاه اعلام شده که تعداد کشته شده ها در روز های اولیه هزار نفر بوده است.

نوار بهداشتی برای مردم زلزله زده

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *