همسر خسرو حیدری لاله شفیع زاده

بیوگرافی لاله شفیع زاده همسر خسرو حیدری +ماجرای آشنایی و تصاویر

لاله شفیع زاده در سال 1384  با خسرو حیدری ازدواج کرد، این زوج دارای یک فرزند دختر بنام روشنا شدند  همسر خسرو حیدری لاله شفیع زاده و عکس های اینستاگرام همسر فوتبالیست کشورمان به عنوان زوج خوشبخت در ادامه در مجله شبونه مشاهده کنید.

همسر خسرو حیدری لاله شفیع زاده

خسرو حیدری فوتبالیست کشورمان که در باشگاه استقلال توپ می زند چند سالی است که با لاله شفیع زاده ازدواج کرده و وارد زندگی مشترک شده است.حواشی ورزشی
حیدری متولد 23 شهرویر 1362 در تهران است و در تیم های ابومسلم پرسپولیس و پاس تهران و پیکان و سپاهان و امید تیم ملی و تیم ملی حضور داشته است.

وی فعلا در باشگاه استقلال توپ می زند.این فوتبالیست در سال 84 ازدواج کرده و یک دختر به نام روشنا دارد.

لاله شفیع زاده همسر خسرو حیدری

 همسر خسرو حیدری لاله شفیع زاده

زندگی خصوصی و غیر فوتبالی حیدری

لاله شفیع زاده همسر خسرو حیدری درباره زندگی مشترکشان با هافبک استقلال، صحبت کرده است.

– بعضی چیزها در زندگی خیلی معمولی و عادی است اما باورتان نمی شود که همین چیزهای معمولی برای ما آرزوست. اینکه مثلا یک هفته راحت به مسافرت برویم یا در مهمانی های خانوادگی مان همیشه حضور داشته باشیم.

 

همسر خسرو حیدری لاله شفیع زاده

عکس همسر خسرو حیدری و برادرش

– یکی از مهمترین سختی های زندگی ما مربوط به سال اول ازدواجمان بود. دانشگاه من تازه تمام شده بود و خیلی دوست داشتم برای فوق لیسانس شرکت کنم اما همان سال مجبور بودیم به همدان برویم.می دانستم که زندگی در شهرهای مختلف شاید هر سال برایمان اتفاق بیفتد و به خاطر همین از آن گذشتم، تازه شاید این کوچکترین چیزی باشد که برایتان می گویم.

عکس لاله شفیع زاده و خواهرش

همسر خسرو حیدری لاله شفیع زاده

فراموشکاری خسرو حیدری

-مسائلی مثل سالگرد ازدواج و تولد را باید از سه، چهار روز قبل به شکل های مختلف برای خسرو یادآوری کنم. خسرو به همه چیز و همه کس خیلی مثبت نگاه می کند در حالی که در این فوتبالی که من دیده ام باید خیلی زرنگ باشی، در واقع باید ساده نباشی که بتوانی حقت را بگیری.

-از وقتی با او ازدواج کردم زندگی در دو شهر همدان و اصفهان را تجربه کرده ام. سالی که اصفهان بودیم، تجربه ام بیشتر شد اما در همدان واقعا به من سخت گذشت. درست یک ماه بعد از عروسی مان به همدان رفتیم و من آن موقع فقط 20 سال داشتم. باورتان نمی شود اگر بگویم بعضی شب ها تا صبح گریه می کردم چون دلم برای مادر و حتی خانواده ام خیلی تنگ می شد.
-روزهای مصدومیت خیلی سخت است. مهمترین دلیلش این است که شما هم می دانید آقایان با یک سرماخوردگی کوچک، زمین و زمان را به هم می دوزند و همه چیز از کار می افتد (می خندد).

خاطره روز عروسی همسر حیدری

-یکی از مهمترین خاطرات مربوط به روز عروسی مان بود؛ وقتی مراسم عروسی تمام شد به فاصله یک ساعت بعد، خسرو به اردوی تیم ملی و بعد 11 روز به اردن رفت.

همسر خسرو حیدری لاله شفیع زاده

خاطره گردش و شام دو نفره

-ما یک روز تصمیم می گیریم در زندگی بعد از بازی برای شام بیرون برویم اما اگر تیم ببازد همه چیز به هم می ریزد و تازه تا دو سه روز هم این برنامه کنسل می شود. همین سوال و جواب های مردم هم که در خیابان از خسرو می شود روی روحیات او تاثیر دارد و ناخودآگاه استرس به وجود می آورد.

همسر خسرو حیدری لاله شفیع زاده

خاطره جالب از آشپزی خسرو حیدری

خسرو همه روزهایی را که نیست من با کار در خانه و البته فقط ظرف شستن جبران می کند (می خندد). فقط آشپزی نمی کند چون اصلا بلد نیست و یک نیمروی ساده را کاملا سوخته تحویلتان می ده

عکس های خصوصی خسرو حیدری و همسرش

همسر خسرو حیدری لاله شفیع زاده

همسر خسرو حیدری و دکترش

همسر خسرو حیدری لاله شفیع زاده

خسرو حیدری و دخترش روشناهمسر خسرو حیدری لاله شفیع زاده

عکس لاله شفیع زاده با محمد نویدزاده

همسر خسرو حیدری لاله شفیع زاده

بیوگرافی خسرو حیدری

خسرو حیدری در بیست و سومین روز از آخرین ماه تابستان سال ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. قبل از او یک دختر در خانواده حیدری متولد شده بود و خسرو دومین و آخرین فرزند خانواده است. از همان دوران کودکی فوتبال را دوست داشت اما فکر نمی کرد روزی به سطح اول فوتبال برسد و همیشه فوتبال را از روی دوست داشتن بازی می کرد.اما به فوتباليست شدن هم فكر مي‌كرد. مدتي هم در جواهرسازي كار ‌كرد. خودش می گوید شايد اگر فوتباليست نمي‌شدم، اين كار را ادامه مي‌دادم.
فوتبالش بهتر از درس بود. به همين خاطر ترجيح داد به سمت فوتبال برود. تا مقطع ديپلم بيشتر درس نخواند. چون در مقطع جوانان در پرسپوليس بازي مي‌كرد طرفدار اين تيم بود. اما الان استقلالي است و خيلي به اين تيم تعصب دارد. پدرش زياد با فوتبال بازي كردن او موافق نبود. مثل خيلي از پدرهاي ديگر مي‌گفت كه فوتبال به درسش لطمه مي‌زند اما وقتي ديد پيشرفت كرد و به موفقيت رسيد، موافقت و حتي تشويقش كرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *