بیوگرافی احسان حاج‌ صفی و همسرش کیست +عکس و فرزندان
احسان حاج‌ صفی فوتبالیست و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران متولد ۶ اسفند ۱۳۶۸ در کاشان است و در باشگاه فوتبال آ. ا. ک آتن در لیگ یونان بازی میکند

بیوگرافی احسان حاج‌ صفی و همسرش کیست +عکس و فرزندان

احسان حاج‌ صفی کیست و اهل کجاست

احسان حاج‌ صفی فوتبالیست و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران متولد ۶ اسفند ۱۳۶۸ در کاشان است و در باشگاه فوتبال آ. ا. ک آتن در لیگ یونان بازی میکند و در لیست بیشترین بازی ملی بعد جواد نکونام و علی دایی رتبه سوم را دارد احسان حاج صفی متاهل است و یک دختر دارد.

بیوگرافی احسان حاج‌ صفی

احسان حاج‌ صفی فوتبالیست ایرانی در 6 اسفند 1368 در کاشان به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی
دیپلم بوده و در پست مدافع و هافبک بازی می کند .

بیوگرافی احسان حاج‌ صفی فوتبالیست و همسرش + دخترش

فعالیت فوتبالی و حرفه ای

احسان فوتبال را مانند دیگر ورزشکاران از کودکی شروع کرده و با توجه به علاقه و کششی که به این ورزش داشت خیلی زود وارد فوتبال حرفه ای شد و در یازده سالگی به تیم حرفه ای در رده نونهالان
ذوب‌آهن اصفهان پیوست .

 

بیوگرافی احسان حاج‌ صفی بازیکن فوتبال و همسرش + دخترش

عکس همسر احسان حاج‌ صفی

بعد از سه سال به سپاهان رفته و در رده جوانان توپ زد .

با رسیدن به سن هجده سالگی عضو تیم بزرگسالان سپاهان در سال ۸۵ شد و شش سال در
همین تیم باقی ماند .

او دوران سربازی خود را در سال ۹۱ در تیم تراکتور سازی گذراند و بعد پایان دوره خدمت ، دوباره به سپاهان بازگشت .

از بازیکنان مورد علاقه اش کریم باقری و نویدکیا و از مربیان قلعه نوعی می باشد .

وی سابقه حضور در باشگاه‌های ذوب‌آهن اصفهان و سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز بطور قرضی و اف‌اس‌وی فرانکفورت ، پانیونیوس در سال ۹۶ ، المپیاکوس و تیم ملی نوجوان و امید و تیم ملی
را در کارنامه خود دارد .

بیوگرافی احسان حاج‌ صفی و همسرش + دخترش

درباره پیوستن به تیم های استقلال و پرسپولیس گفته که هرگز به این دو تیم نمیروم و اگر در ایران باشم بازم هم به سپاهان میروم .

بیوگرافی احسان حاج‌ صفی و دخترش

حاج‌ صفی در سال ۱۳۸۷ دعوت به تیم ملی شد و اولین بازی ملی خود را در مقابل تیم ملی زامبیا در ورزشگاه آزادی انجام داد که بازی خوبی با دادن دو پاس به نمایش گذاشت .

وی سابقه حضور در ۳ دوره جام جهانی فوتبال و ۳ دوره جام ملت‌های آسیا را داشته‌است؛ و با انجام ۱۳۷ بازی ملی از این نظر در رده سوم بازیکنان تاریخ فوتبال ایران قرار دارد.

ازدواج و همسرش کیست

احسان حاج‌ صفی متاهل است و در تابستان سال 96 به جرگه متاهلین پیوست و دارای یک فرزند دختر است.

بیوگرافی احسان حاج‌ صفی و همسرش

عکس مراسم ازدواج احسان حاج‌ صفی

او این خبر را در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی از خودش و همسرش رسانه ای کرد .

بیوگرافی احسان حاج‌ صفی و همسرش

بیوگرافی احسان حاج‌ صفی و همسرش

محرومیت برای بازی مقابل تیم اسرائیل

حاج‌ صفی به همراه شجاعی زمانی که در تیم پانیونیوس یونان بودند در دیداری همراه باشگاه خود در حذفی لیگ اروپا مقابل تیم مکابی اسرائیل بازی کردند که با واکنش شدید مسئولان ورزشی ایران روبرو شدند .
این بازی برای تنها گران تمام شد و از تیم ملی خط خوردند .

بیوگرافی احسان حاج‌ صفی و همسرش + دخترش

این فوتبالیست متنی عذرخواهانه به مسئولان نوشت و به تیم ملی برگشت ، اما مسعود شجاعی هرگز عذرخواهی نکرد و با احترام به تیم دعوت شد.

خانه احسان حاج صفی

مهمترین چیزی که در خانه حاج صفی توجه مان را به خود جلب کرد، قرار داشتن تنها یک قاب خیلی کوچک از او با پیراهن تیم ملی بود و البته چند قاب عکس خالی. حاج صفی در توضیح آن گفت: خیلی در قید و بند عکس‌ نیستم. این هم مربوط به بازی ایران و نیجریه در جام جهانی است. قاب‌های خالی هم به زودی با عکس‌های دختر و همسرم پر خواهد شد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی مهدی ترابی فوتبالیست و همسرش

بیوگرافی مهدی طارمی و همسرش و پدر و مادرش +عکس

بیوگرافی علیرضا بیرانوند دروازه بان و همسرش + عکس خانواده

البته یک پازل سه هزار تکه که یادگار او از سفر به یونان و بازی در تیم المپیاکوس بود نیز که توسط مادر همسرش تکمیل شده بود از دیگر تابلوهای نقش گرفته روی دیوار منزل او محسوب می‌شد که به چشم می‌آمد.

بیوگرافی احسان حاج‌ صفی و همسرش + دخترش
بیوگرافی احسان حاج‌ صفی و همسرش + دخترش

هدیه گرانبها از زلاتان توسط ز – میم!

بعد از لحظاتی و دم دمای غروب، او بخش بعدی اوقات فراغتش را با دست گرفتن هدیه‌ای گرانبها از پسر مالک باشگاه تراکتور دنبال کرد. کتاب زندگینامه زلاتان، ستاره نامدار سوئدی که از سوی پسر مالک باشگاه تراکتور با یک یادداشت آمیخته با کری به عنوان هدیه تولدش به او داده شده بود ” تو همیشه احسانی، تقدیم به تو پینگ پنگی! از طرف پدرام ز – م” که اشاره به زنوزی مطلق به عنوان نام خانوادگی آنها داشت.

همچنین ببینید: واکنش ها به رای احسان حاج صفی به آجرلو +تصاویر

حاج صفی با اینکه یک بازیکن کم حرف و بدون حاشیه است با اشاره به اینکه سبک زندگی زلاتان جالب است صفحاتی از این کتاب را خواند و بعد از آن بار دیگر به کمک همسرش رفت که این روزها کارش با حضور دخترشان سخت‌تر شده است.

بیوگرافی احسان حاج‌ صفی و همسرش + دخترش
بیوگرافی احسان حاج‌ صفی و همسرش + دخترش

یک فریم جالب از احسان روی پشت بام منزلش توسط امیرحسین خیرخواه ثبت شد که از یک طرف کوه تاریخی صفه را روبروی او قرار می‌دهد و از سوی دیگر او را مشرف به یکی از بوستان‌های مشهور اصفهان نشان می‌دهد. احسان بار دیگر از دلتنگی‌اش برای فوتبال می‌گوید و انگیزه‌ای که در تمرینات اختصاصی هیچ وقت نمی‌تواند جای کنار هم قرار گرفتن بازیکنان را بگیرد. هنوز هیچ آینده‌ای از فوتبال و از سرگیری مسابقات وجود ندارد و احسان البته فرصت بیشتری دارد تا آن را در کنار خانواده‌اش صرف کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *