بیوگرافی امین حیایی و همسر اول و دوم و فرزندان +عکس و فیلم

بیوگرافی امین حیایی و همسر اول و دوم و فرزندان +عکس و فیلم

بیوگرافی امین حیایی و همسرش

امین حیایی بازیگر ایرانی 19 خرداد 1349 در تهران به دنیا آمده و تا مقطع دیپلم کامپیوتر بیشتر درس نخوانده است او از سال 1370 تا کنون در عرصه بازیگری فعالیت میکند دارای یک فرزند به نام دارای حیایی بوده که بازیگر است و حاصر ازدواج با همسرش اولش مونا بانکی‌پور میباشد امین حیایی بعد از طلاق از همسر اول با نیلوفر خوش‌خلق ازدواج کرد.

قد امین حیایی 173 سانتیمتر بوده که کوتاه قد است.

امین حیایی کیست و اهل کجاست

امین حیایی در نوزدهم خرداد ماه سال ۱۳۴۹ در شهر تهران به دنیا آمد او دارای یک خواهر و برادر دیگر نیز می باشد امین حیایی از جمله بازیگرانی است که فعالیت های هنری خود را از نمایشهای هنری و تئاتر آغاز کرد پدر او دارای شغل آزاد و مادرش خانه دار بود

امین حیایی از ستاره های سینما و تلویزیون کشورمان بوده که در هر دو بسیار فعال ظاهر شده است و هم در سینما فیلم های زیادی بازی کرده همچنان بازی میکند و هم در تلویزیون به عنوان یک چهره فعال میباشد.

بیوگرافی امین حیایی و عکس همسر اول و دومش + جنجال جدید حیایی

بدون او از بهترین و محبوب ترین بازیگران کشورمان است که کمتر کسی پیدا میشود از بازی او خوشش نیاید امین حیایی در عصر جدید به عنوان داور حضور پیدا کرده و محبوبیت او در بین مردم بیش از پیش افزایش یافته است پسر امین حیایی به نام دارا نیز از بازیگران کشورمان بوده که در سریال از سرنوشت به عنوان بازیگر نقش اول در نقش هاشم به ایفای نقش می‌پردازد در این صفحه به بیوگرافی کاملی از امین حیایی خواهیم پرداخت.

بیوگرافی امین حیایی و همسر اول و دوم و فرزندان +عکس و فیلم

حیایی بلافاصله بعد از اتمام درسش به سربازی اعزام شد و به دلیل داشتن استعداد و علاقه به بازیگری در دوران سربازی در هنرهای نمایشی عقیدتی سیاسی نیروی هوایی نمایش اجرا می کرد.

 

بیوگرافی امین حیایی و عکس جدبد

عکس میانسالی امین حیایی

بعد از آن نیز فعالیتش را دد تئاتر کودکان آغاز کرد که از سال 1370 استارت کار هنری او رقم می خورد.
در مدت کوتاهی پیشنهاد کار سینمایی به وی داده شده و یرای بازی در فیلم دو همسفر در سال 1370 بود دعوت به کار می شود.

بیوگرافی امین حیایی و عکس جدبد

بیوگرافی امین حیایی

دو روی سکه را بعد از یک سال از کار اولش در سال 1371 و براده های خورشید در سال 74 کار بعدی او بود که به دلیل درخشش در آن ، نامزد بهترین بازیگر در جشنواره فجر شد.
این بازیگر را می توان یکی از پرکارترین و پول ساز ترین بازیگر سینمای ایران دانست و به دلیل محبوبیت و بازی خوبی که دارد بیشترین مخاطبان و بینندگان را به سینماها و پای گیرنده ها می کشاند.

بیوگرافی امین حیایی و عکس جدبد

عاشق پیشه بودن

حیایی در مصاحبه ای گفته است: از کودکی عاشق پیشه بودم و عاشق شدن را دوست داشتم و با هر کس که دوست می شدم و دلم میخواست باهاش ازدواج کنم و زنم بشود، اما از شانس بدم همیشه شکست عشقی می خوردم.

بیوگرافی امین حیایی و عکس مادرش

حیایی و مادرش

وی همچنین گفت همه عاشق محمدرضا گلزار می شوند و کسی ما را نگاه نمی کند و عاشق من نمی شود.

بیوگرافی امین حیایی و عکی جدبد

ازدواج اول با مونا بانکی پور

او در سن کم و پایین ، در 23 سالگی با مونا بانکی پور در سال 74 ازدواج کرد ؛ اما در نهایت تعجب این ازدواج یک سال بیشتر دوام نیاورد و آنها از هم جدا شدند.

بیوگرافی امین حیایی و عکس همسر اول

عکس مونا بانکی پور همسر اول حیایی

وی خیلی زود پدر شدن را تجربه کرد و پسرش دارا از همسر اولش مونا بانکی پور در سال 75 به دنیا آمد.
در این مدت پسرش دارا نزد مادرش بزرگ شد و حضانتش را به همسر اولش داد.

امین حیایی و پسرش دارا حیایی

بیوگرافی امین حیایی و عکس پسرش دارا حیایی

مونا بانکی پور همسر اول امین حیایی

بیوگرافی امین حیایی و عکس همسر اولش مونا بانکی پور

ازدواج دوم با نیلوفر خوش خلق

حیایی بعد سه سال دوباره ازدواج کرد و این بار در سال 77 با نیلوفر خوش‌خلق بازیگر سینما ازدواج کرد.
او می گوید من با نیلوفر در همکاری که در فیلم قرمز داشتیم دوست شدم و مدتی رفت و آمد دوستانه داشتیم تا اینکه با هم ازدواج کردیم.

بیوگرافی امین حیایی و عکس همسرش نیلوفر خوش خلق

همسر دوم امین حیایی

این زوج یک دختر دارند. اما اطلاعات چندانی از انها وجود ندارد و مشخص نیست که کجا زندگی میکنند.

دارا حیایی و نیلوفر خوش خلق

بیوگرافی امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق

ماجرای ازدواج سوم امین حیایی

چند سال پیش خبر جدایی حیایی از نیلوفر خوش خلق در رسانه ها منتشر شد که همه چیز از یک عکس شروع شد. عکسی که این بازیگر کنار یک خانم با لباس عروس دیده شد .

برادران و پدر ومادر امین حیایی بازیگر

خیلی سریع این عکس به عنوان ازدواج سوم امین حیایی منتشر شد و خبر جداییش از همسر دومش در همه جا پیچید.
تیتری که خیلی سریع منتشر شد. اما اصل ماجرا چیز دیگری بود و عکسی که منتشر شد مربوط به مجلس عروسی برادر امین بود که در آن مجلس امین کنار زن برادرش عکس دو نفره گرفته بود همین موضوع ساده باعث شد شایعه های جنجالی در مورد زندگیش ایجاد شود.

بیوگرافی امین حیایی و پسرش دارا حیایی

خوانندگی و موسیقی

هنرمند کشورمان علاوه بر بازیگر در عرصه موسیقی نیز ورود کرده و خواننده گی و ساخت چند قطعه موسیقی را به عهده داشته است.

راه اندازی کافه و شغل دوم

ایشان با همراهی همسرش چند سالی است که با راه اندازی کافی شاپی که محل رفت و آمد هنرمندان و چهره های مشهور است ، به نام کافه وانیل در لواسان تهران را دایر کرده و با همکاری همسرش اداره می کند.
علاوه بر این وی به تدریس دوره های بازیگری می پردازد.

بیوگرافی امین حیایی و عکس همسر اول و دومش

بیوگرافی نیلوفر خوش خلق

نیلوفر خوش خلق بازیگر ایرانی در ۲۴ خرداد ۱۳۵۱ در آبادان به دنیا آمده و از دهه هفتاد وارد عرصه بازیگری شده ، اما موفقیت چندانی کسب نکرده و به شهرت نرسیده است.

بیوگرافی امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق

امین حیایی و عکس دومش

او چندین سریال و فیلم بازی کرده و چند کار تحسین برانگیز در کارنامه هنری نیز دارد.
سریال نفس گرم در سال 94 آخرین بازیش می باشد.

ماجرای کلیپ انتقادی امین حیایی از دولت

حیایی با اکران فیلم سینمایی شعله ور که با پسرس دارا هم بازی بوده روی بورس است که هنوز یک
هفته از اکران آن نگذشته به نیم میلیون رسیده است.

این اولین تجربه کاری است که پدر و پسر سینمایی ایران که یکی در اول راه و دیگری در اوج و سوپر استاری قرار دارد ، انجام دادند.

شعله ور از سال قبل در حال تهیه و فیلم برداری بوده و اینک در تابستان 97 به مرحله اکران رسیده
که استقبال بیش از حدی نیز از این فیلم شده است.

بیوگرافی امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق +عکس

*سال هفتاد تئاتری برای بانو ثریا قاسمی کار کردم که مورد دقت ایشان قرار گرفته بود. ایشان را برای فیلم «دو همسفر» خواسته بودند که گرچه خودشان نتوانسته بودند در این کار حضور پیدا کنند، اما من را برای نقش پسر خودشان معرفی کردند و این شروعی شد برای کار سینمایی من با یک گروه حرفه ای.

بیوگرافی امین حیایی و عکس دوران کودکی اش

*احساس می‌کنم برای رسیدن به قضاوت درست درمورد کارنامه ام تمام تجربیات بازیگری ام را باید در کنار هم قرار دهند. من در هر کاری تجربیات خاصی به دست آوردم.

*فیلم هایي هم بوده اند که از کیفیت چندانی برخوردار نبوده اند، ولی خب آنها هم تجربه خاص خودشان را داشته اند.

*همیشه تلاش کرده ام بتوانم کار را به تنهایی و روی پای خودم جلو ببرم و اگر کیفیت کار به هر علت پایین بیاید، کیفیت کار من پایین نباشد.

بیوگرافی امین حیایی و همسر اول و دومش و فرزندان +عکس

*به نظر من گیشه هنوز حرف اول را می‌زند و مشخص می کند چه کسانی هنوز طرفدار دارند و می توانند نقش ها را ایفا کنند و خب کارگردانان دوست دارند با این دسته از بازیگران کار کنند تا کارشان از نظر مالی برگشتی هم داشته باشد.

*هر سنی نقش خاص خود را دارد. من از نوجوانی شروع کرده ام و جوانی را گذرانده ام و تدریجی وارد میانسالی شده ام و از نظر من نگرانی وجود ندارد. از نظر من بازیگری سن ندارد، چرا که از بچه خردسال تا پیرمردی که هشتاد سال سن دارد هم می توانند بازی کنند.

بیوگرافی امین حیایی و عکس دوران کودکی اش

*سلایق با هم متفاوت است، یکسری از مردم تیپ من در «مهمان مامان» و «کما» را دوست دارند و یکسری هم می‌گویند این فیلم ها فاقد ارزش های بازیگری است و فیلم هایی مثل «نقاب» و «مزاحم» را می پسندند.

من يک تئاتري هستم

امین حیایی میگوید دوران سربازی را در نیروي هوایی گذراندم و همانجا بود که وارد گروه تئاتر شدم. نمایش «لانه» به کارگردانی آقای ناصر فروغ در تالار سنگلج اجرا شد و بعد از آن هم یک تئاتر کودک به کارگردانی خانم ثریا قاسمی در بولینگ عبدو اجرا رفتیم. خانم قاسمی وقتی کار من را دیدند، بنده را برای بازی در فیلم آقای اصغر هاشمی معرفی کردند و در نهایت با بازی در نقش پسر خانم هما روستا در فیلم «دو همسفر» وارد سینما شدم.

قبل از سربازی به جز کارهایی که در مدرسه انجام می‌دادیم فعالیت حرفه‌ای در عرصه هنر نداشتم. در سربازی هم به صورت اتفاقی به سمت بازیگری کشیده شدم.

بیوگرافی امین حیایی و عکس جوانی

داور مسابقه عصر جدید

امیر حیایی در مسابقه عصر جدید به تهیه کنندگی احسان علیخانی به عنوان داور ثابت حضور داشت و در همه فصل ها داور ثابت بود او رابطه بسیار صمیمانه ای با احسان علیخانی دارد و به همین دلیل در بیشتر کارهای احسان علیخانی حضور پیدا میکند از جمله جوکر که در همه بخش ها حضور داشت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *