تینا آخوندتبار بازیگر | بیوگرافی تینا آخوندتبار و همسرش + عکس های لو رفته

بیوگرافی تینا آخوندتبار بازیگر و بوکسور و همسرش + عکس های جدید

تینا آخوندتبار بازیگر و بوکسور ایرانی متولد ۵ خرداد ۱۳۶۶ در محله اسلامشهر تهران است. او بازیگری را با فیلم طلاق به سبک ایرانی در سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم سینمایی هر چی خدا بخواد به کارگردانی نوید میهن‌دوست در سال ۱۳۸۹ به سینما راه یافت. در ادامه بیوگرافی تینا اخوندتبار را بخوانید.

تینا آخوندتبار یکی از ورزشکاران و بازیگران حرفه ای ایران بوده که درخشش او در ورزش و رشته بوکس بسیار بیشتر از بازیگر می باشد تینا آخوندتبار سال ها در عرصه بازیگری در کشورمان فعالیت داشت اما تصمیم گرفت بازیگری را کنار بگذارد و به سراغ بوکس برود این بازیگر که بسیار خوش چهره و با استعداد در بازیگری بود وقتی که به مافیای سینما و پیشنهادات بی شرمانه ای که به برخی از بازیگران توسط کارگردان ها داده می شد تصمیم گرفت برای همیشه این حرفه را کنار بگذارد و به سراغ بوکس ورزش مورد علاقه خود را بررود حالا به یکی از بهترین بوکسور های سطح اول دنیا تبدیل شده است

بیوگرافی تینا آخوندتبار بازیگر و بوکسور | عکس کودکی تینا آخوندتبار

بیوگرافی تینا آخوندتبار

  • نام و نام خانوادگی: تینا اخوندتبار
  • زمینه فعالیت: بوکس، سینما، تلویزیون
  • ناریخ تولد: ۵ خرداد ۱۳۶۸ ‏
  • محل تولد: تهران
  • حرفه: بوکسور، بازیگری
  • سال‌های فعالیت: از ۱۳۸۸ تا کنون
  • مدرک تحصیلی: کارشناسی حسابداری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب
  • قد: 178
  • پیج اینستاگرام: tinaakhoondtabar
  • همسر: ندارد

بیوگرافی تینا آخوندتبار بازیگر و بوکسور و پدرش + عکس های جدید تینا اخوندتبار

تاریخ تولد و سطح تحصیلات

تینا آخوندتبار بازیگر و بوکسور ایرانی در ۵ خرداد ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمده است.
دانش آموخته رشته حسابداری بوده و مدرک کارشناسی حسابداری دارد.
اصالت شمالی و مازندرانی دارد.

بیوگرافی تینا آخوندتبار بازیگر و بوکسور و همسرش + عکس های جدید تینا اخوندتبار

خانم آخوند تبار دارای خانواده نسبتا ثروتمندی می باشد ایشان به عرصه بازیگری علاقه شدیدی دارد و نقش های خوبی را هم بازی کرده است که می توان به نقش نیکی در سریال دختران حوا اشاره کرد .

نام شناسنامه ای وی پونه می باشد و خانواده او را به اسم پونه صدا میزنند. تینا اسمی بود که خودش شخصا به آن علاقه داشت و در فضای بازیگری و دوستان به نام تینامعروف است.
خانواده تینا اصالتاً اهل روستای به نام سراسب واقع در استان مازندران شهرستان نور می باشند.

بیوگرافی تینا آخوندتبار بازیگر و بوکسور عکس بدون حجاب تینا آخوندتبار بازیگر و بوکسور

فعالیت سینمایی و ورود به بازیگری

آخوندتبار بعد از پایان تحصیلات در یک دوره کلاس های بازیگری استاد سمندریان
شرکت کرده و سپس وارد عرصه بازیگری شده است.

عکس های تینا آخوندتبار

وی با معرفی در کلاس های بازیگری اولین بازی خود را در فیلم سینمایی طلاق به سبک ایرانی که با حامد کمیلی همبازی بود، انجام داد.

تیپ جذاب تینا آخوند تبار

عکس ورزشی تینا آخوندتبار

وی گفته است من در برنامه زندگیم اصلا به بازیگر شدن فکر نکرده بودم و کاملا اتفاقی و بدون برنامه وارد این عرصه شدم که الان عاشق کارم هستم و خوشحالم که وارد هنر سینما شدم.

تینا آخوندتبار و همسرش و ماجرای ازدواج تینا آخوندتبار

هنرها و فعالیت در رشته های دیگر

بازیگر تازه کار علاوه بر بازیگری در نقاشی و گریم نیز مهارت فوق العاده ای دارد و دوره های گریموری و نقاشی را گذرانده و علاقه مند این هنرها می باشد‌.

فعالیت ورزشی و بوکسوری

بازیگر جوان با داشتن هنرهایی مانند نقاشی و گریموری و بازیگری در عرصه ورزشی نیز بسیار خوش درخشیده و چند سالی است که بوکس را به طور حرفه ای دنبال می کند‌.

تینا آخوندتبار علاوه بر علاقه و فعالیت در عرصه بازیگری ورزش بوکس را به طور جدی و حرفه ای دنبال می کند. ایشان ورزش را با بدنسازی شروع کرد و سپس سراغ موی تای رفت و به خاطر مشغله و علاقه در حرفه ورزشی مدتی است که از بازیگری فاصله گرفته است در نهایت ایشان ورزش بوکس را انتخاب کرد و در این حرفه ورزشی مشغول به فعالیت است.

عکس مدلینگ تینا آخوند تبار بازیگر

فیلم سینمایی هرچی خدا بخواهد ساخته نوید میهن دوست سال ۱۳۸۹ و با بازی خوبش توانست در فیلم
رسوایی در سال ۱۳۹۱ ساخته مسعود ده نمکی به کارگردانی مسعود نوابی به اوج شهرت برسد .

عکس های بدون آرایش و گریم بازیگر بوکسور

وی ابتدا بدنسازی و سپس رشته موی تای و در نهایت بوکس را که با روحیه هیجانی وی سازگار بود ادامه داد.

در مجامع بین المللی و مسابقات جهانی و کشوری نیز شرکت کرده و موفقیت هایی نیز در این راه کسب کرده است.

بیوگرافی تینا آخوندتبار بازیگر و بوکسور و همسرش + عکس های جدید تینا اخوندتبار

شباهت به الناز شاکروست و بازیگران هالیوود

وی گفته است که بیشتر عکاسان و رسانه ها مرا به الناز شاکردوست شبیه میدانند ، اما من این فکر را نمی کنم و از طرف دیگر شباهتم را به بازیگران هندی و بالیوود بیشتر می دانند.

ازدواج و زندگی مشترک

تینا آخوندتبار مجرد است و ازدواج نکرده است‌.
بعد از همبازی شدن با حامد کمیلی و عکس های جنجالی بیشتر رسانه ها این دو زن و شوهر اعلام کردند که فوری از دو طرف تکذیب شد.

فیلم و سریالهای تینا آخوندتبار

اولین تجربه بازیگری خانم تینا آخوندتبار در سینما بوده است و در فیلم سینمایی طلاق به سبک ایرانی در سال ۱۳۸۸ اولین تجربه خود را کسب نموده

فیلمی به کارگردانی زیبا میرحسینی که موفق موفق شد که جایزه بفتا در سال ۲۰۰۰ را از آن خود کند
سال ۱۳۸۹ در فیلم سینمایی هرچی خدا بخواد به کارگردانی نوید میهن دوست بازی کرد

در این سال موفق شد یک فیلم دیگر به نام آزاد راه به کارگردانی عباس رفیعی را بازی کند تا سال بسیار پر کار را تجربه نماید در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون مهدی پاکدل و هومن سیدی و بهنوش طباطبایی و ایفای نقش پرداخت

بیوگرافی تینا آخوندتبار بازیگر و بوکسور و همسرش + عکس های جدید تینا اخوندتبار

همچنین ببینید:

سال 91 سال پرکار

سال ۱۳۹۰ و ۹۱ از پرکارترین سال های هنری خانم تینا آخوندتبار بود او در 3 فیلم سینمایی و 2 سریال تلویزیونی به ایفای نقش پرداخت

فیلم خودزنی به کارگردانی احمد کاوری و رسوایی به کارگردانی مسعود ده نمکی و متل قو به کارگردانی مسعود نوابی از کارهایی بود که در سینما در اوایل دهه ۹۰ بازی کرد

تیپ جنجالی و عکس بدون حجاب تینا آخوندتبار

فیلم بی خوابی اسبها و آن آواز غمناک و پاک از دیگر کارهای سینمایی این خانم هنرمند به شمار می اید.

خانم تینا آخوندتبار در تلویزیون نیز فعالیت گسترده ای دارد اولین تجربه تلویزیونی او در سریال دختران حوا به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال ۱۳۹۱ بود و در کنار بازیگرانی همچون یکتا‌ناصر و پوریا پورسرخ و ایرج راد و گوهر خیراندیش بازی کرد

در همان سال در سریال دیوار ساخته آقای سیروس مقدم را در مقابل دوربین رفت آخرین کار هنری او در تلویزیون سریال آرام میگیریم به کارگردانی روح الله سهرابی در سال ۱۳۹۵ می باشد این مجموعه از شبکه دوم سیما بر روی آنتن رفت

چطور شد به سمت بوکس کشیده شدی؟

ورزش را با بدنسازی شروع کردم، بعد از مدتی دیدم که این ورزش برایم خسته‌کننده است، دنبال ورزش دیگری بودم تا انرژی درونی‌ام را تخلیه کنم. یکی از دوستانم موی‌تای را پیشنهاد کرد و مدتی موی‌تای ‌کار کردم اما وقتی که دیدم این رشته هم برایم هیجان ندارد سمت بوکس رفتم و حالا خیلی خوشحالم که به خواسته‌ام رسیدم.

با این شرایط به بوکس وابستگی پیدا کردی؟

از وقتی بوکس را شروع کردم، حتی مسافرت‌های خارجی خودم را براساس زمان‌بندی مسابقات تنظیم می‌کنم، که کجا بروم تمرین کنم و یا مسابقه‌ای را ببینم. به خاطر همین عشق و علاقه، همه زندگی‌ام را گذاشته‌ام روی بوکس چون خیلی دوستش دارم و تا آنجا که بتوانم ادامه می‌دهم.

این وابستگی سخت نیست؟

چرا، آن‌قدر به بوکس علاقه دارم، که اگر یک روز تمرین نکنم احساس خستگی دارم و احساس می‌کنم آن روز، کاری انجام نداده‌ام.

تینا آخوندتبار | عکس کودکی تینا آخوندتبار + بیوگرافی

چند سال است بوکس کار می‌کنی؟

دو سال است بوکس کار می‌کنم، یک سال در آلمان و یک سال هم در ایران، با اینکه در ایران مسابقه رسمی نداشته‌ام اما برای مسابقه آماده‌ام و می‌دانم که بهترین بوکسور هستم.

به مربیگری فکر می‌کنی؟

کار سختیه. چون علاوه بر اینکه باید در این رشته مهارت داشته باشی، باید متد و آموزش هنر خود را به شاگردت انتقال بدهی، شاید برای اینکه هنوز مربیگری نکرده‌ام فکر می‌کنم نمی‌توانم از پس آن بربیایم. ولی اگر زمانی احساس کنم خانمی علاقه‌مند به آموزش بوکس است، تجربیات خودم را به صورت رایگان در اختیارش می‌گذارم.

چه کسی هیجان و عشق به بوکس را به شما انتقال داد؟

از درون خودم این حس به وجود آمد. همیشه بوکس را دوست داشتم و جلوی آیینه حرکات این رشته را تکرار می‌کردم

گفتی علاوه بر بوکس ورزش‌های دیگری را هم تجربه کردی؟

یکی از پایه‌های اصلی زندگی‌ام ورزش است. در مدرسه والیبالیست بودم و حتی کلاس‌های مدرسه را می‌پیچاندم و در حیاط با بچه‌ها والیبال بازی می‌کردم. بعد از اینکه وارد دانشگاه شدم به‌ خاطر حجم سنگین درس‌ها کمی از ورزش غافل شدم اما به محض اینکه شرایط فراهم شد،

رفتم سراغ تنیس. هر هفته دست‌کم سه روز به باشگاه می‌رفتم و به‌ خاطر ورزش‌های مختلف و بدنسازی، آمادگی جسمانی خوبی داشتم به سرعت در یادگیری تنیس پیشرفت کردم، در حدی که با مربیان مسابقه می‌دادم.

روزی چند جلسه تمرین داری؟

هر روز دو ساعت تمرین بوکس دارم، ضمن اینکه هفته‌ای دو روز هم بدنسازی و تمرینات هوازی دارم. {با خنده» تقریباً مثل قهرمانان تمرین می‌کنم.

تینا آخوندتبار بازیگر | ازدواج تینا آخوندتبار و همسرش + ماجرای ازدواج

با کدام‌یک از بانوان رزمی‌کار رفت و آمد خانوادگی داری؟

با اکثر آن‌ها دوست هستم اما رفت و آمد خانوادگی ندارم.

برای تقویت روش‌های مسابقه‌ای فیلم تماشا می‌کنی؟

با تماشای فیلم تمرین و مسابقات آقایان روزبهانی در بوکس حرفه‌ای، علی اکبری در UFC و بوکسورهای صاحب نام خارجی نحوه گاردگیری را تمرین می‌کنم.

همچنین ببینید: پخش زنده مبارزه تینا آخوندتبار با حریف بلاروس 

نظرت درباره راه‌اندازی بوکس بانوان چیست؟

خیلی خوشحال می‌شوم که بوکس بانوان راه‌اندازی شود. چون معتقدم پتانسیل بالایی در بانوان وجود دارد و با برنامه‌ریزی منظم می‌توانیم مثل بعضی از رشته‌های رزمی و رینگی در میادین جهانی و قاره‌ای برای ایران مدال‌آوری کنیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *