بیوگرافی حسام حسنی بازیگر و همسرش +عکس و نحوه بازیگر شدن

بیوگرافی حسام حسنی بازیگر و همسرش +عکس و نحوه بازیگر شدن

بیوگرافی حسام حسنی و همسرش و عکس های حسام حسنی بازیگر نقش مجتبی در سر دلبران را در مجله شبونه ببینید.

بیوگرافی حسام حسنی بازیگر و همسرش +عکس و نحوه بازیگر شدن

بیوگرافی حسام حسنی و همسرش

حسام حسنی بازیگر ایرانی متولد هفتم تیر ۱۳۷۳ در تهران و فارغ التحصیل رشته روانشناسی عمومی از دانشگاه آزاد تهران می باشد .

بیوگرافی حسام حسنی و همسرش

عکس های حسام حسنی و همسرش

حسنی از نوجوانی وارد بازیگری شده و در عرصه تئاتر فعالیت داشته است .
او از اواخر دهه هشتاد در تئاتر مدرسه و فعالیت های فوق برنامه حضور پیدا می کرد .

بیوگرافی حسام حسنی و همسرش

عکس های حسام حسنی بازیگر نقش مجتبی

او بطور جدی برای اولین بازی خود را در فیلم سینمایی «بادیگارد» در نقش برادر دختر خودکشی کرده در سال ۱۳۹۴ به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا با هنرنمایی پرویز پرستویی بازی کرد و سپس بعد از درخشش و نقش آفرینی عالی در فیلم سینمایی «ایستاده در غبار نیز دعوت به بازی شده و در کنار بازیگران بزرگ و شاخصی در این فیلم بازی کرد.

بیوگرافی حسام حسنی بازیگر نقش مجتبی

جدیدترین بازی او در سریال سر دلبران در نقش مجتبی می باشد که در سال ۹۷ در ماه رمضان از شبکه یک به نمایش درآمد.
وی در این مجموعه تلویزیونی در کنار بازیگران شاخصی چون برزو ارجمند و فرهاد قائمیان و جهانبخش سلطانی و جعفر دهقان که هر کدام در زمره بزرگان حرفه سینما هستند بازی نقش آفرینی کرده است.

بیوگرافی حسام حسنی و همسرش

حسام حسنی در سر دلبران

این بازیگر جوان تاکنون نقش های خوبی ارائه داده و از جمله هنرپیشه هایی می باشد که آینده درخشانی داشته و به یکی مطرح ترین هنرمندان سینما و تلویزیون خواهد شد .

بازیگر نقش مجتبی در سریال سر دلبران

بیوگرافی حسام حسنی و همسرش

ازدواج و همسر

حسام حسنی فعلا مجرد است و خبری مبنی بر ازدواج و تشکیل خانواده او منتشر نشده است .

حسام حسنی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار حسام حسنی می‌توان به بازیگری در فیلم بادیگارد، سریال سر دلبران اشاره کرد.

حسام حسنی در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم حسام حسنی در این سال، بازیگری در فیلم بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا محسوب می‌شود.

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حسام حسنی بازی در فیلم بادیگارد بوده است. حسام حسنی سال 1394 فیلم بادیگارد نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با ابراهیم حاتمی‌کیا همکاری داشته است. حسام حسنی توانست با بازی در فیلم بادیگارد تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر پرویز پرستویی، بابک حمیدیان، مریلا زارعی و محمود عزیزی بر تجارب او افزود.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *