بیوگرافی رحیم نوروزی بازیگر و همسر اول و دوم و دخترش پناه +عکس
رحیم نوروزی متولد 7 مرداد 1346 در رشت ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است دارای لیسانس تئاتر بوده و از سال 1369 وارد عرصه بازیگری شده است.

بیوگرافی رحیم نوروزی بازیگر و همسر اول و دوم و دخترش پناه +عکس

بیوگرافی رحیم نوروزی و همسرش

رحیم نوروزی بازیگر ایرانی در ۷ مرداد سال 1346 اهل رشت به دنیا آمده است دانش آموخته رشته تئاتر و ادبیات نمایشی و دارای مدرک لیسانس تئاتر می باشد وی دوره کاردانی را در رشته مرمت آثار تاریخی گذرانده است او با سریال پس از باران در نقش فرخ به شهرت رسید و در سریال یوسف پیامبر در نقش آخناتون شهرت خود را تثبیت کرد.

رحیم نوروزی سه بار ازدواج کرد است همسر اول او هایده حسین زاده و همسر دومش آسیه ضیایی و همسر سومش صالحه زهره وند میباشند.

رحیم نوروزی کیست و اهل کجاست

  • نام اصلی : رحیم نوروزی
  • متولد : 7 مرداد 1346 رشت
  • زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون
  • پیشه : بازیگر
  • مدرک تحصیلی : لیسانس تئاتر
  • سالهای فعالیت : 1375 تاکنون
  • قد : 172 سانتیمتر
  • همسرها : هایده حسین زاده ، آسیه ضیایی و صالحه زهره وند
  • فرزندان : پناه

وی پس از حضور مستمر در گروه تئاتر ، توانست در این عرصه خوش بدرخشد. با مجموعه تلویزیونی پس از باران در سال 79 به شهرت رسید ، رحیم نوروزی در نقش فرخ گلاب دره ای برادر کتایون ریاحی در آن سریال در سریال ظاهر شد و از او به عنوان یک بازیگر جوان و موفق یاد شد.

بیوگرافی رحیم نوروزی بازیگر و همسر اول و دومش +عکس

فعالیت در تئاتر و سینما و تلویزیون

بازیگر سینمای ایران با تحصیل در رشته تئاتر با دانش این حرفه وارد بازیگری شد و برای تکمیل دوره های بازیگری نزد استادانی چون بهروز بقایی و امیر ثابت و بهزاد عشقی و سمندریان رفت و در کلاس های آنها شرکت کرد.

رحیم نوروزی | بیوگرافی رحیم نوروزیاز اواخر دهه ۶۰ در تئاتر و نمایش حضور دارد و اولین بازی خود را در یک نمایش انجام داد.

پس وارد حوزه سینما و تلویزیون شد در مجموعه دنیای شیرین در سال ۷۷ بازی کرد.

سریال پس از باران سکوی پرتاب وی به سمت شهرت بود و بعد از این سریال که در نقش فرخ برادر زن خان ایعای نقش کرده بود توانست به یکی از نطرح ترین چهره های بازیگری تبدیل شود. ایشان سریال ها و فیلم های سینمایی زیادی بازی کرده و کارنامه پر باری دارد. اما در چند سال اخیر بسیار کم کار شده تا اینکه در فیلم سینمایی اشنوگل محصول سال ۹۶ بازی کرده است.

رحیم نوروزی | بیوگرافی رحیم نوروزی و عکس همسرانش

سه بار ازدواج و ماجرای طلاق

وی در اوایل جوانی با هایده حسین زاده که در سریال پس از باران نقش زری کلفت منزل خان را بازی میکرد ازدواج کرده و حاصل این ازدواج دختزی به نام پناه است‌

زوج بازیگر بعد مدتی از هم جدا شدند و این ازدواج دوامی نداشت.

همچنین ببینید: بیوگرافی لیلا اوتادی و همسرش

 هایده حسین زاده همسر اول

هایده حسین زاده همسر اول رحیم نوروزی است که در سریال پس از باران نیز حضور داشت.

هایده حسین زاده همسر اول رحیم نوروزی | بیوگرافی رحیم نوروزی و عکس همسرانش

ازدواج با آسیه ضیایی نویسنده و بازیگر

آقای نوروزی با آسیه ضیایی که نویسنده و بازیگر است ازدواج کرده است.

آسیه ضیایی همسر دوم رحیم نوروزی | بیوگرافی رحیم نوروزی و عکس همسرانش

بیوگرافی آسیه ضیایی همسر دوم رحیم نوروزی

آسیه ضیایی نویسنده و بازیگر است و اولین تجربه بازیگری خود را در کنار همسرش انجام داده و از هنرمندان عرصه نویسندگی و ترانه سرایی می باشد که کارها و آثار زیادی را منتشر کرده است.
نوروزی در دهه هشتاد و هفتاد از بازیگران پر کار  وفعال بوده و همیشه نیز نقش منفی را ایفا می کرد .
اما مدتی است که کم کار شده و حضور کم رنگی در عرصه هنر سینما و هنرپیشگی دارد.
از اواخر سال های 80 و نود وی در کمترین حضور خود در بازیگری قرار داشته است.
نقش به یاد ماندنی وی در مجموعه پس از باران همیشه در ذهن مخاطبان و بیننده های تلویزیون خاطره شده و همیشه با اشتیاق این سریال را دنبال می کنند.

رحیم نوروزی | بیوگرافی رحیم نوروزی و عکس همسرانش

تفریح و سرگرمی ها

بازیگر پس باران علاقه زیادی به نجاری دارد و خوشنویسی نیز از دیگر علاقه مندی هایش بوده و دخترش نیز عاشق اسب سواری بوده و در حال دیدن دوره های اسب سواری می باشد.
از دیگر نقش های شاخص وی سریال دنیای شیرین دریا و سریال تاریخی یوسف پیامبر بوده که وی را به یکی از هنرمندان همیشه ماندگار تبدیل کرده است.

رحیم نوروزی | بیوگرافی رحیم نوروزی

فیلم ها و سریال ها
اشنوگل

آسمان هشتم

قصه دل‌ ها

تب

شکلات

کشیک قلب

پس از باران
دنیای شیرین دریا
روز حسرت
شهریار
خانه‌ ای در تاریکی
مدار صفر درجه
بوی گل‌ های وحشی
کلانتر
یوسف پیامبر
عملیات ۱۲۵
نردبام آسمان
ششمین نفر
راستش را بگو
استخوان
مرثیه‌ ای برای مرتضی
شب زده
حصیر سرد
خانه ای روی تپه
کوه خواجه
خانه کاغذی
آسمان من

رحیم نوروزی که خود در عرصه تلویزیون و سینما نیز سابقه پرباری دارد، درباره حضور چهره ها در تئاتر و تأثیرشان بر کیفیت این هنر نمایشی گفت: من خودم را چهره و سلبریتی نمی دانم و درباره ورود بازیگران غیر تئاتری به تئاتر نظری ندارم و نمی توانم در اینباره داوری کنم؛ اما آنچه مشخص است این است که حضور هنرمندان عرصه های دیگر دهن کجی به تئاتریی هایی است که عمر خود را در این عرصه گذاشته اند و ذره ذره تجربه اندوزی کرده اند.

بیوگرافی رحیم نوروزی بازیگر و همسر اول و دومش +عکس

نوروزی گفت: متأسفانه این روزها برخی تئاتر را فرصتی برای کسب تشخص بیشتر می دانند و به تئاتر می آیند تا برای خود سابقه بخرند در حالی که تئاتر دانشی را می طلبد که فرا گرفتنش سالها زمان می برد.

رحیم نوروزی در پایان گفت: آن چهره هایی که برای کسب اعتبار به تئاتر می آیند نمی دانند که باید دست نیافتنی باشند نه اینکه در هر عرصه ای ورود کنند و مدام جلوی چشم مخاطب باشند و به بهانه های مختلف در انظار عمومی ظاهر شوند.

بیوگرافی رحیم نوروزی بازیگر و همسر اول و دومش +عکس

رحیم نوروزی نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر است و علاوه بر ایفای نقش در آثار مختلف، چند نمایش را نیز کارگردانی کرده است. نوروزی که این روزها در نمایش «اتاق» به کارگردانی فاطمه علی حسینی بازی می کند و هر شب در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود، نمایش «بوف نه چندان کور» به کارگردانی محمدعلی سجادی را نیز در نوبت اجرا دارد. این اثر قرار است از 31خردادماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهراجرا شود.

درخشش رحیم نوروزی در سریال پس از باران

اگر به یاد داشته باشید سریال «پس از باران» در فضای گیلان مقابل دوربین رفت و رحیم نوروزی در نقش فرخ (برادر كتایون ریاحی در آن سریال) چشمها را خیره كرد و همه از او به عنوان یك بازیگر جوان و موفق یاد كردند. میدانید چرا در «پس از باران» موفق بود؟ به خاطر اینكه او اهل «شهر باران» (رشت) است. رحیم در یكی از روزهای خوب خداوند، در یك روز بارانی به سال 1349 در رشت به دنیا آمد و در همان جا رشد و پرورش یافت.

شش سال پیش بود كه با سریال «پس از باران» چهره شد و طی این سالها به دنبال كسب تجربه بیشتر بود، گرچه پیش از آن با كسب مدرك كارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد هنر و معماری تهران فعالیت خود را از سال 69 با بازی در نمایشهای صحنهای آغاز كرد.

او با بازی در مجموعه تلویزیونی «بازی برای بچهها» در سال 75 اولین تجربه حضور خود را پشت سر گذاشت، در این حین بازی در مجموعه «دنیای شیرین دریا» به كارگردانی بهروز بقایی در سال 77 حركت حرفهای او را دچار تغییر كرد. وی پس از حضور مستمر در گروه تئاتر، توانست در این عرصه خوش بدرخشد.

بیوگرافی رحیم نوروزی بازیگر و همسر اول و دوم و دخترش پناه +عکس

او با بازی در سریال حضرت یوسف(ع) و در نقش آخناتون با آن گریم جالب، دوباره احیا شد. ثمره زندگیاش یك دختر خوشگل و بانمك به نام «پناه» است. نام جالبی دارد، نامی كه برایمان در بین اسامی افراد، ناشناخته بود. اما «پناه» همه چیز باباست… نوروزی میگوید: پناه زندگی باباست.

بازیگری یک فن یا هنر نیست

بازیگری یك فن، تكنیك یا هنر نیست! كسی كه بازی میكند بیشك از تجربیات زیستی خودش در نوع بازیاش استفاده میكند. منظورم از تجربه زیستی، نحوه زندگی یك بازیگر، منطقه جغرافیایی و برهه تاریخی كه او پشت سر گذاشته و مشاهداتی كه در طول زندگیاش داشته و دارد. بخشی از این تجربیات مادی و عینی و بخش دیگر هم ذهنی و برگرفته از مطالعات، تحقیق و پژوهش آن فرد است.

كارهای منفی من به مراتب از كارهای مثبت من كمتر است اما نمی‌دانم چرا هر كسی من را می‌بینند به نظرش تعداد نقش‌های منفی كه ایفا كردم بیشتر است!

نسبت مینا نورورزی و رحیم نوروزی چیست؟

مینا نوروزی یکی از شخصیت های سلبریتی می باشد که تا به حال در فیلم های زیادی بازی کرده است. برخی ها او را به واسطه تشابه فامیلی که با رحیم نوروزی دارد آنها را خواهر و برادر و یا دختر عمو پسر عمو و غیره معرفی کرده اند. حقیقت امر این است که آنها خودشان تا به حال این اظهار را نکرده اند که با هم نسبتی دارند و به نظر می رسد که تنها تشابه فامیلی میان آنها وجود دارد و اصلاً نسبت خاصی با یکدیگر ندارند. جانی دپ یکی از بازیگران آمریکایی می باشد.

اگر تصاویر این شخصیت را در گوگل سرچ کنید خواهید دید که جانی دپ و رحیم نوروزی بسیار شباهت فراوانی به یکدیگر دارند و همین موضوع باعث جلب توجه همگان شده است. می توانید با جستجوی نام آنها و قرار دادن تصاویر در کنار هم چهره های آنها را با هم مقایسه کنید. همچنین می‌توانید تصاویر رحیم نوروزی و صالح زهره وند که زن و شوهر می باشند را در صفحات اینستاگرامشان و یا در تصاویر گوگل ببینید.

اعتیاد رحیم نوروزی

رحیم نوروزی اعتیاد دارد! این خبری است که مدتی پیش در اخبار فضای مجازی در میان کاربران رد و بدل می شد. آیا صحت دارد؟ اما به جرات می گوییم که این موضوع کاملاً منتفی است و به هیچ وجه صحت ندارد چرا که رحیم‌ نوروزی از بازیگران بسیار بَشاش و پر انرژی است و چهره او اصلاً به چهره افراد معتاد نمی خورد. قد رحیم نوروزی تقریباً بلند می باشد که همین موضوع باعث شده که عده ای بگویند این بازیگر باید والیبالیست باشد که به نظر می رسد این موضوع کاملاً اشتباه است چرا که تا به حال کسی او را به جز حرفه بازیگری در هیچ حرفه‌ای را دیده است. همچنین می توانید با جستجوی عبارت « رحیم نوروزی همرفیق » به برنامه هم رفیق که این کاراکتر در آن نقش آفرینی کرده است دسترسی داشته باشید و صحبت های زیبای Rahim Noroozi را در آن ببینید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *