بیوگرافی شایسته ایرانی و همسرش

بیوگرافی شایسته ایرانی و همسرش + عکس اینستاگرام و ازدواج

بیوگرافی شایسته ایرانی و همسرش و عکسهای شایسته ایرانی را و ماجرای ازدواج و زنرگی خصوصی این بازیگر را در مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی شایسته ایرانی

بیوگرافی شایسته ایرانی و همسرش

شایسته ایرانی بازیگر ایرانی دوم تیرماه ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی بازی در نمایش می باشد .

فعالیت در عرصه سینما

خانم ایرانی بازیگری را از کانون سینماگران جوان شروع کرده و دوره‌های این کانون را گذرانده است.

بیوگرافی شایسته ایرانی
اولین فیلمی که در آن نقش آفرینی کرد فیلم سینمایی آفساید به کارگردانی جعفر پناهی بود. اما با تمام تلاش‌ها و فعالیت‌هایش هرگز دیده نشده و به چهره مشهور و بازیگر مطرح تبدیل نشد.

بیوگرافی شایسته ایرانی و همسرش

عکس های شایسته ایرانی

وی در هنرپیشگی بسیار با استعداد بوده و بازی های خوب و قابل قبولی را ارائه داده است .
در عرصه تئاتر بیشتر فعالیت داشته و چندین نمایشنامه بازی کرده است.
بازی او در نقش دختر ترنس در فیلم سینمایی آینه های روبرو بسیار درخشان و عالی بود.
ایشان در سریال ستایش و سایه ها نقش آفرینی کرده است.

 

بیوگرافی شایسته ایرانی و همسرش

عکس های اینستاگرام شایسته ایرانی

جدیدترین کار حرفه‌ایش، بازی در سریال ایراندخت می باشد که سریال تاریخی درباره زندگی ستارخان است که زندگی خصوصی او را به تصویر کشیده است.

عکس شایسته ایرانی در سریال ایراندخت

بیوگرافی شایسته ایرانی و همسرش

بیوگرافی شایسته ایرانی و همسرش

علاقه مند حضور زنان در ورزشگاه ها

بازیگر ایرانی به گفته خودش علاقه ای برای رفتن استادیوم و ورزشگاه ندارم و چالش مهمی برایم نبوده اما چون خانم ها و زنان هموطنم دوست دارند در ورزشگاه ها هم پای مردان حضور یابند من نیز از آنها حمایت می کنم و آرزو دارم که روزی همه برای تشویق تیم محبوبشان به استادیوم بروند

بیوگرافی شایسته ایرانی و همسرش

ازدواج و عکس همسر

از ازدواج و وضعیت تاهل شایسته ایرانی اطلاع دقیقی در دست نیست.

بیوگرافی شایسته ایرانی و همسرش

سریال ها و فیلم های شایسته ایرانی

سریال ستایش

سریال سایه ها

سریال نشانی لاله‌ها

امکان مینا
آیینه های روبرو
یکی از ما
قول
موج سوم
آفساید
دارگل

بیوگرافی شایسته ایرانی و همسرشبیوگرافی شایسته ایرانی و همسرش

 

گفتگو درباره نقش آدینه

تو بازیگر مستعدی هستی، اما هیچ‌گاه آن‌طور که باید و شاید دیده نشدی. فکر می‌کنی با توجه به اکران محدود و سوژه‌ خاص آینه‌های روبرو، این فیلم فرصت خوبی باشد برای نشان دادن استعدادت در بازیگری؟

ایفای نقش آدینه برای من ریسک بالایی داشت؛ اما در عین حال با توجه به سختی و متفاوت بودن نقش، این امکان را یافتم تا توانایی‌هایم را محک بزنم. در ایفای نقش هم تلاشم را کردم تا جایی که در توانم بود به نقش نزدیک بشوم و واکنش‌هایی هم که تا به حال از طرف مخاطبان داشته‌ام، عموما مثبت بوده است. نمی‌دانم ظاهر شدنم در این نقش چقدر در آینده کاری‌ام مؤثر خواهد بود؛ اما به هر حال، لذت بازی آن با همه سختی‌هایی که داشت آنقدر زیاد بود که من را متقاعد کند که ارزش ریسک دارد.بیوگرافی شایسته ایرانی و همسرش

آینه‌های روبرو هم مثل آفساید فیلمی خاص و متفاوت است، می‌خواهی همین روند را در سینما ادامه بدهی؟ فکر نمی‌کنی با این انتخاب‌ها و تعداد محدود این نوع فیلم‌ها هیچ‌گاه فرصتش را نداشته باشی خودت را در ذهن‌ها ثبت کنی؟

من روند خاصی را پیش نگرفته‌ام و هر دو نقش در دو فیلم آفساید و آینه‌های روبرو نقش‌های خوبی بودند که به من پیشنهاد شدند. اینکه من در این دو نقش بازی کردم، معنی‌اش این نیست که فقط علاقه‌مند به بازی در نقش خاصی هستم. اتفاقا مثل خیلی از بازیگرهای دیگر، دوست دارم نقش‌های متفاوتی را تجربه کنم که به من سنجیدن توانایی بازیگری ام را در ابعاد مختلف بدهد. به هر حال فکر می‌کنم هر دو نقشی که من در این دو فیلم داشتم، به نوعی در ذهن‌ها ثبت شده است و امیدوارم که در آینده موقعیت تجربه نقش‌هایی کاملا متفاوت از این دو نقش را هم داشته باشم.

بیوگرافی شایسته ایرانی و همسرش

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *