بیوگرافی صبا راد

بیوگرافی صبا راد مجری تلویزیون و همسرش مانی رهنما + ماجرای طلاق

بیوگرافی صبا راد مجری تلویزیون و همسرش مانی رهنما + ماجرای طلاق از مرتضی علی آبادی را در این بخش بیوگرافی و زندگینامه مجله شبونه بخوانید.

بیوگرافی صبا راد و همسرش

صبا راد مجری و گوینده ایرانی با نام شناسنامه ای فاطمه در سال 1360 در شهر تهران به دنیا آمده است.

بیوگرافی صبا راد مجری تلویزیون و همسرش مانی رهنما + ماجرای طلاق

شروع فعالیت در صدا و سیما

اجرای متفاوت و جذاب او باعث شد که خیلی زود به شهرت برسد و توسط تهیه کننده های تلویزیونی از او به عنوان مجری استفاده شود.

سالهای زیادی در رادیو و تلویزیون فعالیت کرد و موفق شد که عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش دراورد.

همچنین ببینید : بیوگرافی مانی رهنما

او تخصص زیادی در زمینه نویسندگی دارد این استعداد وی در پیج اینستاگرامش نیز مشاهده می شود و پست ها و متن های زیبایی از وی موجود است.

بیوگرافی صبا راد مجری تلویزیون و همسرش مانی رهنما + ماجرای طلاق

ماجرای ازدواج با مرتضی علی آبادی

صبا راد در اولین ازدواجش با مرتضی علی آبادی (مجری) در سال 91 ازدواج کرد اما در مدت کوتاهی این
دو از هم جدا شدند.

بعد از ازدواجش با مرتضی علی آبادی ، خانم صبا راد در مصاحبه اش گفت: همیشه دوست داشتم با کسی ازدواج کنم که به لحاظ عقاید و نوع نگاه به من نزدیک باشد و در زندگی‌اش از دروغ پرهیز کند و صادق باشد. در سه جلسه‌ای که پیش از ازدواج برای آشنایی داشتیم، متوجه شدم، مرتضی هم دقیقاً مانند من فکر می‌کند و برای او هم مثل من، صداقت در زندگی مشترک اهمیت زیادی دارد، ما با این پیش شرط با یکدیگر صحبت کردیم، که هرگز به هم دروغ نگوییم و نسبت به یکدیگر صادق باشیم، حتی اگر این صداقت ما را در مقطعی ناراحت کند، خوشبختانه تا اینجای کار که هر دو به این شرط پایبند بودیم.

شاید برای بعضی‌ها عجیب و حتی غیر قابل باور به نظر برسد اما من و همسرم کاملاً به شکل سنتی با یکدیگر آشنا شدیم ما از طریق یکی از دوستانم، به هم معرفی شدیم و در مدت زمان کوتاهی با یکدیگر در مورد دیدگاه‌هایمان، پیرامون ازدواج صحبت کردیم متوجه شدیم که به لحاظ ذهنی به هم شباهت داریم به همین خاطر خیلی زود پای سفره عقد نشستیم.

بیوگرافی صبا راد مجری تلویزیون و همسر اولش مرتضی علی آبادی

ماجرای ازدواج مجدد با مانی رهنما

صبا راد بعد از جدایی از همسر اولش در کنسرت های مانی راهنما خواننده پاپ دکلمه خوانی می کرد و بعد از مدتی آشنایی آنها شکل عشق و دوستی گرفت این همکاری منجر به ازدواج شد.

مانی رهنما در برنامه دورهمی درباره نحوه آشنایی با صبا راد گفت: «ما در یه لحظه آشنایی نشدیم، بلکه در سلسله همکاری‌هایی که در سال‌های گذشته داشتیم با هم آشنا شدیم. من صبح‌ها رادیو خیلی گوش می‌کردم و رادیو من را از خواب بیدار می‌کرد، اما الان صبح‌ها من رادیو را از خواب بیدار می‌کنم.»

بیوگرافی صبا راد

عکس صبا راد و همسرش

بیوگرافی صبا راد مجری تلویزیون و همسرش مانی رهنما + ماجرای طلاق

روزه خواری در آنتن زنده

شاید یکی از مهمترین اتفاقات مهمی که برای او در صدا و سیما رخ داده روزه خواری سهوی در برنامه زنده بوده است.

او در یک برنامه مربوط به آشپزی که در ماه مبارک رمضان پخش میشود اقدام به روزه خواری کرد که حواشی زیادی برای او به وجود آورد.

فیلم روزه خواری صبا راد

چند روز بعد از این اتفاق خانم صبا راد گفت که وقتی کارگردان به من اشاره کرد ماه رمضان است یک لحظه میخواستم سکته کنم و حتی به ذهنم رسید که غذا را از دهنم دربیاورم!

فیلم صحبت های او را ببینید.

خداحافظی صبا راد از تلویزیون

صبا راد، مجری برنامه «به خانه برمی‌گردیم»، در پستی اینستاگرامی از قطع همکاری خود با صدا و سیما خبر داد.

این مجری در پست اینستاگرامی خود نوشت: «این روزها می‌خواهیم دلمان گرم شود نه سرمان … ضمن تشکر از حمایت‌های بی‌وقفه شما مردم عزیز در تمام سال‌های فعالیتم، از این طریق اعلام می‌کنم پس از ۲۱ سال کار در رادیو و تلویزیون، قادر به ادامه فعالیت در رسانه نیستم. دیگر نمی‌توانم …»

بیوگرافی صبا راد

گفتگو با مجری که متهم به روزه خواری شد!

چند روز پیش بود که ویدئویی از صبا راد مجری خوب تلویزیون ایران با عنوانی عجیب در رسانه ها دست به دست می شد و همه جا راجع به آن صحبت می کردند.

او خیلی ناخودآگاه و سهوی روی آنتن زنده تلویزیون طعم یک غذا را امتحان کرد و همین اتفاق کافی بود تا با عنوان «مجری روزه خوار» یک شبه مشهور شود و البته بسیار از بابت این اتفاق نگران و دلگیر.

بیوگرافی صبا راد مجری تلویزیون و همسرش مانی رهنما + ماجرای طلاق

راد به گفته خودش، برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و آرزویشان بود که وارد این عرصه شوند، اصلا به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده است و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند، او همچنین در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده است

بیوگرافی صبا راد مجری تلویزیون و همسرش مانی رهنما + ماجرای طلاق

مهاجرت به ترکیه

صبا راد بعد از مدتی کمکاری در تلویزیون تصمیم گرفت که به همراه همسرش مانی رهنما به ترکیه مهاجرت کند

او بعد از مهاجرت به ترکیه فیلمی جنجالی از آواز خواندنش به اشتراک گذاشت که با حاشی زیادی همراه شد

همچنین ببینید: فیلم اواز خواندن صبا راد

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *