بیوگرافی علی فروغی مدیر شبکه سه و همسرش + اینستاگرام و عکس

بیوگرافی علی فروغی مدیر شبکه سه و همسرش + اینستاگرام و عکس

بیوگرافی علی فروغی مدیر شبکه سه و همسرش و عکس های علی فروغی مدیر شبکه سه سیما را در ادامه مشاهده کنید.

بیوگرافی علی فروغی مدیر شبکه سه و همسرش

علی فروغی مدیر شبکه سه و از مدیران سازمان صدا و سیما متولد دهه شصت می باشد.

بیوگرافی علی فروغی مدیر شبکه سه و همسرش + اینستاگرام و عکس

فعالیت های سیاسی و مدیریتی

فروغی کارش را در صدا و سیما ابتدا در مرداد ۱۳۹۵ با ریاست بسیج سازمان صدا و سیما شروع کرده و سپس در ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ با حکم سید مرتضی میرباقری که سِمت معاون سیمای سازمان صدا و سیما را بر عهده دارد، به مدیریت شبکه سه سیما منصوب شد.

عکس علی فروغی

وی مسئولیت‌هایی چون رئیس مرکز بسیج صدا و سیما، مدیر مرکز تخصصی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین، عضویت در شورای معارف صدا و نیز شوراهای عالی فیلم، پویانمایی و شورای عالی کتاب بسیج، سردبیری برنامه‌های مختلف رادیویی و تهیه‌کنندگی و کارگردانی چند مستند تلویزیونی را در کارنامه خود دارد.

رزومه تحصیلی علی فروغی

مدیر جدید شبکه سه، فارغ‌التحصیل رشته حقوق عمومی از دانشگاه امام صادق در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد.

بیوگرافی علی فروغی مدیر شبکه سه و همسرش

گمانه زنی ها در نسبت های فامیلی

درباره نسبت فامیلی وی با برخی مسئولان گفته شده که وی از نزدیکان آیت الله مهدوی کنی می باشد و عده ای دیگر او را خواهر زاده همسر حداد عادل عنوان کردند.
اما هر چه که هست جوان گرایی مدیران لایق بسیار کار پسندیده ای است که باید در همه نهادها در نظر گرفته شود.

ازدواج و همسر

علی فروغی متاهل بوده و دارای همسر می باشد.

بیوگرافی علی فروغی مدیر شبکه سه و همسرش

علی اصغر پورمحمدی مدیر اسبق شبکه سه

مدیر سابق شبکه سه علی‌اصغر پورمحمدی بود که بازنشست شد.
او از سال‌ها فعالیت در بخش‌های مختلف سازمان صداوسیما و مدیریت این شبکه در اول شهریورماه سال ۹۵ بازنشسته شد .

بیوگرافی علی فروغی مدیر شبکه سه و همسرش

علی فروغی مدیر شبکه سه

علی‌اصغر پورمحمدی متولد ۱۳۳۶، رفسنجان فرزند حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عباس پورمحمدی بود.

ماجرای حذف برنامه نود

عادل فردوسی پور و برنامه 90 که قریب به دو دهه پربیننده ‌ترین برنامه تلویزیونی صداوسیما بود، اسفند 97 از تلویزیون و شبکه سه سیما کنار گذاشته شدند. ماجرا عادل فردوسی ‌پور با ورود علی فروغی به‌ عنوان مدیر شبکه سه سیما شروع شد و نکته ‌سنجی‌ ها درباره عادل و برنامه نود افزایش یافت و هر بار به هر دلیل و بهانه ای به این برنامه تذکر داده شد تا جایی که در پاییز همان سال، برای اولین بار در طول دو دهه، برنامه 90 به مدت سه هفته اجازه پخش پیدا نکرد.

بیوگرافی علی فروغی مدیر شبکه سه و همسرش + زندگی خصوصی

از گوشه و کنار خبر می رسید که چون عادل فردوسی ‌پور به حرف‌ های فروغی گوش نکرده، او اجازه پخش برنامه را نداده است از طرفی برخی این آزارها را به زیربار نرفتن عادل فردوسی پور برای تبلیغ های ستاره مربعی مرتبط می دانستند.

این ماجرا هر روز بیشتر و بیشتر گرده عادل فردوسی پور و برنامه 90 را تحت فشار قرار می داد تا جاییکه حتی اجازه اجرای برنامه با کارلوس پویول هم به عادل فردوسی پور داده نشد و عنوان شد که دلیلی ندارد برای گفت‌وگو با این ستاره اسپانیایی هزینه هنگفتی شود. البته در همان روزها صحبت هایی در ارتباط با اینکه پویول را به دلیل مدل موهایش به صدا و سیما راه ندادند در فضای مجازی نقل محافل شده بود و دست مایه طنز مجازی نویسان شده بود. تا جاییکه بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا بعد از لغو برنامه تلویزیونی‌اش در ایران گفت: به من گفتند به خاطر مشکلات ظاهری (موهای بلند) امکان حضور در برنامه را ندارم.”

علی فروغی مدیر شبکه سه در یک گفتگو درباره عدم حضور عادل فردوسی پور گفت: نه محبوبیت ایشان برای ما پنهان بود و نه تخصص ایشان. اما وقتی می‌بینید یک دروازه‌بان دارد در یک خط دیگر حرکت می‌کند، باید شخص دیگر را درون دروازه بگذارید. در مورد ایشان باید بگویم که کار داشت از مدار خارج می‌شد. بقیه هم داشتند نگاه می‌کردند و با این روش صدا و سیما داشت از هم می‌پاشید.

بیوگرافی علی فروغی مدیر شبکه سه و همسرش + زندگی خصوصی

فروغی ادامه داد: ناگزیر بودیم که این تصمیم را بگیرم و راه هم برای ایشان باز است و به شما بگویم ایشان دارد مظلوم‌نمایی می‌کند. ایشان کارمند رسمی صدا و سیماست و در همین یک سال اخیر یک میلیارد از مطالبات ایشان را پرداخت کردیم، با امضای بنده به ایشان ترفیع شغلی دادیم، شبکه ورزش زیرنظر شبکه سه است و ایشان رقم زیادی بابت برنامه فوتبال ۱۲۰ دریافت کرد.

به ایشان پیشنهاد دادیم بیاید گزارش کند، اما خودش قبول نکرد. برخلاف این مظلوم‌نمایی‌ها و در همان دوره‌ای که بحث مهاجرت شده بود، ایشان به صورت دستی درخواست فوتبال ۱۲۰ را به ما داد.

بیوگرافی علی فروغی مدیر شبکه سه و همسرش + زندگی خصوصی

علی فروغی مدیر شبکه ۳ صحبت‌های تندی را در انتقاد به فردوسی پور انجام داد.

فروغی: اگر فردوسی پور می‌ماند صداوسیما از هم می‌پاشید

علی فروغی مدیر شبکه سه در یک گفتگو درباره عدم حضور عادل فردوسی پور گفت: نه محبوبیت ایشان برای ما پنهان بود و نه تخصص ایشان. اما وقتی می‌بینید یک دروازه بان دارد در یک خط دیگر حرکت می‌کند، باید شخص دیگر را درون دروازه بگذارید. در مورد ایشان باید بگویم که کار داشت از مدار خارج می‌شد. بقیه هم داشتند نگاه می‌کردند و با این روش صدا و سیما داشت از هم می‌پاشید.

فروغی ادامه داد: ناگزیر بودیم که این تصمیم را بگیرم و راه هم برای ایشان باز است و به شما بگویم ایشان دارد مظلوم نمایی می‌کند. ایشان کارمند رسمی صدا و سیماست و در همین یک سال اخیر یک میلیارد از مطالبات ایشان را پرداخت کردیم، با امضای بنده به ایشان ترفیع شغلی دادیم، شبکه ورزش زیرنظر شبکه سه است و ایشان رقم زیادی بابت برنامه فوتبال ۱۲۰ دریافت کرد. به ایشان پیشنهاد دادیم بیاید گزارش کند، اما خودش قبول نکرد. برخلاف این مظلوم نمایی‌ها و در همان دوره‌ای که بحث مهاجرت شده بود، ایشان به صورت دستی درخواست فوتبال ۱۲۰ را به ما داد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

26 نظر

  1. جای تاسف داره که فرق جوان گرایی و خاص گرایی هنوز معلوم نشده!!! یعنی با این همه جوان شخص فهمیده تر از از این اقا پیدا نمیشد؟؟ از طلا بودن پشیمان گشته ایم . مرحمت فرموده ما را مس کنید🤪🤪😁

    • لطفا پیش داوری نکنیم….
      اول مدیریت ایشان را ببینیم بعد قضاوت کردیم…

      • در برخورد بچه گانه و غیرحرفه ای با برنامه نود مدیریت ایشان را دیدیم

        • اتفاقا از رفتار قاطعانه ایشان در مورد برنامه نود ،حسن مدیریتی و تعارف نداشتن باهیچ شخصیتی را دیدیم،این خودش نشانه یک مدیرشجاع هست نه مانندمدیران پیر و رانتی دولت که همیشه به علت دوستی و بزرگی اقایون میترسند که به وظیفه قانونیشان عمل کنند،همیشه جوان گرایی نتیجه اش مثبت بوده فقط بدانید امروز که راحت درکشور خودتان نشسته اید مرهوم همسال همین جوانان بسیجی هست که شجاعانه برای دفاع از کشور جنگیدند و شهید شدند و اگرقرار بود مسئولیت فرماندهی جنگ رو به روشننفکران امروزی بدهند میخواستند بامذاکره با صدام صحبت کنند و امروز کشوری به نام ایران وجود نداشت،و درضمن صداسیما متعلق به یک ملت است نه مخصوص چند نفرکه اتفاقا در همین رسانه بزرگ شده اند و امروز برای سازمان ملی شاخ شده اند و تایین و تکلیف میکنند ،مشکل ما در این کشور این است تا شخصی معروف میشود مردم چنان پروبال بهش میدهند که طرف خودش رو گم میکند و میخواهد ملت و مدیران ادم دست این شخص باشند،دقیقا مثل بعضی از فوتبالیستهای ما که خوشبختانه با امدن مربی های خارجی یادگرفتند که باید به حرف مدیریی که مسئولیت اداره ان قسمت برعهده ایشون است احترام گذاشت،شجریان که یادتون هست گفتند بنده میخواهم هیچ زمانی نه تصویرو نه صدای من از رسانه ملی پخش شود

      • محمد خواجوئی راوری

        عدالت از دیدگاه حضرت علی(ع) هرچیز سر جای خودش بودن است
        بی عدالتی از دیدما عاشقان حضرت امیر یعنی افراد نادان (در تخصص کارش) را مصدر کار گذاشتن
        تلویزیون خودزنی بزرگی کرده حالا پس از منفور شدن شبکه۳ ورزش سیما هم مهجور میشود
        انتخاب فروغی بزرگترین گام در ترغیب و تشویق مردم به شبکه های بیگانه است
        کم کم اثرش در تبلیغات و بازرگانی سیما ملموس میشود
        کمی صبر

  2. خدا بده شانس وپارتی. منم فرزند25ساله تحصیلکرده بیکار دارم. ازدواج هم کرده ولی پارتی ندارم بره سر کار. به والله شبها باقرص خواب وقرصهای ارام بخش چندساعتی
    به خواب میرم ومرگ خودم را طلب میکنم که نباشم وزجرکشیدنهای دوران را ببینم.

  3. ایشان مدیر شانی است خخخخخخ. درسته قبلا مدیر نبوده ولی در شان ایشان هست که در آینده مدیر خوبی بشن خخخخخخخ

  4. واقعا ماشاالله به این مدیریت،اون از رفتار بچگانه و غیرحرفه ای که با عادل سر برنامه نود کرد،اینم از امشب که اخبار دیر شروع شد،سالی که نکوست از بهارش پیداست.

  5. ایشان آدم بزرگ وفرهیخته،.چرا باید حق یه آدم دیگه خورده بشه

  6. افرین به اقای فروغی.باید هم حمله ها بهش بشه.از سمت دورویی چون ازاده بذگدریخت.
    انشااله ک شبکه سه رو از جیره خوارهای غربی ادرارخمر پاک کنه.احسنت به فروغی

  7. این اقا کمبود شخصیت واره فقط میخاد از این طرق خودش به مردم معرفی کنه که چنین شخصی هم هست وگرنه بی احترامی به برنامه نود یعنی دهن کجی به همه مخاطبان

  8. ما مردم ایران هنوز قانون مداری را یاد نگرفته ایم مثل فوتبالیستها معروف که خوشبختانه با امدن مدیران منضبط خارجی یادگرفتند که بایداول قانون مدارباشند و گرنه در تیم جایی ندارند و اگر چنین نباشد مطمئنا اون قسمت به مشکل بر میخورد

  9. کاشف از تبریز

    افرین به مدیر جوان شبکه سه که جرات داشته ایشان یعنی عادل رفته رفته تز برنامه نود وکار کارشناسی فوتبال دور شده بود داشت هر هفته جنجال به پا میکرد یک نفر پیدا نمیشود برنامه اجرا کنه قحطی رجال نیست که درود بر فروغی جوان

    • محمد خواجوئی راوری

      یکسال صبر کنید نتیجه این بی عدالتی و انتخاب غلط را بازرگانی صدا و سیما اعلام خواهد کرد

  10. آدم قیافش رو میبینه چندشش میشه حالا برا من شده مدیر

  11. جبلی اومد کارت تموم شد فردوسی پور میاد ولی تو ضایع میشی سعی کن تو زندگیت یه جومردانگی داشته باشی از نامردی کسی بجایی نمیرسه چرخ روزگار رو دیدی درس بگیر

  12. به این مدیریت نمیگن خودخواهی میگن. سواستفاده ازقدرته ریاست میگن. اگه راست میگیدیک نظرسنجی میزاشتیدکه ایانودبره یافروغی… معلومه فروغی. جای تاسف داره که یک بیسواددلخوشی بیست ساله مردموخراب کنه. الان که دکترجبلی اومداگه خدابخوادحق به حق دارمیرسه..

  13. با سلام
    بنده بعنوان یک وطن پرستبه تمام معنا عرض میکنم،طرفدار کسی هم نیستم،اتفاقا هم فوتبالیست بودم هم گزارشگر بودم اما الگوی گزارشگریم مجید وارث بود،هم فوتبال هم کشتی رو گزارش می کرد، اتفاقا تا قبل ازاین فکر میکردم حق با فردوسی پور بوده ولی باور کنید دلیل مشهور شدن نامبرده۱- صدا وسیما۲-مردم هستند،اگربنده مسئول شبکه ۳بودم همین کاری که فروغی با فردوسی پور کرد،بنده هم همین کار رو قطعا انجام میدام،کاراین آقا گزارشگری است،که داشته از موقعیت شغلی خود حالا اشتهار یا محبوبیتی که داشته اسمش جزء سوء استفاده نمیتونه چیزی دیگه ای باشه،به نظرم اقدام فروغی کار درستی بوده که خیلی‌ها نظرتون درست بود.
    فوق لیسانس روابط عموی حرفه ای،ارتباطات، وافکارسنجی،فوتبالیست وگزارشگر دهه ۶۰ تا ۶۴ که در جبهه متأسفانه براثرانفجار در حین عملیات والفجر۸ فاو اسیرشدم(آزاده وجانباز) هشت سال دفاع مقدس ارتش مردمی ملت ایران

  14. والله بزرگوار این جوانان از کشور پاسداری نکردند.این جوانانی که شما میفرمائید مثل زالو دارن کشور رو نابود میکنن.

  15. عدم پیشرفت ایران همین تخصص نداشتن هست .لطفا اجازه بدین نظر من بعد ۳ سال اینجا ثبت بشه .تخصص نداشتن یعنی اینکه تو دانشگاه امام صادق حقوق بخونی بری بشی مدیر یک شبکه .یا بری دکترا بخونی و تخصص درمان داشته بشی بشی شهردار .یا معماری بخونی بشی رئیس انرژی اتمی اینا خیلی تاسف اوره .این یعنی یه مسئول کور .که نمی تونه ببینه .یعنی امکان نداره مشکل رو درک کنه .یعنی یه برنامه که امکان درآمد بالا رو داره حذف کنی یه برند اگر تخصص داشت هیچ وقت چنین کاری نمی کرد.اگر علمی بود هیچ وقت امکان نداشت چنین کاری صورت بپذیره .خدا وکیلی اگه رانتی نبود علی فروغی هیچ وقت نمی تونست بیاد و مدیر شبکه سه بشه .این یعنی تو اون سطح از نظام فساد هست بدون شک .اینا اینقدر خدا خدا نمی کنن ولی باور ندارن یک روز از این دنیا می رن و باید پاسخگو باشن .من طرفدار مجری نیستم و چون طرفدار تراکتور خیلی جاها ما با فردوسی پور مشکل داشتیم .ولی حق و حقیقت و خدا هست باید حقیقت رو گفت و ظلمی که شده رو حداقل نوشت. فساد تو اون سطح حرف بزرگیه

  16. لایق؟ 😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    مدیر؟ 😂😂🤣🤣🤣🤣😅😆😆😆😆😂😂

  17. مقبولیت بسیار پایین شخص جایگزین عادل یعنی میثاقی و اقبال بسیار کم مردم به برنامه فوتبال برتر، بعد از سه سال، بوضوح مشخص می کنه که حق با کی بوده!؟ قطعا قطعا مردم بهترین قاضی هستند و این بی محلی شون به برنامه و شخص مورد علاقه فروغی، بهترین جواب عقده بازی‌های یه شخص سطح پایین و بی شعور مثل فروغیه.

  18. ما روباش رو چه درختی اسم مون و جا میزاریم ما رو باش

  19. امین بدیعی

    یک نکته عجیب که در همه مدیران اینگونه به چشم می خورد به شدت از گذشته خاکستری این جماعت محافظت می شود ! مثلاً همین آقای فروغی تا سال 1395 کجا بوده ؟ چه کارهایی کرده و اطراف جبهه ها آیا بوده یا خیر و اینکه چه تحصیلاتی داشته است هیچ اطلاعی در دست نیست ! اما بعد از پست گرفتن به سرعت مدارج علمی را طی میکنند و سوابق مدیریتی برایشان نوشته می شود ! حضور در جبهه هم که پای اصلی سوابق این آقایان است

  20. سلام
    ابتدا که برنامه نود تعطیل شد بنده همیشه آقای فروغی سرزنش می کردم ولی الان فهمیدم که کار خوبی کرده وباید زودتر ازاین با عدل برخورد می شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *