بیوگرافی فرزاد جمشیدی مجری و همسر و فرزندان + عکس و ماجرای اخلاقی

بیوگرافی فرزاد جمشیدی مجری تلویزیون و همسرش و عکس های همسر و فرزندان و ماجرای اخلاقی را در مجله شبونه بخوانید.

بیوگرافی فرزاد جمشیدی مجری تلویزیون و همسرش

بیوگرافی فرزاد جمشیدی مجری و گوینده رادیو و تلویزیون و نویسنده ایرانی در خرداد 1349 در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته های کارشناسی حقوق و دکترای علوم قرآنی می باشد.

بیوگرافی فرزاد جمشیدی مجری و همسر و فرزندان + عکس و ماجرای اخلاقی

 

فعالیت نویسندگی

مجری سیما علاوه بر اجراهای قرآنی و برنامه های مذهبی نویسندگی نیز انجام میدهد‌.
او در حوزه هنر و اندیشه های اسلامی فعالیت داشته و سه سال ریاست هماهنگی و سازماندهی و مجریان سیما را داشته است.

 

 

بیوگرافی فرزاد جمشیدی مجری تلویزیون و همسرش

عکس های همسر فرزاد جمشیدی

جمشیدی به علت داشتن چهره خاص برای اجرای برنامه های مذهبی و بیان و گفتار با آرامش ، بیشتر در
برنامه های خاص مذهبی و مناسبت ها و اعیاد و ایام عزا به اجرای آنها را گمارده می شود و لقب مرغ سحر سیما را از آن خود کرده است.
وی با اجرای یاد خدا در برنامه های سحرگاهی ماه رمضان معروف شد و همچنین گزارش های ا از مراسم
حج نیز یکی از دلایل معروف شدنش بود.

بیوگرافی فرزاد جمشیدی مجری تلویزیون و همسرش

ماجرای پرونده های شکایتی

چند سال پیش وی با پرونده های شکایتی مواجه شد که بسیار در رسانه ها و سایت ها سر و صدا بپا کرد
و برای این مجری حواشی جنحالی را رقم زد.
تا جایی که این مجری رادیو و تلویزیون با نامه ای مجبور به خداحافظی رسمی از تلویزیون شد.
این شکایت در پی اجرای او در رادیو ایران و شعرخوانی درباره قضات بود که دادستانی از وی شکایت کرد که با رضایت مدعی العموم ختم به خیر شد.

عکس همسر فرزاد جمشیدی

بیوگرافی فرزاد جمشیدی مجری تلویزیون و همسرش

ماجرای پرونده اخلاقی و رابطه با یک دختر

در سال 88 ماجرای اخلاقی این مجری جنجال آفرین شد و رسانه ها در خبری ،تیتر بزرگ و جنجالی را مبنی بر رابطه وی با یک دختر منتشر کردند.

ماجرای به این شکل بود که وی در سفر حج درربرنامه زنده اعلام کرد هر کس دعایی دارد بگوید.
این دختر نیز با پیامکی دعای خود را ارسال کرد که همین شروع رابطه بین این دو نفر بود.

بیوگرافی فرزاد جمشیدی مجری تلویزیون و همسرش

عکس همسر و فرزندان فرزاد جمشیدی

 

رسانه ها اعلام کردند که این آشنایی با یکی از دختران طرفدار برنامه بوده و وی با وجود متاهل بودن وارد رابطه شده و با هم سفری به کیش داشتند.

طبق گزارش رسانه ها دختر خبری از متاهل بودن او نداشته و با وی سه سال رابطه داشته است و در نهایت دختر در سال 91 از او به جرم اغفالش شکایت می کند.

بی گناهی مجری معروف مذهبی

بعد از شواهد و مدارک ناکافی شاکی این خیر تکذیب شده و بی گناهی جمشیدی اعلام می شود.

ممنوع التصویری

جمشیدی درباره ممنوع التصویری خود گفت من ممنوع التصویر نشدم و از طرف مردم نیز واکنش متفی دریافت نکردم، اما علت غیبتش را نوع نگاه برخی از آن دست های پنهان عنوان کرده است!!
او درباره سوءپیشینه اش گفت :حتی اگر یه ثانیه محکوم شده بود، در این مدارک نشانی از آن موجود می بود.

بازگشت بعد از سالها

جمشیدی بعد از چند سال قرار است به کار اجرا برگردد و در ماه رمضان 97 برنامه های ویژه را اجرا کند.

بیوگرافی فرزاد جمشیدی مجری و همسر و فرزندان + عکس و ماجرای اخلاقی

ازدواج و عکس همسر

فرزاد جمشیدی متاهل است و چند سالی است که ازدواج کرده است.
او یک پسر و دو دختر دارد.

فرزاد جمشیدی مجری برنامه‌های معارفی، از شب گذشته اجرای برنامه‌ای در شبکه جام جم را بر عهده گرفته است.

فرزاد جمشیدی پس از ۵ سال دوری از اجرا به قاب تلویزیون بازگشت و برنامه “روز حسین” را از شبِ گذشته در شبکه جهانی جام‌جم اجرا می‌کند.

این برنامه که از شبِ گذشته آغاز شده، به مدت ۱۰ روز و تا پانزدهم محرم ادامه خواهد داشت. این برنامه هر شب ساعت ۲۱:۴۵ روی آنتن می‌رود.

بیوگرافی فرزاد جمشیدی مجری و همسر و فرزندان + عکس و ماجرای اخلاقی
او میگوید اخیرا دو مجموعه داستان «پشت صحنه» و «باران» اثر سامرست موآم را با ترجمه شهرزاد بیات موحد، مجموعه داستان «فوتبال وسط حمام» محمود قلی پور، «خسرو خوبان» مهران حبیبی نژاد که درباره زندگی، اندیشه و آثار استاد شجریان است، «سرگذشت تهران» حسین شهیدی که کتابی کاملا تخصصی است، « دیوان حافظ» که بهرام اژدری از روی نسخه جمع آوری شده مرحوم خلخالی، تصحیح و تهیه و تنظیم کرده و نشر آگاه به چاپ رسانده است و کتاب «الخلافه» که در بر گیرنده مجموعه احکام حضرت علی «ع» به روایت اهل سنت است و انتشارات مرسل در حال آماده کردن چاپ چهارم آن می باشد را تهیه کرده و خوانده ام و به نظرم کتاب های بسیار خوب و قشنگ و ارزشمندی آمده اند.

در قدیم به بعضی از کتاب ها که نیاز بود مکرر به آن ها مراجعه شود، کتاب بالینی می گفتند یعنی همواره بر بالین خواننده قرار داشت. الان هم بعضی از کتاب ها همین حالت را دارند و باید بیش از یک بار خوانده شوند. کتاب های «صد و یک پیش درآمد موسیقی» ارشد طهماسبی در زمینه موسیقی و «جامعه در حرم» سید مجتبی بحرینی که تفسیر و نگرشی بر زیارت جامعه کبیره امام هادی «ع» در قالب داستانی است برای من اینگونه اند و پیشنهاد می کنم حتما بخوانید مخصوصا کار آقای بحرینی که در هر فصلش چیز تازه ای نهفته است. از کتاب «شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید» مسعود لعلی هم پس از مطالعه، چندین نسخه تهیه کردم و به دیگران هدیه دادم.

زیاد دیر و دور نبود آن روزهایی که برای جشن تولد دوست و هم کلاسی و فامیل، کتاب هدیه می بردیم ولی در حال حاضر ترجیح می دهیم یک دست پارچ و لیوان ببریم. در شهرستان ها وضع از این هم بدتر است و اصلا کتاب ها به راحتی در اختیار نیست چه رسد به فرهنگ هدیه دادن. من ابتدای امسال به چند شهرستان سر زدم حتی در شهرهای بزرگی مثل مشهد هم وضعیت توزیع و عرضه کتاب همین گونه است.
با این حال وی ضعف مطالعه در کشور را اینگونه جمع‌بندی می‌کند: علمی نبودن فرهنگ کتابخوانی، نهادینه نشدنش در خانواده ها و عدم معرفی شایسته کتاب ها سبب شده تا در کشور ما آینده کتاب و کتابخوانی، ابری تر از آینده نویسندگی باشد.

فرزاد جمشیدی در خصوص کتاب «دا» هم نظرات جالبی دارد و می‌گوید: معتقدم تجدید چاپ های مکرر یک کتاب، پیش از اطلاع رسانی جامع و دقیق، باعث ایجاد سوء ظن در مردم و کتابخوان های حرفه ای می شود. شما حساب کنید ما هنوز یک فیلم، نمایش رادیویی یا تئاتر صحنه ای خوب از این کتاب نداریم اما شاهد هستیم که مرتب تجدید چاپ می شود. بالاخره این نکته وجود دارد که می گویند علی رغم تبلیغات مکرر، شمارگان و مجلدات مختلفی از چاپ های قبلی این کتاب، هم اکنون در انبارهای مختلف وجود دارد و هنوز به دست مردم نرسیده است لذا می بینم که خیلی ها می پرسند مگر جز با حمایت های دولتی می توان کتابی به حجم و قیمت «دا» را بدون اطلاع رسانی مناسب و مردمی یکدفعه به چاپ صدم رساند؟!

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. در این پرونده، این دختر اعلام کرده بود که میدونسته فرزاد جمشیدی متاهله اما منتظر طلاق ایشون از همسرش بوده و بنا به ادعای خودش بعدا متوجه میشه که این آقا کلا قصد طلاق همسرشو نداره کلا بسیاری از قسمتهای این خبر اشتباهه و بهتره حداقل این مورد اصلاح بشه

    • نکنه شما اون دختره بودی!!! در مورد چنین مسائلی هیچ کس نمیتونه قضاوت قطعی کنه چون مسائلی از این جنس چون کسی نمیتونه از جزئیاتش باخبر باشه دور از دسترس هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *