بیوگرافی ماهور الوند و همسرش + پدر و مادرش و عکس و اینستاگرام

بیوگرافی ماهور الوند و همسرش + پدر و مادرش و عکس و اینستاگرام

بیوگرافی ماهور الوند و همسرش و عکس های ماهور الوند و پدرش را و مجله شبونه مشاهده فرمایید

بیوگرافی ماهور الوند و همسرش

ماهور الوند بازیگر ایرانی در تیرماه سال ۱۳۷۳ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته تئاتر در مقطع کارشناسی می باشد .

بیوگرافی ماهور الوند و همسرش + پدر و مادرش و عکس و اینستاگرام

عکس اینستاگرام ماهور الوند

پدرش سیروس الوند از کارگردانان سینمای ایران می باشد و یک خواهر هم به نام آهو دارد

ماهور الوند و مادرش

ماهور الوند و مادرش عکس

فعالیت سینمایی و بازیگری

خانم الوند بازیگری را فیلم دختر شروع کردند و بر این نقش را در نقش اصلی را ایفا کرده است از کودکی زیر نظر پدرش با فنون بازیگری و حرفه سینما آشنا شده است و به همین دلیل با این فنون و حرفه بیگانه نیست .

همچنین ببینید : بیوگرافی حسین شهاب منش و باران زمانی و کامران تفتی و پاملا الکیک

 

بیوگرافی ماهور الوند دختر سیروس الوند

ماهور الوند و پدرش

از دیگر فیلم‌هایی که نقش آفرینی کرده است چهارراه استانبول بود که در جشنواره فیلم فجر ۹۶ نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن انتخاب شد.
جدیدترین بازی او در فیلم سینمایی ملی و راه های نرفته اش می‌باشد که به کارگردانی تهمینه میلانی از کارگردانان زن موفق سینمای ایران میباشد.

بیوگرافی ماهور الوند و همسرشبیوگرافی ماهور الوند و همسرش

عکس ماهور الوند

ماهور در این فیلم در نقش ملیحه بسیار درخشش داشته یکی از بازیهای شاهکارش را ارائه داده است این بازیگر جوان در فیلم سینمایی ملی و راه های نرفته اش با میلاد کی مرام هم بازی بودند.

بیوگرافی ماهور الوند و همسرش

عکس ماهور الوند و میلاد کی مرام

او هنچنین برنده جایزه بهترین بازیگر زن از سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر و جایزه بهترین بازیگر زن در فیلم «هت تریک» را دریافت کرده است .

بیوگرافی ماهور الوند و همسرش

ازدواج و عکس همسر

ماهور الوند مجرد است و ازدواج هم کرده است.
چندی پیش شایعه ازدواج با میلاد کی مرام در فضای مجازی منتشر شد که این عکس ها متعلق به فیلم سینمایی جدید آنها می باشد.

بیوگرافی ماهور الوند و همسرش

اینستاگرام ماهور الوند

: Instagram / Mahoor.alvand

بیوگرافی ماهور الوند و همسرش

نحوه ورود به بازیگری از زبان خودش

او درباره چگونگی بازیگر شدن گفته است: زمانی که دانشجوی تئاتر بودند باخبر شدم آقای میرکریمی برای فیلم جدیدشان به نام دختر به دنبال بازیگر جدید میگردم من نیز برای تست به دفترشان مراجعه کردم و برای بازی در این فیلم انتخاب شدم .

بیوگرافی ماهور الوند و همسرش

فیلمهای سینمایی ماهور الوند

چهارراه استانبول
هت‌تریک
ملی و راه‌های نرفته‌اش
دختر

ماهور الوند می‌گوید که آمدن من به عرصه‌ی سینما و تئاتر به واسطه‌ی پدرم نبوده و در ادامه‌ی فعالیت‌هایم هم دوست دارم که اگر به موفقیتی دست یافتم حاصل تلاش‌های خودم باشد و بتوانم مستقل از پدرم کار کنم و این تصور که، چون پدرم کارگردان است من توانستم وارد سینما بشوم را از بین ببرم. هم خودم و هم پدرم دوست داریم که با هم کار کنیم، ولی هر دو معتقدیم که در شروع فعالیت، برای دور کردن حاشیه‌ها، راهمان جدا باشد بهتر است. البته در آینده حتما همکاری با پدرم را تجربه خواهم کرد.

بیوگرافی ماهور الوند و همسرش + پدر و مادرش و عکس و اینستاگرام

او می‌گوید که کار کردن با همه‌ی کارگردان‌ها، چه سخت‌گیر و چه منعف را دوست دارد و کارگردان خارجی مورد علاقه‌اش کریستوفر نولان است. ماهور هر ماه یک مرتبه فیلم ممنتو را دیده و معتقد است با هر بار دیدن متوجه نکته‌های جدیدی در این فیلم می‌شود.

بیوگرافی ماهور الوند و پدرش سیروس الوند + پدر و مادرش و عکس و اینستاگرام

خالی از لطف نیست که یادی هم از کارگردان مشهور سینمای ایران سیروس الوند (پدر ماهور الوند) بکنیم:
سیروس الوند متولد ۱۱ بهمن ۱۳۲۹ در تهران است. در یک خانواده‌ی هنرمند و ادبی بزرگ شده، پدرش استاد ادبیات و از دبیران نمونه‌ی شهر تهران و مادرش علاقمند به تئاتر بوده است. از این رو او هم از بچگی به شعر و ادبیات علاقمند و به نوشتن شعر مشغول شد؛ به گونه‌ای که مجموعه شعری هم در دوران دبیرستان نوشت. سپس به نوشتن قصه روی آورد و در سن ۱۶ سالگی به نوشتن نشریات و مجلات در زمینه‌ی سینما مشغول شد. او می‌گوید در سن ۱۷ سالگی به قدری پیشرفت کرده بودم که وقتی برای گرفتن چک حقوقم به بانک رفتم مسئول بانک گفت: به خود آقای الوند بگین بیاد واسه دریافت پول. باور نمی‌کرد با این سن کم خودم سیروس الوند با چنین موقعیتی باشم.

بیوگرافی ماهور الوند و مادرش + پدر و مادرش و عکس و اینستاگرام

سیروس الوند که کارش را با روزنامه نگاری و نقد فیلم‌های سینما از قبل از انقلاب آغاز کرده بود، به فیلمنامه نویسی پرداخت و در سال ۱۳۵۰ با نویسندگی فیلم حیدر فعالیت حرفه‌ای خود را شروع و بعد از آن در سال ۱۳۵۴ فیلم بلند شب آفتابی را نویسندگی و کارگردانی کرد.

سیروس الوند در سال ۱۳۵۰ با زهرا جناب ازدواج کرد و صاحب دو فرزند دختر با نام ماهور و آهو شد. ماهور نیز دنباله رو پدر بوده و وارد عرصه سینما گردید.

علاقه ماهور الوند برای کار با پدرش

هم پدرم و هم خودم خیلی دوست داریم با هم کار کنیم، اما هر دو با این موضوع موافق هستیم که شروع کار بازیگری من نباید با کار پدرم باشد. به این دلیل که فکر می کنم اگر قرار است من جایگاهی در این سینما داشته باشم، از طریق خودم و کارم باشد، نه با برچسب این که دختر سیروس الوند هستم و در فیلم پدرم بازی می کنم.

در حقیقت با این کار به دنبال این بودم که حاشیه ها را تا جای ممکن کم کنم، چون به هر حال از بین که نمی توانم ببرم، ولی دلم می خواست نشان بدهم که با فیلم دیگری کارم را شروع کردم و راهم از پدرم جداست، با این که در آینده با هم کار خواهیم کرد، اما می خواستم اول جایگاه خودم را پیدا کنم.

موقعیتی که امروز برای شما به وجود آمده، خودش به دو راه تقسیم می شود؛ یکی این که شما دختر سیروس الوند هستید و مثل دیگر بازیگرهایی که پدر یا مادرشان در این سینما حضور داشته اند، با این که ممکن است مسیر بازیگری کمی راحت تر در ابتدا طی شود،

میخواهم بازیگری را ادامه دهم

ماهور الوند میگوید می خواهم مسیرم را ادامه دهم. شروع بازیگری سینمایی ام هم با پدرم نبوده و از طرفی خودم بازیگری را خیلی دوست دارم و بعد از این تجربه با این که در ابتدا تئاتر را انتخاب کرده بودم، به بازیگری سینما هم علاقه زیادی پیدا کردم. من کار خودم را انجام می دهم. اگر مردم من را بپذیرند که لطف آن ها بوده، اگر هم نپذیرند، حتما من شایستگی آن را نداشتم.

دهه شصتی ها دنیایی متفاوتی دارند

تفاوت که زیاد دارند، احساس می کنم که دغدغه های دهه شصتی ها به خاطر شرایط اجتماعی که داشتند، دغدغه های درونی تر، عمیق تر و حتی سیاسی تری بوده، ولی دغدغه های دهه هفتادی ها به سمت ظاهرسازی و شیطنت کردن رفته است.
حداقل در تهران این هست که خیلی از دخترهای دهه شصتی در مثلا پوشش به سمت تقلید از دهه هفتادی ها می روند.

این اتفاق هم می افتد، به هر حال هر دو نسل از یکدیگر تاثیر می گیرند، مخصوصا از نظر ظاهر. در عین حال که در برخی شرایط اصلا فرقی نمی کند در کدام دهه باشی، وقتی چیزی مد می شود، همه رعایت می کنند.

کارگردان مورد علاقه ماهور الوند

کریستوفر نولان. شاید باورتان نشود ولی فیلم «ممنتو» را ماهی یک بار می بینم و هنوز هم نکات تازه ای را در آن کشف می کنم. از فیلم هایی که اخیرا دیده ای، کدام را بیشتر پسندیده ای، بیشتر می خواهیم با سلیقه سینمایی ات آشنا شویم.

«اتاق» را دوست داشتم. خاص بودن موضوع را دوست داشتم و دنیای متفاوت پسربچه در مقایسه با دیگرانی که اطراف من هستند، برایم خیلی جالب بود. به طور کلی می توانم بگویم که مثلا یک فیلم از یک کارگردان را دوست دارم و نمی توانم بگویم که همه فیلم های یک نفر را می پسندم. به همین دلیل می گویم باید کار با کارگردان های مختلف را تجربه کنم تا سلیقه خودم را بشناسم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *