بیوگرافی مرجان سلحشوری تکواندوکار و همسرش کیست +عکس

بیوگرافی مرجان سلحشوری تکواندوکار و همسرش کیست +عکس و حواشی

 مرجان سلحشوری پومسه کیست و اهل کجاست

مرجان سلحشوری marjansalahshouri پومسه تکواندوکار و مربی تیم ملی تکواندو بانوان ایران متولد 21 مهر 1375 در اصفهان بوده و دارای قد 160 سانتیمتر است اما دارای مدال طلای پومسه انفرادی در سال 2013 و مدال نقره پومسه تیمی میکس 2013 میباشد.

مرجان سلحشوری همچنین در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا مدال نقره و هانگژو 2022 مدال برنز پومسه انفرادی را کسب کرده است. او در بازی های داخل سالن آسیا 2017 مدال طلا کسب کرد.

بیوگرافی مرجان سلحشوری و همسرش

مرجان سلحشوری تکواندوکار بختیاری و ملی پوش تیم ایران در سال ۱۳۷۵ در لنجان اصفهان به دنیا آمده و عضو باشگاه ایران زمین در شهرستان لنجان می باشد. او متاهل بوده و در سال 1402 ازدواج کرده است.

بیوگرافی مرجان سلحشوری تکواندوکار و همسرش کیست +عکس

زندگی شخصی

وی در رشته شیمی تحصیل می کند و دوست دارد در آینده مرتبط با رشته تحصیلی خود کار کند و از آرزوهای مهمش حضور در مسابقات المپیک می باشد.

وی قهرمان تکواندو پومسه جهان است که در ۱۵ تا ۱۷ سالگی در بخش انفرادی توانست اولین مدال طلای تیم ملی ایران را در اندونزی کسب کند.

بیوگرافی و عکس و تصاویر مرجان سلحشوری تکواندوکار و همسرش کیست +عکس

مرجان سلحشوری میگوید ورزش حرفه‌ای را از زمان 10 سالگی و به واسطه خواهر بزرگ‌ترم فعالیت در رشته تکواندو را آغاز کردم و بعد از گذشت چند سال در بخش پومسه به صورت حرفه‌ای کار کردم، از سال 2012 در تیم ملی حضور دارم. 3 خواهر هستیم، کلاس زبان می‌رفتیم اما آن را رها کردیم و بعد از آن خواهرهایم به تکواندو رفتند که من ژیمناستیک را انتخاب کردم، بعد از یک سال من هم به تکواندو رفتم؛ از 10 سالگی تکواندو را شروع کردم و بعد از 5 سال فعالیت در این رشته وارد تیم ملی شدم، از سال 2012 هر سال در اردو‌های تیم ملی شرکت کردم و به مسابقات مختلف اعزام شدم.

 

بیوگرافی مرجان سلحشوری و همسرش

شروع ورزش

مرجان سلحشوری تکواندوکار جوان ایرانی از ۱۰ سالگی کارش را در تکواندو شروع کرده و خواهر بزرگترشد نیز یکی از تکواندو کاران فعال و مشهور می باشد.

مرجان با رعایت حجاب کامل در این مسابقات شرکت می کند عقیده دارد : من همیشه حجابم را رعایت می‌کنم. در واقع اگر حجاب نداشته باشم احساس خوبی ندارم. این مشکلی برای حضورم در مسابقات ایجاد نمی‌کند

مرجان سلحشوری میگوید  15 مدال آسیایی و جهانی در پومسه دارم، طلای قهرمانی آسیا 2014 را کسب کردم و همان سال بهترین بازیکن آسیا شدم، همچنین برنز مسابقات جهانی 2016 دارم که فکر می‌کنم از مهم‌ترین مدال‌های من بوده است.

بیوگرافی مرجان سلحشوری تکواندوکار پومسه + عکس و تصاویر

عکس های مرجان سلحشوری

مرجان سلحشوری به مقام نایب قهرمان رشته تکواندوی پومسه در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی نائل شد و مدال نقره را از آن خود کرد‌

وی پس از پایان مسابقات و کسب مدال نقره سطح مسابقات خیلی بالا بود و به دلیل تک حذفی بودن در واقع هر مسابقه برای ورزشکاران شرکت‌کننده حکم فینال را داشت چون اگر می‌باخت از دور مسابقات کنار می رفت.

بیوگرافی مرجان سلحشوری و همسرش

مرجان اولین مدال آور بانوی کاروان ایران بود که به مقام دوم و نایب قهرمانی رسید .

وی در هنگام اهدای جوایز و مدال ها بنا به اعتقادات و فرهنگ ایرانی در مسابقات دوره های قبل با رئیس جمهور اندونزی دست نداد .

بیوگرافی مرجان سلحشوری و همسرش

زندگینامه مرجان سلحشوری

وی یکی از ورزشکاران بانوی ایرانی در رشته تکواندو می باشد که در رشته ها و سبک های مختلف تکواندو فعالیت داشته و موفق شده مدال های در ایرانی و بین المللی را کسب کند.

بیوگرافی مرجان سلحشوری تکواندوکار و همسرش کیست +عکس

همسر مرجان سلحشوری

مرجان سلحشوری متاهل بوده و در سال 1402 ازدواج کرده است درباره اینکه همسرش ورزشکار است یا خیر مشخص نیست و اطلاعاتی از او وجود ندارد.

بیوگرافی مرجان سلحشوری تکواندوکار و همسرش کیست +عکس

بهترین ورزشکار سال 1397 اصفهان

نظرسنجی‌ترین‌های ورزش اصفهان در سال 97 انجام شد و در بخش بهترین ورزشکار زن استان اصفهان مرجان سلحشوری به عنوان سومین ورزشکار برتر اصفهان شناخته شد.

مرجان سلحشوری ملی‌پوش پومسه موفق شد در بازی‌های آسیایی جاکارتا مدال نقره را کسب کند و به اولین بانوی ایرانی مدال‌آور در این مسابقات تبدیل شود، همچنین اولین مدال اصفهانی‌ها را از آوردگاه آسیایی دشت کرد.

عکس های مرجان سلحشوری پومسه تکواندو

بیوگرافی مرجان سلحشوری تکواندوکار پومسه + عکس و تصاویر

تصاویر حرکات ورزشی مرجان سلحشوری پومسه تکواندوتصاویر حرکات ورزشی مرجان سلحشوری پومسه تکواندو

تصاویر تیپ شخصی مرجان سلحشوری پومسه تکواندو

تصاویر تیپ شخصی مرجان سلحشوری پومسه تکواندو

انعطاف بدنی مرجان سلحشوری پومسه تکواندوانعطاف بدنی مرجان سلحشوری پومسه تکواندو اوردن بالای پا

تصاویر مرجان سلحشوری پومسه تکواندوتصاویر مرجان سلحشوری پومسه تکواندو

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. درود بر قوم لر افتخار ایران زمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *