بیوگرافی مریم خدارحمی بازیگر و همسرش + ازدواج مريم خدارحمي و مصاحبه

بیوگرافی مریم خدارحمی و همسرش و عکس های مریم خدارحمی و ماجرای ورود به عرصه سینما و سن و قد و زندگینامه مریم خدارحمی را در مجله شبونه بخوانید.

بیوگرافی مریم خدارحمی و همسرش

مریم خدارحمی بازیگر ایرانی در شانزده اردیبهشت ۱۳۶۲ به دنیا آمده و  اصالتا اصفهانی است مادرش زهرا برومند بازیگر است

بیوگرافی مریم خدارحمی بازیگر و همسرش + ازدواج مريم خدارحمي و خانواده
شروع فعالیت

مریم خدارحمی اولین فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۸۴ در سریال تلویزیونی نقش جهان تجربه کرد سریالی که توسط فریدون خسروی کارگردانی شده بود و از شبکه دوم سیما بر روی آنتن رفت

در همان سال در سریال پای پیاده بازی کرد سریالی به کارگردانی اصغر توسلی از شبکه تهران در ۲۹ قسمت پخش شد

سریال خانه شش در و یک وجب خاک و آرزوهای شیرین از دیگر کارهای او در دهه هشتاد محسوب می‌شود

دهه هشتاد و نود سال های پر کار ایشان محسوب می شود

او با سریال ارمغان تاریکی به شهرت رسید سریالی به کارگردانی جلیل سامان سال ۱۳۸۹ بر روی آنتن رفت

در این مجموعه با آرش مجیدی و امیر آقایی و لیلا زارع همبازی شد

او در سریال دخترم نرگس بازیگر نقش نرگس را بازی کرد که نقش اول بود

بیوگرافی مریم خدارحمی بازیگر و همسرش + ازدواج مريم خدارحمي و خانواده

آخرین کار تلویزیونی او ستایش ۳ بود که در سال ۱۳۹۸ از شبکه سه بر روی آنتن رفت.

این سریال نیز توسط سعید سلطانی کارگردان شد

فیلم های سینمایی

خانم مریم خدارحمی در سینما نیز تجربه بازیگری دارد در سال ۱۳۹۱ اولین تجربه سینمایی خود را به دست آورد و در فیلم سینمایی پسر قبرستان به کارگردانی مجید کاشی فروشان بازی کرد

سپس در فیلم سینمایی مردی که گیلاسهایش را خورد به کارگردانی پیمان حقانی بر روی پرده سینما آمد

در این فیلم بازیگرانی همچون حامد بهداد و حسن پورشیرازی به آشا محرابی همبازی شد

آخرین فیلم سینمایی او نیز چشمهایت به کارگردانی حسین طبیب‌زاده است

عکس های مریم خدارحمی

عکس های مریم خدارحمی بازیگر تلویزیون و سینما

عکس های اینستاگرام مریم خدارحمی

او همچنین در فیلم دنیای پر امید به کارگردانی منوچهر هادی بازی کرده است

بیوگرافی مریم خدارحمی بازیگر تلویزیون و سینما

مصاحبه با مریم خدارحمی

یکی از حوادثی که هم می‌تواند بد باشد و هم خوب، برمی‌گردد به زمانی که خدارحمی مشغول بازی در یکی از فیلم‌هایش بوده است:

مریم خدا رحمی: مادرم رفته بود خانه خواهرم در اصفهان. در این میان حال مادرم به صورت اورژانسی بد شده بود و از بیمارستان با من تماس گرفتند ولی من به خاطر حرفه خاصم بازیگری نتوانستم تا ۳ روز به اصفهان بروم، سختی زیادی کشیدم تمام سکانس‌ها را با بغض بازی کردم و تنها کاری که کردم از خدا خواستم مادرم را برایم نگه دارد. بعد از ۳ روز که به من اجازه دادند بروم زمانی‌که پیش مادرم حاضر شدم با‌خبر شدم او در آستانه سکته مغزی بوده و به طور معجزه‌آسایی آن را رد کرده است.

اما اتفاقی که می‌توانست در‌جا موجب مرگ مریم خدارحمی شود هنگام بازی در سریال رهایی ساخته حسین تبریزی بود:

تصاویر مریم خدارحمی بازیگر تلویزیون و سینما

مریم خدا رحمی: میله‌های آهنی قطور و ضخیمی را به سقف بسته بودند و من هم دقیقا زیر آنها نشسته بودم و دوربین هم کاشته شده بود روبه‌رویم. من یک‌لحظه از جا بلند شدم که لباسم را مرتب کنم ناگهان میله بزرگی بافاصله نیم سانتی متری از من سقوط کرد، دوستان برایم نگران شدند اما من بیش از هر‌چیز در شوک بودم که چطور شد بی‌دلیل جابه جا شدم و فکر می‌کنم خواست خدا بود که اتفاقی برایم نیفتاد.

و اتفاق دیگری در زندگی مریم خدا رحمی:

مریم خدارحمی می‌گوید: بالا و پایین رفتن از پله بخشی جدایی‌ناپذیر از هر فیلمی است و یک بازیگر در طول بازی خود مجبور است بارها این کار را تکرار کند… این صحنه آنقدر عادی و تکراری است که در ذهن کسی باقی نمی‌ماند مگر آنکه از روی پله‌ها پرت شوی پایین. خدارحمی ادامه می‌دهد: واقعا خدا رحم کرد. از پله‌ها بالا رفتم، تعادلم را از دست دادم و از پشت چند ردیف پله به پایین پرتاب شدم. فقط جیغ اطرافیان را شنیدم و دیگر چیزی یادم نیامد… صداها‌ را مبهم و گنگ می‌شنیدم… چشم‌هایم راکه باز کردم پرستار با خوشحالی فریاد زد به هوش آمد به هوش آمد…این بازیگر گفت: منظورش را نمی‌فهمیدم اما حالم که بهتر شد متوجه شدم چند روز بی‌هوش بودم و دکتر اعلام کرده بود اگر به زودی به هوش نیایم به کمای عمیق و مرگ مغزی دچار می‌شوم… بیچاره مادرم وقتی دیدمش احساس کردم چند سال پیرتر شده است…. واقعا خدا رحم کرد.

بیوگرافی مریم خدارحمی و همسرش

قبل از آنکه توسط مجموعه یک وجب خاک معرفی شود در ‏تولیدات سیمای اصفهان در مجموعه‌هایی چون گل‌های شمعدانی، نقش جهان و… بازی می‌کرد. در کارنامه کاری مریم خدارحمی سریال پای پیاده کار اصغر توسلی، سریال یک وجب خاک ‌علی عبدالعلی‌زاده، آرزوهای شیرین، سریال پاتوق، سریال خانه شش در و… دیده می‌شود. به اعتقاد بسیاری از منتقدان این بازیگر جوان آینده درخشانی دارد؛ آینده‌ای که به اعتقاد او با یک اتفاق ساده ممکن بود هیچ وقت رخ ندهد.

عکس جنجالی مریم خدارحمی بازیگر تلویزیون و سینما

جراحی زیبایی بینی یکی از رایج ترین و شایع ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی میان زنان و مردان ایرانی محسوب می شود که اگر چه با هدف زیبایی و داشتن ظاهری متناسب میان مردم باب شده ، اما در صورتی که جراحی زیبایی بینی با همراهی و مشاوره یک جراح و پزشک متبحر و با تجربه انجام شود، می تواند بسیاری از عارضه ها و اختلالات موجود در بینی را برطرف کند.

مریم خدارحمی : این دوتا عکس قبل و بعد از جراحی پلاستیک بینی من هستش

خیلی از دوستان نظرشون رو در موردش مینویسن و نظرات متفاوتی دارن بیشتر مخالف و تعدادی موافقِ کاری که انجام دادم هستن و البته خیلی ها تلفن جراحم رو خواستن

 

بیوگرافی مریم خدارحمی و همسرش عکس قبل عمل بینی مریم خدارحمی

دوستان این پست از این جهت نیست که خدایی نکرده تشویق به جراحی بشین، من خیلی بدون فکر و سهل انگارانه این جراحی رو انجام دادم و خدا دوستم داشت و اتفاق بدی نیفتاد اما خیلی از آدما رو دیدم که این جراحی صورتشون رو کلاً بهم ریخته و متاسفانه قابل برگشت هم نبوده

در کل جراحی بسیار سخت و ریسک پذیری هست و من به هیچ وجه به کسی توصیه ش نمیکنم چون متوجه شدم حتی سخت تر از جراحی قلب هستش و اگه آگاهی الان رو سه سال پیش داشتم قطعاً انجامش نمیدادم، در هر صورت این توصیه من هست

بیوگرافی مریم خدارحمی بازیگر و مادرش زهرا برومند

بیوگرافی مریم خدارحمی و مادرش زهرا برومند

بازیگر نقش نرگس در سریال دخترم نرگس

مریم خدارحمی، بازیگر سریال «دخترم نرگس» معتقد است که اگر بودجه بیشتری به این سریال تعلق می‌گرفت، بیشتر به کیفیت سریال پرداخته می‌شد. مخاطبان پر و پا قرص تلویزیون به تازگی شاهد پخش سریالی با نام «دخترم نرگس» از شبکه یک سیما بودند، سریالی که شاید به نظر می‌آمد موضوع آن تکراری باشد اما با جلوتر رفتن داستان مشخص شد که مقداری با تصورات تفاوت دارد. مریم خدارحمی یکی از بازیگران نقش اصلی سریال بود که سال‌ها از تلویزیون فاصله گرفته بود و ما کمتر شاهد نقش آفرینی او در عرصه تلویزیون بودیم او که پس از بازی در این سریال دوباره به جایگاه قبلی خود بازگشت از کمبود بودجه و بی توجهی به سریال سازی در شهرستان گلایه داشت. به همین بهانه با او به گفت و گو نشستیم که در ادامه می‌خوانید.

همچنین ببینید بیوگرافی شهرام عبدلی بازیگر و همسرش

من یک مدتی احساس کردم که بهتر است آدم در بعضی از نقش‌ها بازی نکند و از کار دور باشد تا اینکه فعالیت کند اما از کار راضی نباشد. در واقع کیفیت را به کمیت ترجیح دادم.

زمانی از این تصمیمم اطمینان حاصل کردم که برای بازی در فصل اول سریال «بچه مهندس» به من پیشنهاد بازی دادند. فیلمنامه سریال کامل نبود و به من گفته بودند که قرار است نقش اصلی باشم اما فیلمنامه که جلوتر رفت دیدم خیلی در آن سریال حضور ندارم و در چنین شرایطی روحیه آدم به شدت از بین می‌رود. چرا که من یک سری فعالیت انجام دادم و زحمت کشیدم و زمانی که می‌بینم آنطور که باید و شاید به من و امثال من بها داده نمی‌شود، آزرده خاطر می‌شوم، به همین دلیل تصمیم گرفتم مقداری فاصله بگیرم تا نقشی که در شان من باشد به من پیشنهاد شود. تا اینکه سریال«دخترم نرگس» به من پیشنهاد شد و بازخوردهای خوبی را هم از مخاطبان دریافت کردیم. نرگس محوریت قصه و بسیار پر چالش بود و زمانی که فیلمنامه را خواندم پذیرفتم که پس ازسال‌ها دوری از کار دوباره به کار بازگردم.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا