بیوگرافی مه لقا باقری و همسر جواد عزتی با عکس +ماجرای آشنایی و ازدواج

بیوگرافی مه لقا باقری و همسر جواد عزتی با عکس +ماجرای آشنایی و ازدواج

مه لقا باقری کیست و اهل کجاست

مه لقا باقری بازیگر سینما و تلویزیون ایران بوده و همسر جواد عزتی میباشد او متولد ۱۳۶۰ می باشد و هفت ماه از همسرش جواد عزتی بزرگتر بوده و اختلاف سنی دارد تا به حال در فیلمها و سریالهای پربیننده بازی کرده است در رشته کارگردانی تحصیلکرده و فوق لیسانس این رشته را اخذ نموده است و در همه فیلمها و سریالهایی که بازی کرده در کنار جواد عزتی همسرش حضور داشته است اما شهرت او برای بازی در مجموعه دورهمی بود که در نقش همسر قیمت ایفای نقش پرداخت در این صفحه به معرفی و بیوگرافی کامل از خانم مه لقا باقری میپردازیم.

بیوگرافی مه لقا باقری و همسر جواد عزتی با عکس +ماجرای آشنایی و ازدواج

بیوگرافی مه لقا باقری و همسر بازیگرش

مه لقا باقری بازیگر و کارگردان ایرانی در سال 1360 در تهران بوده و فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی تئاتر می باشد.

بیوگرافی مه لقا باقری و همسر بازیگرش

فعالیت بازیگری

خانم مه لقا باقری بیشتر در عرصه تئاتر فعالیت دارد.

عکس مه لقا باقری

این بازیگر را با سریال نمایش خانگی قهوه تلخ و سریال دردسرهای عظیم ۲ و همچنین برنامه دورهمی شبکه نسیم در بخش نمایش ، همراه با سروش جمشیدی میشناسیم.

 

بیوگرافی مه لقا باقری و همسر بازیگرش

عکس اینستاگرام مه لقا باقری

حضور در بخش نمایش های دورهمی به همراه بازیگر نقش قیمت در شهرت و موفقیتش نقش بسیار مهمی داشته و اجرای نمایش برنامه دورهمی با بازی درخشان و خوبش او را به یکی از چهره‌های مطرح و مشهور سینما و تلویزیون تبدیل کرد.

عکس مه لقا باقری و سروش جمشیدی

بیوگرافی مه لقا باقری و همسر بازیگرش

بیوگرافی مه لقا باقری و همسر بازیگرش

عکس های شخصی مه لقا باقری

او همچنین طراح حرکات موزون و دستیاری کارگردان را نیز تجربه کرده است.

بیوگرافی مه لقا باقری و همسر بازیگرش

ازدواج با جواد عزتی

مه لقا باقری چند سالی است که ازدواج کرده و متاهل می باشد به با جواد عزتی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده است.

بیوگرافی مه لقا باقری و همسر بازیگرش

نحوه آشنایی برای ازدواج جواد عزتی

ماجرای ازدواج خانم باقری به گفته خودش در تئاتر با هم آشنا شده و در  نتیجه همکاری در یک پروژه به هم علاقمند شده و با هم ازدواج کردند.

او میگوید این آشنایی مربوط به پایان نامه لیسانس من است که برای اجرای نمایش پایان نامه ام، جواد لطف کرد، البته قبل از این موضوع ما در حد سلام و علیک و به عنوان همکار با هم آشنایی داشتیم، اما پایان نامه من مسبب آشنایی بیشتر شد و به این نتیجه رسیدیم که برای هم مناسب هستیم. پس یک دوره ای را برای شناخت هم گذاشتیم و بعد از کامل شدن این شناخت تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم که حدودا چهار سال از ازدوجمان می گذرد.

بیوگرافی مه لقا باقری و همسر بازیگرش

عکس اینستاگرام مه لقا باقری

نکته جالب اینجاست که این دو هنرمند با هم همسن بوده و هر دو متولد ۶۵ می‌ باشند.

مه لقا باقری و همسرش جواد عزتی

بیوگرافی مه لقا باقری و همسر بازیگرش

اینستاگرام مه لقا باقری

instagram / Mahlaghabagheri

بیوگرافی مه لقا باقری و همسر بازیگرش

جوایز جشنواره و موفقیت ها

هنرپیشه زن ایرانی جایزه سوم کارگردانی برای نمایش ساحره سوزان از جشنواره فجر و همچنین جایزه دوم بازیگری برای نمایش مارون و نمایش بوقلمون دریافت کرده است.
در عرصه بین المللی نیز در جشنواره مسکو جایزه بهترین بازیگر زن را برای نمایش خواستگاری دریافت کرده است.

بیوگرافی مه لقا باقری و همسر بازیگرش

درخشش مه لقا باقری در شنای پروانه

خانم مه لقا باقری در این فیلم سینما توانست نقش مهمی را بر عهده داشته باشد و نقش همسر جواد عزتی را بر عهده داشت او درباره این فیلم صحبت های جالبی کرده است.

ماجرای بازیگر شدن مه لقا باقری از زبان خودش

فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه مدرس را دارم و برای یک دوره تحصیلی به کشور آلمان رفتم. در آن جا تئاتر خواندم و تخصص تئاتری گرفتم. باید یگویم 12 ساب است که به صورت حرفه ای مشغول بازیگری و کارگردانی تئاتر هستم، در طی این سال ها به عنوان دستیار کارگردان و طراح حرکات موزون تئاتر کار کردم و در این مدت جوایز بازیگری و کارگردانی نیز گرفته ام که از جمله آنها جایزه بازیگری زن در کشور مسکو بود برای نمایش (خواستگاری) نوشته «آنتوان چخوف» که توسط «اسماعیل شفیعی» کارگردانی شد و در آنجا اجرا کردیم در این جشنواره کشورهایی نظیر اسپانیا و فرانسه هم حضور داشتند …. از کارهای تصویری ام باید به حوض فیروزه ای، باغ مظفرريال راه در رو و چند کار تصویری دیگر اشاره کنم و در عید امسال هم «سیر و سرکه» بود و به تازگی هم که بازی در سریال قهوه تلخ را به سابقه بازیگری ام اضافه کردم.

همکاری با مهران مدیری

کارهای تصویری مشترک با آقای عزتی در چند مورد داشتم که یکی از آنها حوض فیروزه ای بود. به تازگی هم که به جمع قهوه تلخ پیوستم و از این موضوع خوشحالم، اما من تجربه همکاری را در سال های گذشته و در سریال باغ مظفر با آقای مدیری داشتم، در این سال ها فرصت همکاری با ایشان برایم پیش نیامد تا قهوه تلخ که از همکاری دوباره ام، با ایشان بسیار خوشحال هستم … گفتنی است حدود 3 سال است که فیلمبرداری قهوه تلخ شروع شده و در آن زمان برای بورسیه تحصیلی به آنجا رفته بودم و اصلا ایران نبودم که آقای مدیریت مرا هم دعوت به همکاری کردند. متأسفانه آن زمان نتوانستم بپذیریم اما با توجه به لطفی که آقای مدیری داشتند بعد از بازگشتم نقشی را به من پیشنهاد دادند که من هم با کمال میل پذیرفتم جا دارد از ایشان تشکر کنم ….

کار در مزل مه لقا باقری

چون هر دو نفر ما شاغل هستیم سعی کردیم طوری برنامه ریزی کنیم که به فضای خانه و خانواده مان لطمه وارد نشود. اعتقاد دارم که یک خانم باید علاوه بر محیط کار در فضای خانه هم تمرکز و مدیریت داشته باشد، برای همین سعی می کنم در انتخاب کارهایم دقت کنم و زیاد سرم را شلوغ نکنم تا بتوانم به فضای خانه و کارهای آن هم برسم.

بیوگرافی مه لقا باقری و همسر جواد عزتی با عکس +ماجرای آشنایی و ازدواج

علاقه به سفر

عاشقانه سفر را دوست دارم و تجربه سفر به چند کشور خارجی را هم داشته ام آخرین سفرم برای اجرای تئاتر و شرکت در جشنواره ای بود که در مسکو برگزار شد البته هر دو نفر ما عاشق مسافرت هستیم و اگرزمان خالی حتی بین کارهایمان پیش ییاید برنامه ای برای سفر ترتیب می دهیم. ضمن این که مطالعه را خیلی دوست دارم، چون کارهای تحقیقاتی زیاد می کنم در حال حاضر روی یک کتاب کار می کنم چون قصد نوشتن کتابی را دارم. در کل سعی می کنم تنها بازیگری و کارگردانی نکنم، بلکه در شاخه های دیگر هم فعالیت داشته باشم هر چند اندک باشد مثل موسیقی که ساز می زنم. ورزش می کنم و همان طور که در صحبت های قبل هم گفتم طراح حرکات موزون تئاتر هم هستم.

بیوگرافی مه لقا باقری و همسر جواد عزتی با عکس +ماجرای آشنایی و ازدواج

علاقه به تئاتر

به خاطر علاقه و عشقی که به کارگردانی و بازیگری تئاتر دارم، در این زمینه فعالیت می کنم. به شدت خودم را درگیر تئاتر کرده ام و تصمیم دارم زمان بیشتری را به این فعالیت ها اختصاص دهم. تعداد کارهای تصویری ام به سابقه کار حرفه ای ام در تئاتر نمی رسد و آن هم تنها یک دلیل دارد چون سعی می کنم به صورت گزیده کارها را انتخاب کنم، دوست دارم نقشی که انتخاب کردم، جای کار داشته باشد، چون برایم مهم است که تکنیک های بازیگری و تجربه ام را به کار ببندم. به نظرم فضای تئاتر با سینما بسیار متفاوت است به عنوان مثال من در تئاتر به عنوان کارگردان و بازیگر خودم فضای تجربه کردن را انتخاب می کنم.بیوگرافی مه لقا باقری و همسر جواد عزتی با عکس +ماجرای آشنایی و ازدواج

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *