بیوگرافی پرستو صالحی و همسرش +عکس از کودکی تا خانواده

بیوگرافی پرستو صالحی بازیگر و همسرش +طلاق و عکس خانواده

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی سیاوشانی (متولد ۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی است. مادرش خانه‌دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که ۹ فروردین ۱۳۸۷ درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. وی در حال حاضر با مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغ‌شیرین که مهندس الکترونیک است، یک جا زندگی می‌کند.

بیوگرافی پرستو صالحی بازیگر و همسرش +طلاق و عکس خانواده

در ادامه بیوگرافی پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون و همسرش و ماجرای طلاق و عکس های اینستاگرام و ماجرای افشاگری درباره زندگی خصوصی را در مجله شبونه بخوانید.

 

بیوگرافی پرستو صالحی و همسرش

پرستو صالحی بازیگر ایرانی با نام اصلی الهام در نهم آبان ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده و دانشجوی انصرافی رشته نمایش بوده و یک برادر بنام امیر شاهین دارد.

عکس کودکی پرستو صالحی

عکس کودکی پرستو صالحی

پدرش فوت کرده که در مهمات سازی کار می کرده که در نهم فروردین۱۳۸۷ فوت کرده و با مادرش زندگی میکند.

عکس پدر پرستو صالحی

عکس پدر پرستو صالحی

پرستو صالحی چگونه بازیگر شد

خانم صالحی از کودکی عاشق دیدن فیلم بوده و عشق ورود به سینما را داشته است.
او فوت و فن این حرفه را از کلاس های بازیگری نادر رجب پور آموخته و ابتدا با چند نمایش کوتاه شروع کرد.
از دهه هفتاد جدی و بطور رسمی وارد این هنر شده و در فیلم چشم به راه اصغر فرهادی در سال 77 ایفای نقش کرد.

بیوگرافی و عکس پرستو صالحی و همسرش و برادرش و مادرش

عکس خانوادگی پرستو صالحی

او علاوه بر بازیگری دوره های گریم را گذرانده و به عنوان مدرس گریم فعالیت می کند.
اولین بازی او در سریال محاکمه که در سال 77 ایفا کرد ، اما شهرت و معروف شدنش به مجموعه تلویزیونی زیر آسمان شهر بر می گردد که با حمید لولایی و مهران غفوریان هم بازی بود.
ایشان چندین فیلم و سریال بازی کرده ، اما مدتی از بازیگری کناره گرفت و بنا به دلایلی در تلویزیون و سینما دیده نشد .

عکس بیست و سه سالگی پرستو صالحی

قدیمی پرستو صالحی بازیگر

اینستاگرام پرستو صالحی

از اسطوره های سینما به محمدعلی فردین، ناصر حجازی، داریوش اقبالی، بهرام بیضایی و محمدجواد ادیب اشاره کرده است.

بیوگرافی پرستو صالحی و همسرش

افشاگری درباره اعتیاد پدرش در برنامه ماه عسل

این بازیگر در برنامه ماه عسل ۹۵ همراه برادرش به عنوان مهمان حضور پیدا کرد و درباره زندگی سخت در دوران کودکی و نوجوانی و اعتیاد پدرش پرده برداشت.

بیوگرافی و عکس پرستو صالحی و برادرش

پرستو صالحی و برادرش در برنامه ماه عسل

او گفت به دلیل اعتیاد پدرم، رهایش کردیم و در نهایت به خاطر خماری و وضعیت شدید اعتیاد فوت کرد.
او با شجاعت جلوی دوربین همه زندگی خصوصی و مشقاتش عنوان کرد.
صالحی خطاب مخاطبان این برنامه گفت: «نیومدم که بگم پدرم بد است، آمدم بگم که اعتیاد پدرم را از من گرفت».

بیوگرافی پرستو صالحی و همسرش

عکس های پرستو صالحی

مردم و مخاطبانی که این برنامه را دیدند ، آن را بهترین برنامه ماه عسل دانستند و در پیام هایی
از این هنرمند عزیز دلجویی و همدردی کردند.
او گفت زمانی که در خانه هستم و بازی نمیکنم به خواندن کتاب و دیدن فیلم مشغول می شوم.

وی همچنین در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد.

بیوگرافی پرستو صالحی و همسرش

تزریق ژل لب و عمل زیبایی

ایشان درباره تزریق ژل گفت : چند سال پیش اشتباه بزرگی کرم و ژل لب تزریق کردم که بسیار پشیمانم.
اما هیچ گونه دیگر عمل زیبایی انجام ندادم.
چرا که چهره طبیعی برای بازیگری خیلی بهتر است.

ماجرای دعوا با آزاده نامداری

صالحی و تعدادی از بازیگران دعوت روحانی را برای افطار نپذیرفتتند و آزاده نامداری مجری جنجالی در پی پستی این کار هنرمندان را ریا یاد کرد .

عکس مادر و برادر پرستو صالحی بازیگر و همسرش +عکس از کودکی تا خانواده

این بازیگر نیز در جواب او را به دلیل کشف حجاب در خارج از کشور ریاکار دانست.
سپس مجری معروف در جواب گفت : شما مشخص است با پیشنیه ای که دارید و همه جا سرک می کشید.
این دعواها و کامنت ها به برادر صالحی نیز رسید و وی نیز جواب محکمی به نامداری داد.

ازدواج و عکس همسر

پرستو صاحلی تاکنون ازدواج نکرده‌ و یکی از شرایط ازدواجش زندگی همسرش با مادرش می باشد .
تاکنون هنرمندان زیادی در استوری لایو اینستاگرامش از وی خواستگاری کردند که بعدها با شوخی از این ماجرا رد شدند.

پرستو صالحی چندی پیش در یک گفتگوی اینترنتی اعتراف کرد که با یک پسری که ده سال از او کوچک تر بوده ازدواج کرده و بعد جدا شده است. جالب است بدانید که چند سال پیش پرستو صالحی در برنامه ماه عسل از کودکی بسیار سخت خود گفت و توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرد ولی مدتی قبل در لایو سینا مجری مشهور خارج نشین گفت که من دوران کودکی با کیفیت و خوبی داشتم !

عکس پرستو صالحی بازیگر و همسرش +عکس از کودکی تا خانواده

جالب تر اینجاست که او در یک مصاحبه درباره ازدواج خود گفته که حاضر است با یک دستفروش بی سواد هم ازدواج کند. جنجال های بی پایان پرستو صالحی : او یکی از پر حاشیه ترین بازیگران زن ایارنی است که در اینستاگرامش همیشه حاشیه ساز بوده است. جدیدترین حاشیه ای که او به وجود آورد بی غیرت خواندن افرادی بود که در مراسمات مذهبی محرم شرکت کرده اند و دلیل خود را برای این توهین حمایت از کادر درمان اعلام کرد.

عکس مادر و برادر پرستو صالحی بازیگر و همسرش +عکس از کودکی تا خانواده

مهاجرت و کشف حجاب

پرستو صالحی در چند سال اخیر با توجه به اینکه پیشنهاد بازیگری نداشت تصمیم گرفت ایران را ترک کند و از ایران خارج شد.

او در اواخر اسفند 1400با ویدیویی از خود در صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذاشت که رسما کشف حجاب کرد و از دنیای بازیگری کنار رفت.

او قبلا درباره کناره گیری از بازیگری گفته من دور نشده‌ام، کم‌کار شده‌ام. الان مشغول بازی هستم ولی به دلیل اینکه کاری که انجام می‌دهم مورد پسند خودم نیست ترجیح می‌دهم درباره آن صحبت نکنم. راستش را بخواهید برای پول این نقش‌ها را قبول می‌کنم. کارهایی که به تازگی اجرا می‌کنم شامل تله‌فیلم‌هایی می‌شود و شاید اصلا دیده نشوند ولی من مشکلی با دیده نشدن آن ندارم. در دوران آقای احمدی‌نژاد هم من ممنوع‌التصویر بودم که مدت آن ۸ سال طول کشید. درباره اینکه می‌گویند فضای سینما خوب نیست باید بگوییم این طور نیست و من این را کاملا رد می‌کنم، به معنای واقعی کلمه سینما بد نیست، فقط یک سری از افراد براساس بی‌تجربگی به آن صدمه می‌زنند. سینمای مهرجویی، سینمای کیمیایی، سینمای حاتمی‌کیا و… هیچ وقت بد و فاسد نمی‌شود. آدم فاسد همه جا هست ولی نباید در هنر و ورزش باشد و باید به حداقل برسد؛ برای اینکه ما الگویی هستیم که مردم دوستش دارند. در نتیجه موظف هستم مواظب باشیم تا هر کاری را انجام ندهیم.

عکس مادر و برادر پرستو صالحی بازیگر و همسرش +عکس از کودکی تا خانواده

بازیگر کمدی نیستم

من بازیگر کمدی خوبی نیستم؛ در سریال «زیر آسمان شهر» هم اتفاق‌های زیادی افتاد تا کاراکتر من به نوعی در آن سریال شکل گرفت. من، سحر ولد‌بیگی یا الیکا عبدالرزاقی نیستم.
زیر آسمان شهر هم یک اتفاق بود در کارنامه کاری من؛ البته در زمینه تئاتر هم کار کرده‌ام. شروع کار من با تئاتر بود. در زمان زیر آسمان شهر این طور نبود که به شما پیشنهاد‌های زیادی بشود، ما آن زمان سینمای کمدی نداشتیم. زیر آسمان شهر از سری داستان‌هایی بود که هر شب پخش می‌شد و این هر شب کار شدن سطح کار را پایین می‌آورد. همین باعث می‌شود تا آدم‌های سینما شما را از کار دور کنند. در آن زمان فیلم‌های کمدی ما با کارهای آقای خمسه شروع می‌شد و کاملا از کارهای امروزی آقای عطاران دور بود؛ به همین دلیل سینما من را به راحتی کنار گذاشت.

بیوگرافی پرستو صالحی و همسرش +عکس از کودکی تا خانواده

کار فقط بازیگری

من کار مدلینگ انجام نداده‌ام. ممکن است برای مزون‌ها کار تبلیغاتی انجام بدهم ولی به صورت مستقیم کار مدلینگ انجام نداده‌ام و نخواهم داد. تنها کار من بازیگری است، یک دوره، کلاس‌های گریم برگزار ‌کردم. ولی در حال حاضر خیر. زدن مزون یا آرایشگاه برایم جذابیت خاصی ندارد. شاید کار متفاوت‌تر برایم بهتر باشد. داشتن یک رستوران یا کافی‌شاپ برایم جذابیت بیشتری دارد. دیدن جریان زندگی در این کارها به من انرژی می‌دهد.

عکس مادر و برادر پرستو صالحی بازیگر و همسرش +عکس از کودکی تا خانواده

مهاجرت

پرستو صالحی بازیگر شناخته شده اما نه چندان معروف ایرانی است که چند روز پیش از ایران برای همیشه مهاجرت کرد. این بازیگر زن بعد از مهاجرت ویدئویی منتشر کرد. او در صحبت های خود گریه می کرد و می گفت به خاطر خانواده مجبور به رفتن شده است و این مهاجرت به خواست خودش نبوده است!

پرستو صالحی خیلی وقت است که کم کار شده و قطعا حالا که در خارج از ایران به سر می برد، خوشحال است و این بغض و اشک ها تنها برای تبرئه کردن خودش از این حرکت است. خانم بازیگر در ویدیوی که از خود منتشر کرد، گفت قصد کشف حجاب ندارد اما با سرعت تصویری استوری کرد که در کنار «کامران و هومن» دو برادر خواننده ایرانی آن هم دست به کمر حضور دارد.

پرستو صالحی بازیگر و همسرش +عکس از کودکی تا خانواده

تزریق ژل لب پرستو صالحی

من جراحی زیبایی نداشته‌ام، فقط تزریق ژل لب داشتم که سال‌ها قبل این کار را کردم. ۱۰‌سال پیش ژل‌هایی برای تزریق لب وارد ایران شد. آن موقع نمی‌دانستند اما الان می‌دانیم که این ژل‌ها قابلیت جذب ندارد و عواقب بدتری به‌همراه می‌آورد. این ژل‌ها علاوه بر اینکه از بین نرفت و جذب نشد، عفونت را هم برای بسیاری از کسانی که در گونه یا لب‌شان تزریق کرده بودند، به‌دنبال داشت.

۱۰‌سال پیش ژل تزریق کردم و پشیمان هم شدم، چرا‌که الان فکر می‌کنم برای بازیگری بهتر است صورت آدم طبیعی باشد. هرچند که حتی طبیعی هم که باشی، عده‌ای اصرار دارند بگویند که صورت همه بازیگران عملی است. گونه‌هایم را تزریق نکرده‌ام، به‌طور ارثی و از طرف مادرم است. چیزی هم نیست که بخواهم با آن پز بدهم، ژنتیکم این‌طور است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *