تست ناتوانی جنسی,از کجا بفهمم ناتوانی جنسی دارم

غذاها و خوراکی تقویت قوای جنسی

غذاها و خوراکی تقویت قوای جنسی و از کجا بفهمم ناتوانی جنسی دارم؟ + تست سلامت جنسی را در مجله شبونه بیان کردیم و میتوانید با مطالعه آن متوجه شوید که آیا ناتوانی جنسی دارید یا نه

 بهترین غذاها برای تقویت قوای جنسی مردان

بزرگ‌ترین و قدرتمندترین خواسته‌ی هر مردی در کره‌ی زمین این است که در هنگام انجام رابطه‌ی جنسی بهترین باشد! برای رسیدن به اوج با رضایت و لذت، بنیه و قوای جنسی ضروری است. با این حال، از بخت بد، بسیاری از مردان در طول فرآیند مقاربت چندان توانا نیستند. مردانی که از کمبود قوای جنسی رنج می‌برند، آشفته هستند. آنها نمی‌توانند شرکای جنسی خود را و حتی خودشان را ارضاء کنند. این ناتوانی زندگی مردان را وارد مشکلات عمیقی می‌کند، هم مشکلات ذهنی و هم مشکلات جسمی. در برخی از موارد، مردان حتی قادر به بچه‌دار شدن نیستند.

۱. پیاز

پیاز نخستین ماده‌ی خوراکی مفید برای تقویت بنیه و قوای جنسی مردان است که می‌خواهم در این مقاله معرفی کنم و دوست دارم که شما و دیگر خوانندگان من این را بدانند و دائم از پیاز استفاده کنند!

اگر می‌خواهید قوای جنسی خود را تقویت کنید، به مدت طولانی پیاز مصرف کنید! البته اگر می‌توانید بی‌خیال بوی بد دهان‌تان شوید!

۲. وانیل

وانیل قبلا توسط پیوریتن‌هاممنوع شده بود چرا که یک محرک فوق‌العاده‌ی غریزه‌ی جنسی است‌. شما می‌توانید غذاها و خوراکی‌هایی درست کنید که چاشنی بیش‌تری دارند، چاشنی‌هایی مانند وانیل و دارچین، میخک، زنجبیل، سیر، و هل که همگی داروی مقوی غرایز جنسی هستند و شهوت فرد را افزایش می‌دهند. در واقع، وانیل هم یکی از مواد غذایی عالی برای تقویت قوای جنسی مردان است که باید بدانید و استفاده از آن را به منظور بهبود زندگی جنسی‌تان امتحان کنید!

3. کا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه جوی دو سر

کاه جوی دو سر آرامش‌بخش، مغذی و گرم‌کننده است. مدت زمانی طولانی است که این ماده به عنوان یک داروی مقوی که می‌تواند به درمان ناتوانی جنسی، جلوگیری از انزال زودرس، بهبود توانایی جنسی و افزایش میل جنسی کمک کند، در نظر گرفته شده‌است. کاه جوی دوسر همان‌طور که می‌تواند به تغذیه‌ی سیستم عصبی کمک کند، می‌تواند حس لامسه را نیز برای زنان و مردان لذت‌بخش‌تر کند. بنابراین کاه جوی دوسر هم یک ماده‌ی غذایی عالی در میان فهرست بهترین غذاها برای تقویت قوای جنسی و بنیه است – ماده‌ای که شما باید به فهرست بهترین غذاها برای تقویت قوای جنسی اضافه کنید اگر که واقعا می‌خواهید زندگی جنسی خود را بهبود دهید و خوشبختی همیشگی را تجربه کنید.

۵. بادام

بادام که عضو دیگری در فهرست غذاهای تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی است، مدت زیادی است که با هدف افزایش شور جنسی، به عنوان یک تقویت کننده‌ی عالی قوای جنسی و حمایت از باروری استفاده شده‌است. بادام هم مانند مارچوبه (ماده‌ی غذایی دیگری که به عنوان تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی محسوب می‌شود)، غنی از مواد مغذی است و مواد معدنی فراوانی دارد که برای بهبود توانایی باروری و سلامت جنسی ضروری هستند، از جمله سلنیوم، روی، و ویتامین E. در واقع، بنا به گفته‌ی یک متخصص معتبر، روی می‌تواند به افزایش میل جنسی به طور موثر و به سرعت کمک کند.

از کجا بفهمم ناتوانی جنسی دارم

میل جنسی و رابطه زناشویی بسیار مهم است و نقش بسزایی در دوام
روابط زن و شوهر دارد و برای تحکیم خانواده مهم است.
گاهی ناتوانی جنسی باعث از بین رفتن رابطه زن و شوهر ها و بنیان خانواده ها می شود.
باید در تشخصی ناتوانی جنسی زودتر اقدام و درمان کرد.

تست ناتوانی جنسی

گاهی افرادی هستند چه مرد و چه زن که از ناتوانی جنسی خود آگاهی ندارند و نمیتدانند بفهمند که این معضل را دارند و بعد از ازدواج متوجه این ناتوانی می شوند که چاره ای جز درمان و یا اگر درمان پذیز نبود جز جدایی چاره ای نیست.
در این قسمت ما راهکار و علائم ناتوانی جنسی را برایتان در بخش مسائل جنسی و زناشویی بیان می کنیم تا خودتان تشخیص بدهید که این مشکل را دارید یا نه.

تست ناتوانی جنسی,از کجا بفهمم ناتوانی جنسی دارم

درمان ناتوانی جنسی

درمان این مشکل را باید جدی گرفت و قبل از ازدواج حتما با یک مشاور و متخصص مشورت کنید و تا دیر نشده درمان شوید.

همچنین بخوانید : مهمترین نقاط حساس مردان در رابطه جنسی

خجالت را کنار بگذارید!

برای فهمیدن اینکه ایا مشکلات جنسی دارید یا نه نزد مشاور و پزشک زنان و زایمان و پزشکان متخصص این کار بروید و از بازگویی مشکتان خجالت نکشید.

ناتوانی جنسی هم در آقایان وجود دارد و هم در خانم‌ها، اما در زن و مرد به شکل‌های متفاوتی خود را نشان می‌دهد. گفته می‌شود که شایع‌ترین مشکل درمان نشده در جوامع مختلف ناتوانی جنسی است و تنها یک درصد از افراد مبتلا به ناتوانی جنسی تحت درمان قرار می‌گیرند.

شایع‌ترین علل عدم درمان ناتوانی جنسی نیز نداشتن اطلاعات کافی در مورد روش‌های
درمانی مطمئن و بدون خطر است.

درمان مشکلات نعوظ و آسانتر شدن درمان

امروزه با پیشرفت دانش پزشکی و روش‌‌های مدرن اورولوژی نشان می‌‌دهد بیش از ۵۰ درصد از ناتوانی‌های جنسی علل ارگانیک (اختلال در سیستم عصبی، بیوشیمیایی و عروقی) دارند.

پزشکان بر این عقیده‌ هستند که بر هم خوردن تعادل سیستم عصبی سمپاتیک و پاراسمپاتیک، عامل ناتوانی‌های جنسی ناشی از مسائل سایکولوژیک است.

بسیاری از بیماران روانی همچون افراد مبتلا به افسردگی‌، بیماران دو قطبی البته در فاز افسردگی و… از جمله کسانی‌ هستند که بیشتر درگیر این اختلال می‌شوند.

ناتوانی جنسی یعنی چه و انواع آن

به طور ساده عدم توانایی در ایجاد و حفظ نعوظ مناسب برای انجام مقاربت موفق را ناتوانی جنسی مردان می‌گویند.
دو نوع ناتوانی جنسی وجود دارد: اولیه و ثانویه. مردانی که ناتوانی جنسی‌شان از نوع اولیه است هیچگاه توانایی کافی برای انجام یک رابطه جنسی به طور دلخواه را نداشته‌اند. این نوع ناتوانی بسیار نادر است و معمولا دلایل عمیق روانشناسی مثل ترس از صمیمیت، احساس گناه و اضطراب برای آن عنوان شده است.

در ناتوانی جنسی ثانویه بیمار توانایی فعال شدن عضو جنسی خود را بعد از مدتی از دست می‌دهد. این نوع ناتوانی متداول‌تر است و مردانی که به آن مبتلا هستند فقط توانایی انجام حدود ۲۵ درصد از فعالیت جنسی را دارند.

ناتوانی ثانویه معمولا به طور تدریجی ایجاد می‌شود و درمانش هم نسبت به نوع اول ساده‌تر است.

عوامل ایجاد ناتوانی جنسی

به‌طور کلی در ۱۵ درصد از موارد علت ناتوانی جنسی بروز مشکلات روحی (معمولا در افراد جوان ) و در ۸۵ درصد از موارد به دلیل اختلال در عملکرد فیزیولوژیک شخص است که شایع‌ترین علل آن در ۴۰ درصد از موارد بیماری‌های عروقی (مانند تصلب شرایین)، ۳۰ درصد دیابت، ۱۰ درصد اختلالات عصبی (مانند قطع نخاع، پارکینسون، ام‌اس و …)، ۹ درصد جراحی‌های لگن و صدمات آن، ۸ درصد داروهای مختلف و مواد مخدر (مانند سیگار، داروهای ضد فشار خون و داروهای ضد افسردگی) و ۳ درصد اختلالات هورمونی هستند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *