روش تنگ کردن واژن با “گیاه ماریانا”

خواص گیاه ماریانا چیست؟ و عوارض گیاه ماریانا چیست؟

خواص گیاه ماریانا چیست؟ و عوارض گیاه ماریانا چیست؟ را در ادامه این بخش از سایت ببینید.

گیاه ماریانا از گیاهان دارویی مفید برای بانوان جهت رفع عفونت و خارش واژن بوده و مهمترین تاثیر آن خاصیت تنگ کنندگی واژن و افزایش لذت جنسی است .
پودر گیاهی ماریانا حاوی گیاه ماریانا است که استفاده از آن خواص اعجاب انگیزی برای بانوان به همراه خواهد داشت . در زمان های بسیار قدیم نیز از گیاه ماریانا استفاده می شده است و یکی از دلایلی که این گیاه محبوبیت جهانی یافته است تنگ کردن واژن و افزایش لذت جنسی در بانوان می باشد . ماریانا علاوه بر تنگ کردن واژن مزایای بی شمار دیگری نیز دارد که در این مقاله از مجله دلگرم به فواید مصرف گیاه ماریانا خواهیم پرداخت.
خواص گیاه ماریانا چیست؟ و عوارض گیاه ماریانا چیست؟

درمان عفونت

ترکیبات تشکیل دهنده گیاه ماریانا بسیار قدرتمند و موثر می باشد . آهن موجود در این گیاه 25 برابر اسفناج ،کلسیم موجود در ماریانا 17 برابر کلسیم موجود در شیر، ویتامین آ موجود درگیاه ماریانا 10 برابر هویج ، و پتاسیم و پروتئین موجود در این گیاه به ترتیب 5 برابر از موز و 4 برابر بیشتر از تخم مرغ می باشد .

 

خواص گیاه ماریانا برای اندام جنسی زنان

این گیاه قابض بوده و باعث انقباظ و بسته شده شدن دهانه گشاد رحم و واژن و سفت شدن ماهیچه های اندام جنسی می شود.
برطرف کردن عفونتها و باکتريهای موجود در دستگاه تناسلی زنان
برطرف کردن خارش و بوي بد واژن
متعادل کردن ترشحات زنانه

نحوه مصرف ماریانا برای تنگ کردن واژن

این راهکار را در چند مرحله و به چند روش می توانید انجام می دهید‌.

ابتدا براي بار اول يک لیوان از گياه را با هفت ليوان آب مخلوط کرده و ده دقيقه بجوشانيد و بعد از آن که سرد شد با پارچه توری بافت ریز صاف کنید تا کاملا صاف و شفاف شود.
سپس یک لیوان کوچک از آن را جدا کرده و باقی را درون تشت بریزید و داخل تشت به مدت پانزده دقیقه بنشینید.
۱۰ روز بعد از اولين استفاده مي توانيد دوباره از آن استفاده کنيد ولی اين بار به جاي يک لیوان از نصف لیوان و چهار ليوان آب مصرف شود.
این کار را هر ۲ هفته يکبار ادامه دهید. این ترکیب کاملا گیاهی بوده و برای ده بار استفاده در طی سه ماه مناسب است.

نکته مهم اینکه پس از ۳ ماه مصرف حداقل تا يک سال نيازي به استفاده از اين دارو نمي باشد چون خاصيت خود را حداقل تا يکسال حفظ مي کند.

روش دوم برای مصرف ماریانا برای تنگی واژن

ابتدا پودر گیاه ماریانا را به صورت خمیر درست کنید و در داخل پارچه نازک بگذارید و آن را شب ها در موقع خواب در مهبل و اندام جنسی شیاف کنید.
این مواد گیاهی بوده و هیچ گونه ضرری و عوارضی برای بدن ندارد و بلکه ضد عفونت داخلی و ضد ترشحات واژن و خوشبو کننده واژن نیز می باشد.
ست .

موارد احتیاطی و منع گیاه ماریانا

این گیاه هیچ گونه عوارض بدی نداشته اما در مصرف آن زیاده روی نکنید.

منبع: خبر فوری

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *