بیوگرافی رعنا آزادی ور بازیگر و همسر اول و دوم و فرزند +عکس و طلاق

بیوگرافی رعنا آزادی ور بازیگر و همسر اول و دوم و فرزند +عکس و طلاق

بیوگرافی رعنا آزادی ور و همسرش و ماجرای خبر ازدواج و طلاق مهدی پاکدل را همراه با عکس های جذاب و دیدنی بازیگر جوان سینمای ایران را در مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی رعنا آزادی ور بازیگر و همسر اول و دوم و فرزند +عکس و طلاق

طبق شنیده ها رعنا آزادی ور تا کنون ازدواج نکرده اما مهدی پاکدل مدت ها با بهنوش طباطبایی زندگی کرده و پس از یک زندگی به ظاهر خوب در کمال ناباوری به یک باره شایعات ریز ، پاک کردن عکس های دونفره اینستاگرام و در نهایت خبر طلاق این زوج هنری منتشر شد.

علت جدایی بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل هیچگاه اعلام نشد و البته این بازیگر در آن دوران هم به شایعات و صحبت های فضای مجازی واکنشی نشان نداد و با سکوت از فشار های بیشتر خودش را رها کرد.

رعنا آزادی ور، حالا همسر دوم مهدی پاکدل پس از بهنوش طباطبایی است. او زاده ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ است و پیش از ازدواج با پاکدل مجرد بود.

آزادی ور در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم مارمولک ساخته کمال تبریزی به سینمای ایران معرفی شد، در آن فیلم او با بزرگانی همچون پرویز پرستویی هم‌بازی بود. او پس از یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد.

رعنا آزادی ور بازیگر | بیوگرافی و عکس های رعنا آزادی ور و همسرش +ازدواج

بیوگرافی رعنا آزادی ور و همسرش

بازیگر ایرانی 17 فروردین 1362 در تهران به دنیا آمده است.

چطور بازیگر شد

خانم آزادی ور از سال 1382 با بازی در فیلم مارمولک شناخته و معروف شد.
همبازی شدن با پرویز پرستویی و بازی خوب و مخاطب پسندش باعث شد تا چهره و نامش معروف شده و به بازیگر مطرح تبدیل شود.

ازدواج رعنا آزادی ور بازیگر | بیوگرافی و عکس های رعنا آزادي ور و همسرش

عکس جنجالی رعنا آزادی ور بازیگر فیلم مارمولک

فیلم ‌پارک وی و درباره الی نیز از جمله فیلم های شاخص این هنرمند زن می باشد.
جدیدترین نقش که ایفای کرده لونه زنبور در سال ۹۷ بود که در کنار پژمان جمشیدی است که به روی پرده سینماها در حال اکران است.

 

عکس بدون حجاب و جنجالی رعنا آزادی ور

عکس رعنا آزادی ور

این هنرپیشه هیچ همکاری با صدا و سیما نداشته و تاکنون سریال و تله فیلمی بازی نکرده است‌.

 

رعنا آزادی ور بازیگر | بیوگرافی و عکس های رعنا آزادي ور و همسرش + ازدواج

عکس جنجالی در چشنواره دبی

این بازیگر عکسی جنجالی و با پوشش نامتعارف و جلف در جشنواره فیلم دبی منتشر کرد که باعث شد تا حواشی زیادی برایش رقم بخورد و همه خیال کنند که این بازیگر کشف حجاب کرده و پوشش وی با لباس بدن نما باعث این سوئ تفاهم بود.

عکس بدون حجاب رعنا آزادی ور در خارج از کشور

عکس جنجالی رعنا آزادی ور در دبی

وی مدتی در هیچ فیلمی دیده نشده و گویا مدتی از بازیگری کناره گیری کرده بود.

رعنا آزادی ور کیست؟

ازدواج و عکس همسر

این بازیگر مجرد است و ازدواج نکرده است .

ازدواج رعنا آزادی ور و عکس همسرش

وی تاکنون در فیام های خشم و هیاهو و
محمد رسول‌الله و این سیب هم برای تو و خانه دختر و هوو و آفتاب پشت برف …..بازی کرده است.

رعنا آزادی ور با تیپ جنجالی در اکران لونه زنبور

عکس جنجالی و جذاب رعنا آزادی ور

سوابق هنری رعنا آزادی ور

در سال ۱۳۸۲ با فیلم سینمایی مارمولک به کارگردانی کمال تبریزی موفق شد به شهرت فراوانی دست پیدا کند و اولین گام خود را به سوی بازیگری حرفه ای بردارد.

فیلم سینمایی مارمولک پربیننده ترین و پرفروش ترین فیلم سینما بوده که آقای پیمان قاسم خانی نویسندگی آن را بر عهده داشت و با درخشش پرویز پرستویی همراه بود

عکس رعنا آزادی ور مانتو جلو باز

عکس رعنا آزادی ور

این فیلم درباره کاراکتری به نام رضا مارمولک بود که آقای پرویز پرستویی نقش آن را بازی میکرد و برای فرار از زندان از لباس طلبگی استفاده می کند

این فیلم سینمایی مورد توجه بسیاری از منتقدین سینما قرار گرفت خانم رعنا آزادی ور نقش فائزه را بر عهده داشت.

او در سال ۱۳۸۴ در فیلم سینمایی هوو به کارگردانی علیرضا داوودنژاد به هنرنمایی پرداخت و دومین گام خود را در سینما برداشت فیلمی که در کنار رضا عطاران و مریم کاویانی بازی کرد

رعنا آزادی ور و پژمان جمشیدی

بیوگرافی رعنا آزادی ور و همسرش

در همان سال دو پیشنهاد دیگر از طرف مانی حقیقی و محمدعلی نجفی دریافت کرد فیلم سینمایی کارگران مشغول کارند و زاگرس دو فیلم دیگر بود که در سال ۱۳۸۴ بازی کرد

درخشش او در سینما همچنان ادامه داشت و بسیاری از کارگردان‌های سینما به او پیشنهاد بازیگری دادند فیلم های درباره الی و محمد رسول الله و خشم و هیاهو و حریم شخصی و چهار راه استانبول و سونامی از جمله کارهایی بوده که خانوم رعنا آزادی ور در آن بازی کرده است

عکس مدلینگ رعنا آزادی ور

ازدواج با مهدی پاکدل

در سال ۱۳۹۸ مردادماه تصویری از او به همراه مهدی پاکدل در رسانه‌ها منتشر شد که گمانه زنی ها مبنی بر ازدواج او با مهدی پاکدل مطرح شد که هیچ کدام از آنها به این خبر واکنش نشان ندادند

اما در 29 آبان ماه 1399 عاطفه رضوی بازیگر و همسر برادر مهدی پاکدل در اینستاگرام خبر ازدواج انها را رسما تایید و به آنها تبریک گفت

طبق شنیده ها رعنا آزادی ور تا کنون ازدواج نکرده اما مهدی پاکدل مدت ها با بهنوش طباطبایی زندگی کرده و پس از یک زندگی به ظاهر خوب در کمال ناباوری به یک باره شایعات ریز ، پاک کردن عکس های دونفره اینستاگرام و در نهایت خبر طلاق این زوج هنری منتشر شد.

ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

مهدی پاکدل در سال ۱۳۸۹ با بهنوش طباطبایی (بازیگر سینما و تلویزیون) ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۵ هم از یکدیگر جدا شدند. عاطفه رضوی همسر حسین پاکدل در صفحه خود اعلام کرد که او در سال ۱۳۹۹ با رعنا آزادی ور ازدواج کرده است و برای آنها آرزوی خوشبختی کرده است

بیوگرافی رعنا آزادی ور بازیگر و همسر اول و دومش +عکس جنجال و طلاق

بهنوش طباطبایی هم از زمان جدایی از مهدی پاکدل به طور رسمی خبر ازدواجش را منتشر نکرده ولی گاهی با انتشار پست های عاشقانه مانند “برای دوست داشتن تو*** من زن ترینم…” یا گلهای زیبایی که در خانه دارد باعث به وجود آمدن شایعاتی مبنی بر ازدواجش می شود.

مصاحبه با رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور از زمان آغاز کارش به عنوان بازیگر به مدت ۱۴ سال هیچ مصاحبه ای انجام نداده بود.

مصاحبه زیر اولین گفتگوی رعنا آزادی ور است که این مصاحبه توسط احسان کرمی گرفته شده.

نظر رعنا آزادی ور درباره موفقیت در سینما

شاید ۸۰ درصد علت موفقیت یک بازیگر از نظر من زمان ورود او به عرصه سینماست.

من فکر می کنم در زمان بسیار خوب و با فیلم بسیار خوبی وارد دنیای سینما شدم. در آن زمان ما بازیگران خانم بسیار خوبی داشتیم و از نظر جامعه شناسی هم جایگاه زنان در سینما معلوم شده بود.

و اینکه اعتقاد دارم خیلی مهمه که یک بازیگر با چه فیلمی وارد کار حرفه ای بشه و من خوشبختانه با یک فیلم سینمایی بسیار خوب مثل مارمولک و کارگردانی مانند کمال تبریزی کارم و شروع کردم که برای من استارت عالی بود.

محافظه‌کاری یعنی همان کاری که من تا الان شخصاً انجام داده ام. یعنی من در صحبت هایم هم همان محافظه‌کاری را انجام میدم چون اگر محافظه‌کاری نمی‌کردم راحت مثال می‌زدم و راحت نام اشخاص را ذکر می‌کردم. ولی فکر می‌کنم اگر آن کار را بکنم ممکن است نام بیاورم و به گوش کسی برسد. اگر قرار باشد یک اتفاق خوب در آینده برایم بیفتد ممکن است آن را از دست بدهم. پس سعی می‌کنم حرف‌هایم را تا حدودی سانسور کنم.

هوشمندی باز هم محافظه‌کاری هست. آن شخص با هوشمندی محافظه‌کاری می‌کند اما ممکن است من عقلانی و به یک شکل دیگری محافظه‌کاری کنم.

یعنی تو ترجیح می‌دهی محافظه‌کار باشی، یعنی یکسری چیزهایی را که می‌بینی نبینی، بعضی چیزها را نشنیده بگیری و یکسری حرف‌ها را نزنی.

بله، به خاطر اینکه تجربه به من ثابت کرده که باید این‌گونه باشم.

بیوگرافی رعنا آزادی ور بازیگر و همسر اول و دومش +عکس جنجال و طلاق

تجربه موفق با هومن سیدی در فیلم دختر من

من این فیلم و به شدت دوست دارم و هومن سیدی خیلی کارگردان پخته ایه و شاید باهاش کار کنی فکر می کنی فیلم دوازده میشه که داره می سازه و هومن سیدی هیچ چیزی از کارگردان ها مطرحی که من تا به امروز باهاشون کار کردم کم نداشت.

برای همین الان من تبدیل شدم به بازیگری که آدم تلخی شدم، تبدیل به آدمی شدم که حالم خوش نیست این روز ها ، نمی تونم ادای این که وای همه چی عالیه و …را در بیارم.

بیوگرافی رعنا آزادی ور بازیگر و همسر اول و دومش +عکس جنجال و طلاق بیوگرافی رعنا آزادی ور بازیگر و همسر اول و دومش +عکس و ازدواج بیوگرافی رعنا آزادی ور بازیگر و همسر اول و دومش +عکس جنجال و طلاق بیوگرافی رعنا آزادی ور بازیگر و همسر اول و دومش +عکس جنجال و طلاقبیوگرافی رعنا آزادی ور بازیگر و همسر اول و دومش +عکس جنجال و طلاق

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. هیچ بلد نیست بازی کنه تو هر شرایطی یه ژست داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *