زیاد کردن اعضای کانال تلگرام به صورت رایگان

زیاد کردن اعضای کانال تلگرام به صورت رایگان و تضمینی

زیاد کردن اعضای کانال تلگرام به صورت رایگان و تضمینی و نحوه افزایش ممبرهای کانال تلگرام را در این بخش از آموزش اینترنتمجله شبونه اماده نموده ایم که امیدواریم مفید واقع شود.

زیاد کردن اعضای کانال تلگرام

کانال های تلگرامی امروزه به بخش مهمی از فضای مجازی تبدیل شده اند و 40 درصد مردم ایران دارای کانال تلگرام میباشند که مدیران آن تلاش میکنند که اعضای خود را افزایش دهند.

زیاد کردن اعضای کانال تلگرام به صورت رایگان و تضمینیزیاد کردن اعضای کانال تلگرام به صورت رایگان

اگر نگاهی به کانال های بزرگ تلگرامی که ممبرهای زیادی دارند بیاندازید با پست های تبلیغاتی آنها مواجه خواهید شد که برای درج این تبلیغات وجه زیادی را از مشتریان دریافت نموده اند.

کانال های تلگرامی در حال حاضر اشتغال زایی زیادی را در کشورمان انجام داده است و بسیاری از جوانان و نوجوانان با ایجاد کانال تلگرام و افزایش ممبر به تبلیغات میپردازند که بازار خوبی را هم ایجاد کرده اند.

بالا بردن اعضای کانال تلگرام

برای زیاد کردن اعضای کانال تلگرام روش های زیادی وجود دارد که میتوان به پاپ آپ با عضوگیری اجباری اشاره کرد.

روش کار به این شکل است که برخی از سایتها به تبلیغات پاپ آپ مشغول هستند و با واریز مبلغی به حساب انها میتوانید به صورت تضمینی افزایش ممبر داشته باشید.

ممبر های فیک و جعلی

یکی دیگر از روش های زیاد کردن اعضای کانال تلگرام ممبر های فیک و جعلی به کمک ربات @tchannelsbot است که بسیاری از کانال ها با این ترفند افزایش ممبر داشته اند.

زیاد کردن اعضای کانال تلگرام به صورت رایگان

ما دو نوع روش تبلیغ کانال داریم : تبلیغ متقابل (تبادل) و تبلیغ پولی. در روش تبلیغ متقابل شما لینک کانال دیگری را در کانال خود قرار می دهید و مدیر این کانال هم لینک کانال شما را در کانال خود قرار می دهد.

در روش تبلیغ پولی مدیران کانال های دیگر از شما مبلغی پول می گیرند و سپس لینک کانال شما را در کانال خود قرار می دهند. استفاده بیش از اندازه تبادل لینک باعث افت کیفیت کانال می شود و اعضا کانال را ترک می کنند.

سعی کنید در روز یک یا نهایتاً دوبار اینکار را انجام دهید و تا حد امکان کانال هایی را برای اینکار انتخاب کنید که تناسب موضوعی با کانال شما داشته باشند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *