علت انفجار در قائمشهر

آخرین خبر از علت انفجار در قائمشهر + برخورد شهاب سنگ ؟

آخرین خبر از علت انفجار در قائمشهر + برخورد شهاب سنگ یا نارنجک و یا حفاری را علت آن عنوان کرده اند که در ادامه جزئیات را با ما در مجله شبونه همره باشید.

آخرین خبر از علت انفجار در قائمشهر

شب گذشته صدای انفجار شدیدی در شهر قائمشهر مردم را به خیابان کشاند ، صدای این انفجار به قدری شدید بوده که در بیشتر نقاط شنیده و حفره بزرگی را در زمین ایجاد کرده است.
این انفجار شیی مجهول در منطقه سمنا دشت اتفاق افتاده و اعالی می گویند بر اثر خفاری بوده است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قائمشهر خبر حفاری را تکذیب کرد و گفت : وقوع انفجار براثر حفاری غیرمجاز در منطقه گردکوه صحت ندارد.
محسن باستانی گفت: هیچگونه حفاری غیرمجاز و استفاده از مواد انفجاری برای این منظور در تپه گردکوه صورت نگرفته است و هیچ گونه خبری از اکتشاف و حفاری برای کشف آثار باستانی رخ نداده است.

علت انفجار در قائمشهر

برخورد شهاب سنگ به زمین

انفجار شی نامشخص در منطقه سمنادشت قائمشهر لرزش شدید در بسیاری از مناطق این شهر ایجاد کرده و علاوه بر این حفره ای به عمق 40 سانتی متر در وسعتی سه متر مربع در آسفالت محل انفجار ایجاد کرده.

عکس حفره ایجاد شده در حفره

بر این این اساس احتمال برخورد و سقوط شهاب سنگ به زمین قوت گرفته و علت ان نیز شنیده شدن صدای انفجار در همه مناطق عنوان شده و دیگر استدلال این است که اثری از شی منفجر شده روی زمین باقی نمانده است.

مصدومان حادثه قائمشهر

اما بیشتر مطرح کنندگان سقوط و برخورد شهاب سنگ روی زمین و در قائمشهر را صحیح ترین علت می دانند.
در این انفجار یک مرد میانسال زخمی شده و حفره عمیق و بزرگی بر جای مانده است.

آخرین خبر از علت انفجار در قائمشهر + برخورد شهاب سنگ ؟

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *