خوراکی های مفید برای درمان زودانزالی + درمان با حنا

علت زود انزالی و راه های درمان آن را به روش گیاهی و سنتی و ساده در ادامه در مجله شبونه مشاهده کنید.

علت زود انزالی و راه های درمان

زود انزالی و یا همان انزال زودرس از جمله مشکلات زوج ها می باشد که بسیار دردسرساز و مشکل ساز است.

این معضل به آقایان اجازه نمیدهد تا از رابطه جنسی طولانی لذت ببرند.
گاهی این مشکل جنسی بر اثر پرهیز طولانی و نداشتن رابطه نزدیکی بوده که طبیعی و نرمال است ، اما اگر دائم این مشکل وجود داشته باشد باید جدی گرفت ، زیرا به عدم رضایت همسر و ناتوانی منجر می شود.

 

خوردن خوراکیهایی که ویتامین D دارند

ماهی‌های چرب، غنی از اسید‌های چرب امگا ۳ و ویتامین دی هستند. ماهی تن، ماهی خال مخالی، و قزل آلا بهترین گزینه‌ها هستند. سایر موادی که دارای ویتامین دی هستند شامل آب پرتقال، زرده تخم مرغ، پنیر، شیر سویا، و جگر می‌شود. مصرف متدوال این مواد غذایی سطح تستوسترون بدن مرد را بالا می‌برد. زرده تخم مرغ از موثرترین غذا‌ها برای توقف انزال زودرس است.

برنج قهوه‌ای

برنج قهوه‌ای حاوی مقادیر زیادی فیبر است و به عنوان ارزشمندترین مواد مغذی جهان شناخته می‌شود. این نوع برنج به بدن کمک می‌کند تا به صورت طبیعی سطح سروتونین را افزایش دهد. بسیاری از مردانی که انزال زودرس را تجربه کرده اند، در بدن خود دارای عدم تعادل در سطح هورمون‌ها بوده‌اند. اگر بتوانید سطح هورمون سروتونین را بالا ببرید، گام بلندی در درمان زودانزالی بر خواهید داشت.

مصرف حبوبات

یکی دیگر از راه های درمان زود انزالی با تغذیه، مصرف غلات و حبوبات می‌باشد. غلات مختلف غنی از آهن، تیامین، نیاسین و ریبوفلاوین هستند و اکثر آن‌ها حاوی مقادیر زیادی فیبر، به ویژه گندم، جو و جو دوسر هستند. غلات علاوه بر صلاحیت استفاده در قالب یک صبحانه ایده آل، همچنین می‌توانند به شما کمک کنند تا زمان و دوام رابطه جنسی خود را افزایش دهید. نیاسین معمولا با نعوظ قوی‌تر و طولانی‌تر همراه است و باعث تجربه ارتباط جنسی طولانی‌تر و ارگاسم انفجاری می‌شود.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا