بیوگرافی علی اوجی همسر نرگس محمدی + عکس های جدید

بیوگرافی علی اوجی و همسرش نرگس محمدی و ماجرای ازدواج +عکس

بیوگرافی علی اوجی و همسرش نرگس محمدی زوج هنری و ماجرای آشنایی و ازدواج با نرگس محمدی همراه سوابق و تصاویر خانواده و مصاحبه در دورهمی و خندوانه را در مجله شبونه در بخش مشاهده کنید.

بیوگرافی علی اوجی و نرگس محمدی زوج هنری

در این بخش بیوگرافی و زندگینامه علی اوجی و همسرش نرگس محمدی را برایتان آماده کردیم تا با زندگی و نحوه آشنایی و خواستگاری زوج هنرمند آشنا شوید.

بیوگرافی علی اوجی همسر نرگس محمدی + عکس های جدید

تاریخ تولد و تحصیلات

علی اوجی تهیه کننده موسیقی و بازیگر سینما و تلویزیون در ۱۷ اسفند ماه
۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده است.

خانواده و زندگی خصوصی

وی در خانواده هنرمند به دنیا آمده و پدرش از خطاطان و هنرمندان این عرصه می باشد.

بیوگرافی علی اوجی همسر نرگس محمدی + عکس های جدید

فعالیت موسیقایی و بازیگری

از دهه هفتاد وارد هنر موسیقی شده و در این عرصه به عنوان تهیه کننده موسیقی فعالیت می کند.
بیشتر خوانندگان و آلبوم های متتشر شده آنها به تهیه کنندگی علی اوجی بوده است‌.
رضا یزدانی از جمله خوانندگانی است با وی همکاری کرده است‌.
بازیگری را بسیار دیر آغاز کرده و برای اولین بار در سریال پژمان و شوخی کردم بازی کرده است.
مهران مدیری در سریال های حاشیه و شوخی کردم وی را انتخاب و برای بازیگری دعوت کرده است.

زندگی مشترک و ازدواج

علی اوجی در سن بالا و در چهل سالگی با نرگس محمدی بازیگر ایرانی ازدواج کرده است.

ماجرای ازدواج

علی اوجی درباره ازدواجش با نرگس محمدی میگوید:

داستان ازدواج ما به حضور ایشان در برنامه «دورهمی» ارتباط ندارد؛ شش ماه بعد از حضور نرگس در برنامه دورهمی، ما در سریال «پیکسل» حامد عنقا با هم کار می‌کردیم و من ساعت 2 شب در پشت صحنه آن سریال در کوچه از ایشان خواستگاری کردم. خانم محمدی آن شب خندیدند و این قضیه را جدی نگرفتند. اما مدتی بعد من و خانم محمدی برای تئاتری در مشهد دعوت به همکاری شدیم. نهایتا در مشهد بله را از نرگس گرفتم.

علی اوجی، بازیگر مجموعه تلویزیونی «درحاشیه ۲» با اشاره به خصایص همسر خود محمدی افزود: خیلی خوب و خیلی خوش اخلاق است، اما وقتی که زبانش قاصر می شود از حرکات فیزیکی استفاده می کند و کتک می زند (شوخی کردم). واقعا آدم خوش قلب و مهربانی است؛ ضمن اینکه یک مادر زن دارم که یک آدم درجه یک و سرحال است.

اوجی ادامه داد: در دوران ازدواج و روزهای نزدیک به عروسی ایران نبودم و تمام کارهایمان را مادرزنم انجام داد؛ من ۱۰ روز مانده به عروسی به جشنواره ونیز رفتم و دقیقا همان روز عروسی ایران آمدم و شانس آوردم که هواپیما تاخیر نداشت.

وی با اشاره به اینکه در حرم امام رضا (ع) از نرگس محمدی خواستگار کرده است، گفت: ما به همراه لاله اسکندری برای تئاتری به مشهد رفته بودیم که در یک روز در گوشه ای حرم به کمک لاله اسکندری  همزمان با به صدا درآمدن ساعت های صحن از نرگس درخواست ازدواج کردم و انگشتر را به او دادم.

عکس های عاشقانه علی اوجی و نرگس محمدی

عکس های نرگس محمدی و همسرش علی اوجی +تصاویر عاشقانه دو نفره

محمدی که در سری گذشته دورهمی به بازی خود نمره ۱۰۰ را داده بود، این بار نیز هم به بازی خود و هم ایفای نقش همسرش اوجی نمره ۱۰۰ را داد و گفت: هر کس خودش می دانند تا چه میزان تلاش می کند.

در ادامه برنامه اوجی یک غزل از حافظ را با انتخاب مدیری خواند و پس از آن در پاسخ به سوالی درباره میزان حقوق خود و همسرش گفت: تا حالا آن را حساب نکرده ایم و همه درآمدمان خرج شده است.

محمدی با اشاره به خصلت های مثبت و منفی علی اوجی تصریح کرد: علی خیلی خوب است، اما وقتی عصبی می شود بعد از بیان همه حرف هایش و داد و بیداد کردن، فوری عذرخواهی می کند.

مصاحبه جذاب در برنامه دورهمی

 

مقابل دوربین خودت را بازی می کنی؟

بازی می کنم اما نه خودم را. در 10 سال اخیر به خصوص در تلویزیون نقش خیلی عجیب و غریبی برای خانم ها اتفاق نمی افتد، وقتی صحبت در مورد نقش زن ها می شود من همیشه می گویم کار خاصی قرار نیست انجام بدهیم همه ما نقش یک زن معمولی و عادی را در شرایط مختلف بازی می کنیم. جمله « در مورد لایه های نقش تان بگویید» خیلی خنده دار است.

همچنین ببینید:

سارا محمدی | بیوگرافی سارا محمدی و همسرش (خواهر نرگس محمدی) +تصاویربیوگرافی سارا محمدی خواهر نرگس محمدی

زندگی معمولی و شخصی خودت را هم مثل نقش های الان دم دستی می بینی؟

در کل من از روتین بودن زود خسته می شوم. فکر می کنم خدا مرا خیلی دوست داشته است که من وارد این حرفه شده ام. اگر قرار بود کارمند باشم یا در رشته ای که خواندم می ماندم و پرستار می شدم و باید هر روز سر یک ساعتی سر کار می رفتم تا یک ساعت مشخص، زندگی برایم خیلی سخت می شد. الان کلاس های مختلف می روم، گیتار تمرین می کنم و دائم در حال انجام کارهایی هستم تا از روزمرگی نجات پیدا کنم.

عکس جنجالی علی اوجی و مادر زنش مادر نرگس محمدی + عکس های جدید

چند وقت است که مقابل دوربین هستی؟

از سال 85 ، در این بین به دلیل پیشنهاد نشدن نقش مورد علاقه ام گاهی هشت ماه بیکار بوده ام و این اتفاق برای کسانی که یکدفعه دیده می شوند خیلی می افتد و مدتی بیکار می مانند. خیلی از بازیگر های معمولی که خیلی هم دیده نشده اند، همیشه در حال کار کردن هستند اما بعضی از بازیگران مثل خود من که به اصطلاح یک شبه معروف شده اند با این مشکل روبه رو می شوند. من قبل از معروف شدنم خیلی راحت تر کار می کردم و راحت تر انتخاب می کردم اما حالا هم برای خود من سخت تر شده و هم اطرافیان از من توقع دارند.

بیوگرافی علی اوجی و مادرش

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی بازیگر ایرانی در نهم فروردین ۱۳۶۴ در تهران متولد شده است.
در رشته پرستاری دارای مدرک کارشناسی است‌ و ترک زبان بوده و یک برادر و یک خواهر به نام سارا دارد.

بیوگرافی علی اوجی و نرگس محمدی زوج هنری

فعالیت بازیگری و ورود به سینما و تلویزیون

بعد از تحصیل در رشته پرستاری به کلاس های بازیگری رفته و دوره های این هنر را نزد استاد پرویز پرستویی و رویا تیموریان گذرانده است.
اولین بازی را روی سن در نمایش تئاتر انجام داده و سپس فیلم ریسمان باز اولین بازی سینمایی وی محسوب می شود.

شهرت و معروفیت این بازیگر در سریال ستایش به اوج رسید و نقش موثری را در آشنایی مخاطبان با چهره و نامش داشته و به یکی از بازیگران مطرح سینمای ایران تبدیل شد

بیوگرافی علی اوجی همسر نرگس محمدی + عکس های جدید

در زندگی شخصی از خودت خیلی توقع داری؟

بله، تقریبا. معمولا از آنچه هستم و دارم نهایت لذت را می برم اما دوست دارم همیشه به جاهای بالاتری برسم.

در روابط با آدم ها هم همین طور هستی؟

در روابط با آدم ها اینطور نیستم. در کل من آدم وابسته ای هستم به عنوان مثال ممکن است یک اتاق را 10 سال تغییری ندهم برای اینکه دوست دارم هر چیزی را که دارم همانطور برایم بماند. در مورد آدم ها هم همین طور است. من از اول ابتدایی هنوز دوستانم را دارم. وقتی با کسی دوست می شوم فکر می کنم تمام مسائل او به من مربوط است و برعکس؛ یعنی یا تمام و کمال با کسی دوست هستم یا کلا نیستم. برای اینکه آدم سیاستمداری نیستم که مراقب باشم فلان حرف را پیش فلانی نگویم یا اگر برایم سودی دارد آن فرد را حفظ کنم. به همین خاطر ترجیح می دهم دوستانم کامل برای من و من برای آنها باشم.

همچنین ببینید:

نرگس محمدی | بیوگرافی نرگس محمدی و همسرش عل اوجی + تصاویر دو نفرهعکس های عاشقانه نرگس محمدی و همسرش علی اوجی

فکر می کنی غیر از بازیگری چه شغلی می توانستی داشته باشی؟

خواندن را همیشه دوست داشتم و هر کاری که به این حوزه مربوط باشد را دوست دارم. غیر از این ها هیچ کاری را نمی توانم انجام بدهم.

صحبت های علی اوجی درباره نرگس محمدی

علی اوجی دردر برنامه دورهمی درباره خصوصیات نرگس محمدی گفت خصلتی از نرگس نیست که دوست نداشته باشم و روزی که خواستم ازدواج کنم اخلاق او برایم جذاب بود؛ اما واقعا وقتی گریه می کند، نمی توانم تحمل کنم. چراکه سر هرچیزی گریه می کند، یکبار وقتی مهمان داشتیم غذا سوخت و او تمام مدت گریه می کرد.

نرگس محمدی در پاسخ به سوال مدیری که این روزها چه چیزی بیشتر در جامعه شما را اذیت می کند، گفت: هیچ وقت این بی ثباتی در اقتصاد جامعه را نمی فهمم که یک شبه خیلی چیزها عوض می شود و همه چیز یا گران می شود و یا ارزان. تغییرات قیمت از یک تا ۱۰ درصد منطقی است، نه اینکه یک شبه سه و یا چهار برابر شود. این خیلی آزارم می دهند و یکی از آرزوهایم این است که چند سالی ثبات اقتصادی وجود داشته باشد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *