عوارض قرص های تاخیری و اسپری تاخیری

عوارض قرص های تاخیری و اسپری تاخیری

عوارض قرص های تاخیری و اسپری تاخیری در رابطه جنسی را در این بخش از مسائل جنسی و زناشویی مجله شبونه مشاهده میکیند.

عوارض قرص های تاخیری

زودانزالی یکی از مشکلات بسیاری از مردان میباشد که در رابطه جنسی به همسر خود دچار مشکل میشوند و هنگام شروع آمیزش با همسر به سرعت ارضا میشوند و نمیتوانند یک سکس رضایت بخش را با همسر خود تجربه کنند.بدنسازی و عضله سازی

عوارض قرص های تاخیری و اسپری تاخیریعوارض قرص های تاخیری و اسپری تاخیری

مسائل جنسی که یکی از مهمترین نیاز های همه موجودات زنده است باید توجه ویژه ای را به آن داشت و نباید به سادگی از کنار انها گذشت.

از معضلات زودانزالی میتوان به کم شدن مدت زمان رابطه زناشویی اشاره کرد که مرد بعد از ارضا شدن نمیتواند لذت بیشتری را از همخوابی با همسرش ببرد و بریا برخی از آقایان این مشکل خجالت آور نیز است که به فکر برطرف کردن این مشکل ممیپردازند.

استفاده از قرص های تاخیری برای درمان زود انزالی

بسیاری از آقایان برای برطرف کردن این مشکل به سراغ قرص های تاخیری میروند که این قرص‌ها هر چند در برخی از موارد کارساز است اما در دراز مدت باعث بیماری ها و اختلالات زیادی میشود.

عوارض قرص های تاخیری و اسپری تاخیری

آمار استفاده از این روش در حال افزایش است و متاسفانه مصرف کننده ها نمیدانند که زیاده روی در استفاده از این قرص ها چه عوارض خطرناکی را برای انها به همراه دارد.

به گفته پزشکان بهترین روش برای درمان این مشکل، انجام حرکات ورزشی است که میتوان با چند حرکت ورزشی در دراز مدت عارضه زودانزالی را درمان کرد..

عوارض قرص های تاخیری

اختلال در اسپرم مردان

قرص های تاخیری یا اسپری های تاخیری و بی حس کننده باعث میشود تا برخی از سلول های اسپرم مردان تغییر کرده و مشکلاتی را برای باروری زن به وجود آورد.

سردرد و سر گیجه

برخی از قرص های تاخیری علاوه بر تخریب برخی از اعضای بدن باعث سر گیجه و سر درد میشود و فرد را در برخی از مواقع از حالت هوشیاری خارج میکند.

گرفتگی و یا آبریزش بینی

گرفتگی و یا آبریزش بینی یکی از عوارض رایج مصرف این داروهاست.

اما بیشتر اوقات خود به خود برطرف می شوند. اگر این عوارض بادوام بودند، حتما با پزشک مشورت کنید.

قرص های تادافیل یا سیالیس

تادافیل یا سیالیس به درمان دو مشکل “هایپرپلازی خوش‌خیم پروستات” شایع ترین علت انسداد ادراری و “ناتوانی جنسی” در مردان می پردازد.

به صورت قرص خوراکی و با تجویز پزشک در دسترس بیمار قرار می گیرد. این دارو مناسب زنان و همچنین کودکان نیست.

سیالیس، ناتوانی جنسی را درمان نمی کند اما میل جنسی را افزایش می دهد و یا شکلی از داروی جلوگیری از بچه دار شدن است. این دارو نمی تواند فرد را در برابر بیماری های جنسی، از جمله ایدز، ایمن کند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *