عکس خسرو داوری

عکس خسرو داوری + آدرس اینستاگرام و علت کتک خوردن

عکس خسرو داوری و آدرس اینستاگرام و علت کتک خوردن و ماجرای بردن پرچم در رینگ مسابقه را در ادامه در مجله شبونه بخوانید.

عکس خسرو داوری

خسرو داوری کشتی گیر و کشتی کج کار ایرانی تبار که از پدر و مادر ایرانی به دنیا آمدند با بردن پرچم در رینگ مسابقه کشتی کج در عربستان باعث توهین به پرچم مقدس ایران شدن.

عکس خسرو داوری

عکس خسرو داوری و همسر

وی متولد سی اوریل 1984 در آمریکا می باشد و در همان جا نیز زندگی می کند.

نام دو برادر آریا و خسرو داوری زیاد شنیده شده و ماجرای توهین تماشاگران عربستانی خون هر ایرانی را به جوش می آورد و باعث شده تا کاربران واکنش تندی به این توهین نشان دهند.

 

عکس خسرو داوری

علت برگزاری مسابقه در عربستان سعودی

کشور عربستان‌ سعودی طی قراردادی که امضا کرده که به مدت ده سال بزرگترین مسابقات کشتی کج رویال رامبل را بدون حضور زنان چه وئرزشکار و چه تماشاچی در شهر جده برگزار کند.
چند روز پیش در این مسابقات چهار کشتی‌ گیر عربستان سعودی و ۲ کشتی‌ گیر ایرانی الاصل با پرچم جمهوری اسلامی وارد رینگ شدند.

عکس خسرو داوری

عکس اینستاگرام خسرو داوری

فاجعه این جاست که این دو کشتی‌ گیر که یکی از آنها خسرو داوری بود و فرد دیگر برادرش آریا ، بدون هیچ عکس‌العملی و واکنشی از تیم حریف کتک خوردند و پا به فرار گذاشتند!

عکس خسرو داوری

آدرس اینستاگرام خسرو داوری

instagram.com/sdaivari!

برادران داوری آریا و خسرو مقیم آمریکا هستند و مقابل چهار نفر از چهار شهر مختلف عربستان که کاملاً هدفمند انتخاب شده بودند به نام های ناصر از مکه، حسین از مدینه، منصور از ریاض و فیصل از جده،بودند که همگی با لباس شخصی در ریتگ حاضر بودند.

عکس خسرو داوری

واکنش امیر علی اکبری به عربستانی ها

امیر علی اکبری واکنش نشان داده و عربه را به مبارزه دعوت کرده است و گفته است شما با پول برنده شدید و از سگ کمترید اگر با من مسابقه ندهید.

عکس خسرو داوری

عکس خسرو داوری + آدرس اینستاگرام و علت کتک خوردن

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *