فیلم آتش زدن پراید به خاطر جریمه شدن

فیلم آتش زدن پراید به خاطر جریمه شدن + تصاویر

فیلم آتش زدن پراید به خاطر جریمه شدن توسط پلیس راهنمایی و رانندگی را در تهران با جزئیات بخوانید.

فیلم آتش زدن پراید به خاطر جریمه شدن

در تاریخ اول خرداد ماه 97 شخصی در خیابان جهان کودک تهران اقدام به آتش زدن خودروی پراید خود کرد که فیلم آن را فضای مجازی منتشر شد.
این راننده عصبانی علت آن را دو بار در یک روز جریمه شدن اعلام کرد و گفت هنوز از زمان جریمه قبلی زیاد نگذشته بود که برای بار دوم نیز جریمه شدم و ماشینم را به عنوان اعتراض آتش کشیدم.

فیلم آتش زدن پراید به خاطر جریمه شدن

مقدار مبلغ جریمه شده

در مورد مبلغ جریمه خبری اعلام نشده و اما هر چه که هست شاید برای راننده خیلی گران تمام شده که این گونه است به اقدام زده و سرمایه بیست میلیونی خود را از بین برده است.
باید گفت تخلف از قوانین و مقررات در هر عرصه جریمه دارد و با ید تاوان آن را پرداخت و هر راننده ای که در مقررات راهنمایی و رانندگی تخلف کند باید جریمه شود.

 

فیلم آتش زدن پراید به خاطر جریمه شدن

علت آتش زدن خودروی پراید

همه این قوانین و مقررات برای سلامتی و حفظ جان مردم و خودمان است که باید رعایت شود.
اما نکته مهم در این اقدام فشار آوردن مشکلات و هزینه ها و همچنین خرج و مخارج است که مردم را چه جوان و چه پسر عصبی کرده و اختیار از کف می دهند و وقایع این چنینی را رقم می زنند.
در تنگنا قرار گرفتن از لحاظ اقتصادی و خرج سنگین خانواده و هزاران هزینه دیگر زندگی ، باعث می شود تا این چنین صحنه هایی پدید آید.
در سال گذشته نیز دستفروشی به اعتراض به ماموران شهرداری اقدام به آتش زدن تمام سرمایه خود کرد و اجناس خود را آتش زد.
اما باید ذکر کرد که ماموری که اقدام به جریمه می کند موظف به انجام وظیفه است و نباید انتظاری از وی داشت و با فحاشی و خشونت با آنها برخورد کرد.

فیلم آتش زدن پراید به خاطر جریمه شدن

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *