عکس جنجالی هانیه توسلی در اینستاگرام

عکس جنجالی هانیه توسلی در اینستاگرام

به گزارش راهبرد معاصر، اشتباه هانیه توسلی در گذاشتن عکس برای ابراز همدردی بعدا از سانحه برخورد موشک به هواپیمای مسافر بری اوکراین در تهران که سهوا عکس خصوصی خود را منتشر کرده بود جنجالی و حاشیه ساز شد و واکنش های زیادی را در پی داشته است.

عکس جنجالی هانیه توسلی در اینستاگرام

عکس جنجالی هانیه توسلی در اینستاگرام

موضوع از این قرار است که خانم هانیه توسلی بازیگر سینما و تلویزیون به اشتباه یک عکس خصوصی با رنگ مشکی و تاریک را به جای یک عکس مشکی (جهت تسلیت) در اینستاگرام خود منتشر کرد، اما درست لحظاتی بعد آن را پاک کرد. منتشر شدن عکس هانیه توسلی در چند کانال تلگرامی و صفحات اینستاگرامی از چشم مجازی‌ها دور نمانده است و باعث واکنش بسیاری شده است تا جایی که هانیه توسلی امکان درج نظر در آخرین عکس منتشر شده خود در اینستاگرام را غیرفعال کرده است.

هانیه توسلی (زادهٔ ۱۷ خرداد ۱۳۵۸ در همدان ) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او دیپلم علوم تجربی دارد و دانش‌آموختهٔ کارشناسی نمایشنامه‌نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. از نخستین کارهایش در سینما حضور همچون سیاهی‌لشکر در سگ‌کشی بهرام بیضایی بود.

هانیه توسلی از ۱۷ سالگی کار تئاتر را به صورت آماتور در همدان شروع کرد. در سال ۱۳۷۸ برای تحصیل در رشته نمایشنامه نویسی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران به تهران آمد. او علاقه‌مند به عکاسی و نقاشی است و فیلم‌هایی که به نقل از خودش بر او خیلی تأثیر گذاشته‌است و او را علاقه‌مند به بازیگری کرده‌است، دیگه چه خبر!؟ (تهمینه میلانی) و هامون (داریوش مهرجویی) است. وقتی نمایش پدر دوست داشتنی با بازی او، در یکی از جشنواره‌های تئاتر، در تبریز روی صحنه رفت، نصرالله قادری که به عنوان داور آنجا حضور داشت، هانیه توسلی را برای بازی در نمایش پدر انتخاب کرد. یک سال پس از آن، در فیلم کوتاه «روی جاده نمناک» (مهدی کرم‌پور) و سریال غریبه (جواد اردکانی) بازی کرد و سرانجام با شام آخر وارد عرصه حرفه‌ای سینما شد. او همچنین در نمایش‌های قرمز و دیگران و گل‌های شمعدانی (محمد یعقوبی) بازی کرد که به خاطر دومی، کاندیدای دریافت جایزه شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. دخترکه ی بی چشم ورو .باید تو همون زندان میموندی .واقعانکه همتون عین همید .ینی شما یه ذره حیا وشرم سرتون نمیشه؟اینقد برجستگی های بدنتون رو به نمایش میذارین که چی بشه؟ تو اون دنیا چجوری جواب خدا رو میدید؟؟؟واقعا شمایید که باعث بی آبرو شدن کشور شدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *