محسن یگانه خواننده | بیوگرافی محسن یگانه و همسرش و دخترش نگاه

بیوگرافی محسن یگانه خواننده و همسرش و پدر و مادر + نحوه آشنایی و عکس

بیوگرافی محسن یگانه و همسرش و دخترش نگاه و نحوه آشنایی و ازدواج با همسرش را در ادامه در مجله شبونه بخوانید.

محسن یگانه را بدون شک همه میشناسیم خواننده ای که در دهه هشتاد به صورت زیر زمینی رشد کرد و معروف و محبوب شد و بعد از مدتی توانست مجوز بگیرد و به صورت رسمی کار موسیقیایی خود را دنبال کند او حالا یکی از بهترین خواننده های محبوب کشورمان است کسی که توانسته آهنگش در یوتیوب بیش از 20 میلیون بازدید داشته باشد و یک رکورد در بین خواننده های ایرانی ثبت کند.

بیوگرافی محسن یگانه و همسرش

بیوگرافی محسن یگانه

محسن یگانه خواننده و آهنگساز ایرانی 23 اردیبهشت 1364 در گنبد کاووس به دنیا آمده و بعد از شش ترم تحصیل در رشته مهندسی صنایع انصراف داد.
دو خواهر و یک برادر دارد و فرزند شهید می باشد.

هواداران محسن یگانه خواننده

عکس پدر محسن یگانه

پدرش محمدرضا یگانه زمانی که محسن ده ماهه بود به عنوان بسیجی و نیروی جهاد به جبهه رفته و در اسفندماه ۶۴ در سن 35 سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.

عکس شهید محمدرضا یگانه پدر محسن یگانه خواننده

علاقه به بازیگری و موسیقی از کودکی

از زمان كودكی بازیگر شدن را دوست داشت ، اما هرگز فرصت ورود به سینما و بازیگری را پیدا نکرد و در عرصه موسیقی فعالیتش را شروع کرد.

عکس مادر محسن یگانه خواننده

عکس های محسن یگانه

استعدادش در ترانه سرایی و ساختن آهنگ باعث شد تا خیلی زود در عرصه خوانندگی موفق شود.
اولین سازی که نواخت گیتار بود که در سن پانزده سالگی در ۷۶ بود که بدون حضور در کلاس های موسیقی و استاد توانست فنون نوازندگی و موسیقی را یاد بگیرد.
از جمله دیگر سازها كیبورد، پیانو و فراگیری مهارت‌های فنی و موسیقی الكترونیك را نیز آموخت.

عکس جالب محسن یگانه

اولین آهنگ دو نفره

یگانه اولین آهنگی که خواند بسیار گل کرد و شهرت جهانی پیدا کرد.
حتی ایرانیان خارج از کشور نیز استقبال زیادی آن کردند.

تصاویر جذاب محسن یگانه

عکس های اینستاگرام محسن یگانه

ترانه نشکن دلمو با همکاری محسن چاوشی اجرای دو نفره با ترانه‌ سرایی و آهنگسازی خود محسن و انتشار آلبوم با نام سال کبیسه باعث شهرت و معروفیتش شد که البته به صورت زیر زمینی منتشر شد.
وی بعد چند سال فعالیت غیر مجاز در نهایت در سال ۸۷ مجوز خوانندگی و ترانه هایش را از وزارت ارشاد گرفت.
رگ خواب در سال ۸۹ نیز بسیار محبوب شد و از پر طرفدارترین آلبوم های موسیقی دهه هشتاد بود.

ازدواج و عکس همسرش

محسن یگانه متاهل بوده و در سال ۱۳۸۹ ازدولج کرده و در سال ۱۳۹۳ دخترش نگاه به دنیا آمد که آلبومی به نام دخترش با طرفدارانش هدیه کرد‌.

همسر محسن یگانه

سلفی محسن یگانه و همسرش

نحوه آشنایی و نظرش درباره ازدواج

خواننده پاپ درباره نحوه آشنایی با همسرش گفت : من و همسرم بعد از آشنایی متوجه شدیم با هم سازگاری داریم و باید بگویم مگر چندبار ممکن است برای یک آدم پیش بیاید که کسی را کاملا سازگار با خودش پیدا کند؟

عکس محسن یگانه و دخترش نگاه

عکس های همسر محسن یگانه

من معتقدم ممکن است یکبار چنین موقعیتی برایت پیش بیاید. من یک درصد هم ریسک نکردم و وقتی کسی را دیدم که من را می‌ فهمید و با هم سازگار بودیم، ازدواج کردم.

در برخی از رسانه عکس زیر به عنوان عکس همسر محسن یگانه معرفی شده که قابل تایید نیست

همسر محسن یگانه کیست؟ عکس دو نفره محسن یگانه و همسرش

همکاری و آهنگسازی برای خوانندگان

وی با خوانندگان معروفی چون علی لهراسبی، رامین بی باک، مسعود سعیدی، حامد محضر نیا، علی رهبری و ده ها خواننده دیگر آهنگسازی و ترانه سرایی کرده است.

محسن یگانه و دخترش نگاه

عکس محسن یگانه و دخترش نگاه

رفقای بازیگر

از بازیگران با هادی کاظمی، جواد عزتی، محمدرضا هدایتی، پژمان بازغی رفاقت نزدیک دارد و رفت و آمد دارد.
از هواداران و طرفداران دو آتشه شادمهر عقیلی نیز می باشد.

عمل زیبایی بینی و قلب

ایشان دو بار قبلا معروف شدن بینی خودش را عمل زیبایی کرده و به دلیل بیماری و نارسایی قلبی یک بار نیز زیر تیغ جراحی قلب رفته است.

محسن یگانه قبل و بعد از عمل بینی

محسن یگانه قبل از عمل دماغ و عکس قدیمی از محسن یگانه خواننده

آلبوم های رسمی محسن یگانه

در ۱۷ دی ماه ۱۳۸۷ و بعد از چندین سال فعالیت زیرزمینی او در نهایت آلبوم نفسهای بی هدف را تولید کرد و موفق شد که مجوز رسمی ارشاد را دریافت کند.

بعد از گرفتن مجوز مدتی در انتشار آهنگ فعالیت اش کم شد چرا که بیشتر به دنبال برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف میرفت

در اواخر دهه ۸۰ یعنی سال ۱۳۸۹ دومین آلبوم رسمی خود را به نام سکوت روانه بازار کرد که چند آهنگ آن به عنوان بهترین آهنگ های سال ۱۳۸۹ لقب گرفت.

دو سال بعد آلبوم حباب رو در مهر ۱۳۹۱ با ۱۴ آهنگ روانه بازار کرد

تصاویر محسن یگانه و دخترش نگاه

خداحافظی از خوانندگی

بعد از انتشار آلبوم حباب در اقدامی عجیب بود تصمیم گرفت که برای همیشه خوانندگی را کنار بگذارد و با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که آلبوم حباب آخرین آلبوم من در دنیای خوانندگی هم خواهد بود

بعد از مدتی هوادارانش با فشار زیادی که به او آوردند تصمیم او را از تصمیم خداحافظی منصرف کردن و در نهایت در ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ چهارمین آلبوم خود را با نام نگاه وارد بازار نمود.

همچنین ببینید:

محسن یگانه کنسرت های بسیار زیادی را در سراسر کشور برگزار کرده است که از این نظر می‌توان آن را به یکی از پر کنسرت ترین خواننده های کشور به شمار آورد

او در ترانه سرایی نیز متخصص بوده و برای خواننده های بسیاری از کشورمان کار ترانه سرائی و آهنگسازی را انجام داده است.

از مهم ترین خواننده هایی که در کشورمان با محسن یگانه همکاری کردند می توان به علی لهراسبی و مرتضی شعبانی و همچنین شاهین آرین و محسن بابایی اشاره کرد

محسن یگانه خواننده | بیوگرافی محسن یگانه

جوایز و افتخارات

محسن یگانه جوایز و افتخارات زیادی را هم در دنیای هنر به دست آورده است و موفق شد بهترین اجرای زنده موسیقی پاپ را به همراه احسان خواجه امیری از جشنواره موسیقی ما در سال ۱۳۹۱ کسب کند.

او همچنین در تئاتر نوکیا لس آنجلس تندیس این جشنواره را دریافت نمود.

محسن یگانه خواننده | بیوگرافی محسن یگانه و همسرش و دخترش نگاه

رکورد آهنگ بهت قول میدم

یکی از آهنگ های بسیار معروف و محبوب او که در سال ۱۳۹۴ منتشر شد به نام بهت قول میدم می باشد که باعث شد طرفداران بسیار زیادی را با این آهنگ کسب کند و در یوتیوب بیشترین بیننده را در سال ۱۳۹۷ داشته باشد

محسن یگانه تیتراژ های ابتدایی و انتهایی برنامه های تلویزیونی زیادی را تاکنون خوانده است که مهمترین آن آهنگ خیال تو برای برنامه ماه عسل در سال ۱۳۸۶ بود که به درخواست احسان علیخانی تولید شد

همچنین برنامه‌های نشان بی نشان ها و ماه عسل در سال ۱۳۹۵ از جمله آهنگ های معروف او در تلویزیون بوده

عکس های محسن یگانه و هوادارانش در یک کنسرت

نحوه خواننده شدن محسن یگانه

خواندن تیتراژ های سریال و فیلمها

ایشان تیتراژ فیلم های سینمایی را هم برعهده گرفت که اولین باری که به عنوان خواننده در یک فیلم سینمایی صدایش پخش شد سال ۱۳۸۵ بود که با فیلم سینمایی گرگ و میش به کارگردانی قاسم جعفری صورت گرفت

تیتراژ های سریال های آسمان همیشه ابری نیست و قلب یخی از دیگر کارهای او به شمار می آید.

اینستاگرام محسن یگانه

instagram.com/mohsen

در کنسرت جدیدی که برگزار کرده بود که ایام عید نوروز ۹۷ روی سن درحال اجرا از هوش رفت و به بیمارستان منتقل شد و کنسرت های بعدی را لغو کرد.

محسن یگانه در آغوش مادرش

 چرا محسن یگانه تیتراژ های سریالها را نمیخواند

او میگوید قبلا این کار را انجام می دادم اما چون یکی – دو سال است رابطه خوبی با تلویزیون ندارم واقعا حوصله این ماجراها را هم ندارم. به نظر من قواعد تلویزیون اشتباه است البته امیدوارم تصور بنده اشتباه باشد اما چون فکر می کنم تصور غلطی ندارم این تصمیم را گرفتم. به نظرمن اهل فن با تلویزیون کار نمی کنند.

بله. اما متاسفانه در حال حاضر کمتر افرادی با رزومه بالا در تلویزیون فعالیت دارند و در کل نیمه خالی لیوان بیشتر است. با اتفاقاتی که این روزها بر سر موسیقی آمده منطقی،عادلانه و بدون هیچ غرض ورزی می گویم موسیقی دارد به قهقرا می رود.

آهنگسازی برای خواننده ها

قسمت عمده کار من آهنگسازی است. البته برای چهره ها زیاد کار نمی کنم چون چهره ها وقت و حوصله ندارند به همین دلیل با افرادی کار می کنم که وقت و حوصله بیشتری داشته باشند. بر عکس بقیه دوستان چون ملودی کارهایم را خودم می سازم و بعد بر روی آن شعر می گویم ترجیح می دهم واسطه ای در میان نباشد. البته این سبک کارکردن تا زمانی است که تشخیص دهم می توانم این کاررا انجام بدهم.

همه کارهای آهنگ هایم را خودم انجام میدهم

خیر اعتقادی به این موضوع ندارم.چون این کارها را در زمان های مختلف انجام می دهم و با هم در گیر نمی شوند. بطور مثال اول شعر و ملودی ام را کامل می کنم و بعد تنظیم کار را انجام می دهم. در واقع برای هر کدام زمان مستقلی صرف می شود که مشکلی پیش نمی آید.

البته ممکن است من هم دراین زمینه اشتباه کنم ولی فعلا درست جواب داده است چون همه این کارها را با انگیزه و انرژی بیشتری انجام می دهم که شاید بیشتر از همه خودم را به ذوق می آورد. اما اگر زمانی باورم کنم اشکالی در این کار وجود دارد شک نکنید که اصرار بر این رویکرد برایم اهمیتی ندارد چرا که اهل خود نمایی نیستم. من یک خواننده ام و خدا رو شکر به اندازه کافی دیده شده ام و بازهم دیده می شوم و نیازی ندارم به اینکه به عنوان یک ترانه سرا، تنظیم کننده ویا آهنگسازدیده شوم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. یه عکس از همسر محسن توی پیج اینستاش هست یه عکس کاریکاتوری هم هست

  2. همسر مهربونی دارید قدرشو بدونید

  3. ,چرا دروغ میگید چرا شایعه آخه
    استغفرالله
    محسن یگانه در اون اجرا کمی کسالت داشت و از هوادارانش معذرت خواهی کرد و گفت چند دقیقه باید استراحت کنه واز هوش هم نرفت
    دکتر تب وفشارشونو گرفتن گفتن باید برن بیمارستان چند روزی
    تمام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *